Quiz-maatjes gezocht in (rondom) Utrecht!

15-12-2016 22:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik vind pubquizen tof en gezellig, maar mis lokale vriendinnen (vrienden?) in Utrecht die dit ook leuk vinden. Omdat ik in mijn eentje natuurlijk niet alles weet en het zo eenzaam helemaal niet gezellig is zoek ik teamleden!



Dus ben jij er voor in om elke 2 weken ofzo mee te battelen in een pubquiz en misschien af en toe als uitje een escaperoom te overwinnen? Laat het me weten!

Als je vrienden/ vriendinnen hebt die ook willen aansluiten zijn ze natuurlijk ook welkom. Meer = beter :D

Of heb jij al een fanatiek team dat een geniaal teamlid zoekt? Ik doe graag auditie!



Je hoeft helemaal geen nerd te zijn die alles weet, dat ben ik ook zeker niet. Ik ga meer voor de gezelligheid ;)

Oja, ik ben zelf 30, dus wellicht in die leeftijdscategorie +- 5 jaar is het leukst?



Groetjes,

Maaike
Alle reacties Link kopieren
Leuk maar ik ben te oud
Alle reacties Link kopieren
waarom leeftijdsgrens. Meer leeftijdsverschil en je hebt altijd iemand in de club die ofwel de muziek van 30 jaar geleden of de muziek van vandaag kent (om maar een voorbeeld te noemen)

(ik kom niet uit de buurt dus ik meld me niet aan)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zozeer een leeftijdsgrens, maar meer een richtlijn. Zoals gezegd ga ik meer voor de gezelligheid dan voor de winst en ik denk dat leeftijden die dichter opeen liggen meer met elkaar gemeen hebben.
JA leuk! Weet niet of "zo vaak" kan maar het idee is zeker leuk!
Ja leuk!!! 27 jaar en woon in Utrecht
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ik pas dan biologisch niet in je leeftijdscategorie. Maar ik ben jong van geest! Ook qua levensfase sluit ik mogelijk wel aan! Let me know als je nog mensen zoekt!
Alle reacties Link kopieren
*niet meer van toepassing*
anoniem_151064 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 08:46
94.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ben 28 en woon in Utrecht.

Probeerde je een pb te sturen Maaike maar dat lukt niet geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Hey Maaike,



Wat een ontzettend leuk idee! Ik doe graag mee.

Mijn expertise in pubquizzen is misschien niet zo groot, maar kan wellicht wel wat kennis inbrengen van muziek/showbizz.



Lijkt me erg leuk mee te doen!

Heb je ook een privé berichtje gestuurd. Ben btw 31 jaar.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maaike!

Heel leuk! Ik ben 33 en doe graag mee.

Ik heb je een bericht gestuurd maar twijfel of deze is aangekomen

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Jaa leuk dat er wat reacties zijn! Misschien handig om een whatsapp groepje te maken om een datum af te spreken?

Dus als je mij je nr stuurt voeg ik je toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven