Katten- en rooklucht uit huis verwijderen

11-01-2017 20:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring mee? Huis bezichtigd, werd niet goed van de lucht. Of het ons huis zou kunnen worden hangt van nog meer zaken af, maar toch zeker ook van het feit of je kattenurine-lucht überhaupt wel echt kunt verwijderen? Vloeren gaan eruit, maar we vrezen dat het her en der ook in de gipsen muur is getrokken. En dan de rooklucht nog..
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 12 januari 2017 @ 08:55:

[...]





Je trekt wel erg snel conclusies. Ik had ooit een kater die heel erg ziek werd terwijl we net midden in de zindelijkheidstraining zaten. Die kat zag de dokter maandenlang dagelijks. Maar hij plaste ook in huis en dat is hij helaas altijd blijven doen



Ook voor jullie kat geldt dat het op te lossen valt, als het niet medisch is, kan een goede (!) gedragstherapeut jullie hier mee helpen.



Helaas kom ik het in het kader van mijn beroep het erg vaak tegen (de combi in huis plassende katten waar niets mee gedaan wordt en het onder de vlooien zitten van die katten incl het huis). En er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit zo'n huis gekocht maar daar was de prijs ook naar. Heb t daarna helemaal casco gehad, want alles was verder ook rampzalig oud. Zo'n huis waarmee ze opfunda adverteren als 'leuk klusproject'.

Dat was het ook, en de geur ging weg. Maar was dus welwat meer voor nodig dan alleen schilderen en schoonmaken.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
quote:Animal2307 schreef op 12 januari 2017 @ 13:22:

[...]

Ook voor jullie kat geldt dat het op te lossen valt, als het niet medisch is, kan een goede (!) gedragstherapeut jullie hier mee helpen.

Knap dat je dat allemaal zo stellig weet zonder de medische achtergrond te weten en het dier zelf en wat er allemaal al ondernomen is om het plasgedrag onder controle te krijgen.

Maar je bent volledig off topic.
quote:Animal2307 schreef op 12 januari 2017 @ 13:20:

[...]





als dat de oplossing was, was ik er niet zo huiverig voor... Ik las dat TO zelf een kat heeft. Katten kunnen erg slecht tegen de werkzame stof in die spray, dus ik zou er voorzichtig mee zijn.

Open alsjeblieft een topic.



Speciale omgevingsspray voor kattenvlooien in een leeg huis waar de kat nog niet woont. Brr, gevaarlijk hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven