Entertainment alle pijlers

Meerdijk; het gat waar alles kan

14-01-2017 08:20 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Linda trouwt met Anton, maar

Goede tijden, slechte tijden

Krikt met Bill, dat is toch raar?



Goede tijden, slechte tijden

Thijs is toch de pa van Ted

Goede tijden, slechte tijden

Rikki is gewoooooooon een slet



Waarom we kijken weten we eigenlijk nog steeds niet.

Misschien omdat het zo lekker is om te zeiken.

Zeik Kijk je mee?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Heb het deze week gemist. Is linda van bil gegaan met bill?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bankkussen schreef op 14 januari 2017 @ 10:48:

Heb het deze week gemist. Is linda van bil gegaan met bill? Luttele minuten na het jawoord.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 14 januari 2017 @ 10:42:

[...]



Oók leuk.

En dan gaat Sjoerd de baby weer kidnappen op de brommert.Twee dan, als t inderdaad een tweeling is..
quote:Lotte35 schreef op 14 januari 2017 @ 10:52:

[...]



Luttele minuten na het jawoord.Bill is doortastender dan Noud enkele maanden terug.
TVP Kan ff niet inhoudelijk meepraten, heb een week vooruit gekeken. Bang dat ik anders per ongeluk dingen verklap
quote:SpringDing schreef op 14 januari 2017 @ 10:04:

Ik ben trouwens blij dat ik niet de enige was die 't Maxime - Malena - Maddie verhaal niet helemaal kon volgen. (Ik dacht al, als ik GTST nou ook al niet meer snap, wordt het tijd voor een IQ-test). ja dan wordt het wel tijd om je ernstig zorgen te gaan maken inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
dat Linda het met Bill deed was al erg onwaarschijnlijk (en dat ze daar niet betrapt werden), dat ze direct daarna hem al boos wegstuurde, was dat nog meer!
quote:Reneeke schreef op 14 januari 2017 @ 11:21:

dat Linda het met Bill deed was al erg onwaarschijnlijk (en dat ze daar niet betrapt werden), dat ze direct daarna hem al boos wegstuurde, was dat nog meer!Ja en dat laatste midden in de feestruimte..
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 14 januari 2017 @ 10:04:

Ik ben trouwens blij dat ik niet de enige was die 't Maxime - Malena - Maddie verhaal niet helemaal kon volgen. (Ik dacht al, als ik GTST nou ook al niet meer snap, wordt het tijd voor een IQ-test). Oh heb je toevallig deze zomer de gtstapp gehad en gespeeld? Tijdens de zomerstop kon je dat spelen, en daarin zag je dat Wiet door Jack naar Rusland werd gestuurd. Zij moest van Jack gaan werken voor ene Maddy Everest (waar het nu dus over gaat), omdat er daar iets niet klopte of zo en Wiet moest uitzoeken wat dat was. Alleen ik ben benieuwd wanneer het dan duidelijk wordt wat dat precies was, en wat Maxime daarmee te maken heeft snap ik al helemaal niet.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:watdachtjehiervan schreef op 14 januari 2017 @ 10:05:

Aysen is nog zwanger. Ze kon de abortus niet doorzetten.





Denk ik.....Denk ik ook!
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 14 januari 2017 @ 11:35:

[...]





Denk ik ook!

Dat moet haast wel. Anders heeft meerdijk wel een loeigroot ziekenhuis. Sjoerd staat op de kinderafdeling, Aysen zit nog in de wachtkamer. Noud vertelt dat Aysen een abortus gaat doen. Sjoerd rent erheen en wat denk je? In de tussentijd heeft Aysen haar abortus gehad. Maar ja, nu ik dit zo opschrijf denk ik weer dat dit veel te logisch is nagedacht. Dus het zou zomaar kunnen dat er wel een abortus heeft plaatsgevonden.



Verder leef ik inhoudelijk nooit zo mee, maar jeetje, wat heeft Rikkie met haar 'ik heb in mijn agenda gekeken' een hoop onnodig leed veroorzaakt. Als dat wicht nu een heel een klein beetje kon rekenen had ze niet zeven mensen in het ongeluk hoeven storten: zichzelf (maar dat is dan wel weer terech), Thijs, die twee koters van haar, Sjoerd, Aysen en die (al dan niet geaborteerde) baby.
quote:SpringDing schreef op 14 januari 2017 @ 11:27:

[...]





Ja en dat laatste midden in de feestruimte.. Een verdieping lager in de keukenruimte.
quote:titta schreef op 14 januari 2017 @ 11:46:

[...]

Verder leef ik inhoudelijk nooit zo mee, maar jeetje, wat heeft Rikkie met haar 'ik heb in mijn agenda gekeken' een hoop onnodig leed veroorzaakt. Als dat wicht nu een heel een klein beetje kon rekenen had ze niet zeven mensen in het ongeluk hoeven storten: zichzelf (maar dat is dan wel weer terech), Thijs, die twee koters van haar, Sjoerd, Aysen en die (al dan niet geaborteerde) baby.Natuurlijk moet dat wel, het is een soap. Ze had ook met Sjoerd een dna test kunnen laten doen achter Thijs'rug om.
Alle reacties Link kopieren
quote:titta schreef op 14 januari 2017 @ 11:46:

[...]



Dat moet haast wel. Anders heeft meerdijk wel een loeigroot ziekenhuis. Sjoerd staat op de kinderafdeling, Aysen zit nog in de wachtkamer. Noud vertelt dat Aysen een abortus gaat doen. Sjoerd rent erheen en wat denk je? In de tussentijd heeft Aysen haar abortus gehad. Maar ja, nu ik dit zo opschrijf denk ik weer dat dit veel te logisch is nagedacht. Dus het zou zomaar kunnen dat er wel een abortus heeft plaatsgevonden.



Verder leef ik inhoudelijk nooit zo mee, maar jeetje, wat heeft Rikkie met haar 'ik heb in mijn agenda gekeken' een hoop onnodig leed veroorzaakt. Als dat wicht nu een heel een klein beetje kon rekenen had ze niet zeven mensen in het ongeluk hoeven storten: zichzelf (maar dat is dan wel weer terech), Thijs, die twee koters van haar, Sjoerd, Aysen en die (al dan niet geaborteerde) baby.





Ja precies, dat Teddy wel van Thijs bleek te zijn vond ik een behoorlijk frustrerende plottwist. Had heel veel ellende bespaard. Ik zat me even in te leven in Sjoerd, en man wat moet je je dan kapot schamen voor al die acties voor een kind wat niet van jou is . Ontvoering, liegen, stiekeme afspraakjes en uiteindelijk je zwangere vriendin vertellen dat je een kind van een ander hebt. Allemaal voor niks.



Maar feit blijft wel dat Sjoerd keihard is vreemdgegaan. Ik dacht trouwens dat het toen ook even uit was tussen Sjoerd en Aysen tijdens de nacht van Rikki en Sjoerd, maar dat was schijnbaar alleen bij Rikki en Thijs het geval.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:titta schreef op 14 januari 2017 @ 11:46:

Maar ja, nu ik dit zo opschrijf denk ik weer dat dit veel te logisch is nagedacht.

Zodra je jezelf betrapt op logisch nadenken; kijk dan gewoon even naar de topictitel.

Alles kan in Meerdijk, ALLES.
You don't have to fit into the format
Ik had het wel aan zien komen dat Thijs toch de vader van Teddy zou zijn, maar toch vind ik het stom. Thijs vind ik sowieso niet leuk en van mij mag hij de serie uit. Net als Rickie, Bill, Bingeling, Nina en Lucas met de rare oren.



Ik hoop tegen beter weten in dat er met die test geknoeid is en dat Sjoerd toch de vader blijkt te zijn. Of Anton als je de logica van GTST volgt.
Je kan weken kijken, en dan gebeurd er niets. Kijk je 1 avond niet, en dan gebeurd er vanalles. Ook wel typisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 14 januari 2017 @ 12:04:

Ik had het wel aan zien komen dat Thijs toch de vader van Teddy zou zijn, maar toch vind ik het stom. Thijs vind ik sowieso niet leuk en van mij mag hij de serie uit. Net als Rickie, Bill, Bingeling, Nina en Lucas met de rare oren.

Ik vind Thijs juist heel erg leuk.



Wat betreft de oren van Lucas ben ik het wel roerend met je eens.

Ze zijn raar, te klein en zitten veel te laag.
You don't have to fit into the format
Haha ja écht! (Reactie op stokstaartje)

Ik kijk altijd met een half oog, maar dacht toch echt dat Linda Bill uitkafferde tussen de mensen. Maar zal wel scheef gekeken hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 14 januari 2017 @ 12:20:

Haha ja écht!

Ik kijk altijd met een half oog, maar dacht toch echt dat Linda Bill uitkafferde tussen de mensen. Maar zal wel scheef gekeken hebben.

Dat deed ze ook hoor.

Je hebt het met je halve oog goed gezien.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 14 januari 2017 @ 12:22:

[...]



Dat deed ze ook hoor.

Je hebt het met je halve oog goed gezien.HA!
Alle reacties Link kopieren
Is Ollie gaan hemelen??
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateye schreef op 14 januari 2017 @ 13:11:

Is Ollie gaan hemelen?? Oh ja, Ollie, die viel ook zomaar ineens op de grond, tja dan moeten we tot maandag wachten .....
Alle reacties Link kopieren
Oh trouwens, ik heb het een tijdje geleden gemist, toen Ollie aan Sam vertelde dat ie kanker had gehad. Wat voor soort kanker (die nu weer terug is) heeft die eigenlijk in de serie ???
Alle reacties Link kopieren
Net teruggekeken, wat een aflevering zeg.

Die vrijpartij van Linda en Bill kwam voor mij wel uit de lucht vallen. Tot nog toe wou Linda toch niks van 'm weten?

En ik zag dat onze grote vriend Tim ook weer terug is. Jammer, jammer.
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven