Hoe maak ik mijn website live

11-01-2017 18:54 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,



Ik ben actief aan de slag gegaan met het maken van een website in Wordpress. Hartstikke leuk, maar ik weet niet hoe ik de website "live" krijg. Als ik mijn domeinnaam invul, krijg ik een melding dat een upload naar html nodig is. Hoe doe ik dat?



Dank!!!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een host? Je moet je website publiceren / uploaden naar een hostserver. Zoek eens op www.sitewizard.com, daar wordt alles leuk uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
Als je een hist hebt? Filezilla gebruiken om wordpress te installeren en je database te verhuizen. Werkt simpel
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Via ftp uploaden bij je webhost
Als je nog een host zoekt, kan ik je Antagonist aanbevelen (geen aandelen ).
Ik heb ook geen aandelen maar ik zeg ook: Antagonist!
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat je een website hebt gemaakt in WordPress. Hoe heb je dat dan precies gedaan? Ik vermoed op WordPress.com, klopt dat?
quote:orkenflow schreef op 11 januari 2017 @ 19:56:

Ik heb ook geen aandelen maar ik zeg ook: Antagonist!Echt hè? Ik heb laatst met 2 andere hosts te maken gehad en kwam er (weer) achter wat een mazzel ik heb met mijn host.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen aandelen maar ik zeg: alt255
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Heb je de site lokaal (dus op je eigen PC) staan of op de site van WordPress zelf ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het via een webhosting (Vimexx) gedaan. Inmiddels heb ik daar een soort handleiding gevonden, dus ik ga even knutselen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven