Entertainment alle pijlers

Meerdijk; het gat waar alles kan

14-01-2017 08:20 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Linda trouwt met Anton, maar

Goede tijden, slechte tijden

Krikt met Bill, dat is toch raar?



Goede tijden, slechte tijden

Thijs is toch de pa van Ted

Goede tijden, slechte tijden

Rikki is gewoooooooon een slet



Waarom we kijken weten we eigenlijk nog steeds niet.

Misschien omdat het zo lekker is om te zeiken.

Zeik Kijk je mee?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Cecil77 schreef op 14 januari 2017 @ 13:33:

Oh trouwens, ik heb het een tijdje geleden gemist, toen Ollie aan Sam vertelde dat ie kanker had gehad. Wat voor soort kanker (die nu weer terug is) heeft die eigenlijk in de serie ???Geen idee.....
Sam maakt het mee, duizelingwekkend hoge pieken, misselijkmakend diepe dalen.
quote:Cateye schreef op 14 januari 2017 @ 13:48:

[...]





Geen idee.....





Volgens mij lymfeklierkanker.

Ik denk trouwens ook nog steeds dat Aysen gewoon zwanger is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 14 januari 2017 @ 08:21:

Oh, en dat 'krikken' heb ik van Yolo gejat Ik voel me vereerd
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 14 januari 2017 @ 13:44:

Net teruggekeken, wat een aflevering zeg.

Die vrijpartij van Linda en Bill kwam voor mij wel uit de lucht vallen. Tot nog toe wou Linda toch niks van 'm weten?

En ik zag dat onze grote vriend Tim ook weer terug is. Jammer, jammer.In die sauna was wel duidelijk dat ze het wel zag zitten. Daarna ging ze maar even los op Anton.
Alle reacties Link kopieren
nou ik heb het ook gezien hoor, haha! ik vond het best een goeie aflevering. maar dat Thijs toch de vader zou zijn dat dacht ik wel. maar die vrijpartij aan het begin en dan de tekst eerder die dag vond ik zo niet bij gtst passen

hebben ze nieuwe schrijvers ofzo?



en nog iets dat mij opviel; de tas van janine bij de bruiloft, had ze daar haar laptop inzitten ofzo? wat een joekel!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 14 januari 2017 @ 14:24:

[...]





In die sauna was wel duidelijk dat ze het wel zag zitten. Daarna ging ze maar even los op Anton.Oja! Dat is waar ook..... god dat was ik alweer helemaal vergeten
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 14 januari 2017 @ 14:18:

Ik voel me vereerd
You don't have to fit into the format
Tvp'tje
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Meid, Malena, zeg eens gauw

Goede tijden, slechte tijden

Hoe kweek jij die wallen nou?



Goede tijden, slechte tijden

't Is iets wat ons echt verbaast

Goede tijden, slechte tijden

Vensterbanken zijijijijijijn het haast
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Jeutje, wat hebben jullie een hoop gekletst! Maar ik ben weer bij gelezen.



Mooie op weer, Lotte!



Dat abortus verhaal klopt sowieso niet, je hebt toch eerst een gesprek en dan verplicht 5 dagen bedenktijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 15 januari 2017 @ 14:18:

Dat abortus verhaal klopt sowieso niet, je hebt toch eerst een gesprek en dan verplicht 5 dagen bedenktijd?

Zie topictitel



En bedankt!
You don't have to fit into the format
quote:Chocopinda schreef op 15 januari 2017 @ 14:18:

Jeutje, wat hebben jullie een hoop gekletst! Maar ik ben weer bij gelezen.



Mooie op weer, Lotte!



Dat abortus verhaal klopt sowieso niet, je hebt toch eerst een gesprek en dan verplicht 5 dagen bedenktijd?Ze deed een overtijdsbehandeling en dan heb je die bedenktijd niet.
Alle reacties Link kopieren
Een week niet kijken is niet mogelijk. Heb alles gemist, rukkie, Thijs, aysen, Linda.



Bah, rotserie
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 15 januari 2017 @ 16:37:

[...]





Ze deed een overtijdsbehandeling en dan heb je die bedenktijd niet.Ah, op die manier.
Happy new klaag-, zeur- en zeiktopic quote:Chocopinda schreef op 15 januari 2017 @ 14:18:



Dat abortus verhaal klopt sowieso niet, je hebt toch eerst een gesprek en dan verplicht 5 dagen bedenktijd?Ze zei toen ze een afspraak maakte, dat ze nog maar net zwanger was en dus misschien op tijd voor een overtijdsbehandeling. Misschien klopt het dan wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 14 januari 2017 @ 16:06:

maar die vrijpartij aan het begin en dan de tekst eerder die dag vond ik zo niet bij gtst passen

hebben ze nieuwe schrijvers ofzo?





Ik kijk het nu even op RTLlounge (ik ben ziek). Maar ik vond het dus ook al heel typisch die 'eerder die dag' en ook hoe het gefilmd was... Was het Bill of was het Anton? Terwijl je al weet dat het Bill was.

Ik vroeg me ook direct af of er andere schrijvers bij betrokken waren oid, kwam daarom even op het viva-forum checken.. Maar ik hoor alleen jou erover
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Jezus wat acteert die Babette van Veen slecht zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:hayleyyy schreef op 16 januari 2017 @ 11:09:

[...]





Ik kijk het nu even op RTLlounge (ik ben ziek). Maar ik vond het dus ook al heel typisch die 'eerder die dag' en ook hoe het gefilmd was... Was het Bill of was het Anton? Terwijl je al weet dat het Bill was.

Ik vroeg me ook direct af of er andere schrijvers bij betrokken waren oid, kwam daarom even op het viva-forum checken.. Maar ik hoor alleen jou erover



Ik vond het ook raar hoor. Inderdaad helemáál niet des GTST-'s.

Nouja, van mij mag het. Saaier dan de afgelopen maanden kan het bijna niet worden, dus kom maar op met die frisse wind. Maar dan wel een beetje minder knullig
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Wanneer komt Martine Hafkamp weer op de kijkbuis?
17 maart volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 2 maart.
You don't have to fit into the format
quote:hayleyyy schreef op 16 januari 2017 @ 11:09:

[...]





Ik kijk het nu even op RTLlounge (ik ben ziek). Maar ik vond het dus ook al heel typisch die 'eerder die dag' en ook hoe het gefilmd was... Was het Bill of was het Anton? Terwijl je al weet dat het Bill was.

Ik vroeg me ook direct af of er andere schrijvers bij betrokken waren oid, kwam daarom even op het viva-forum checken.. Maar ik hoor alleen jou erover



Ik quote jou even, maar ik lees dat verschillende mensen het hebben over de 'eerder die dag' in de aflevering waar Linda met Bill van bil gaat.

Maar hebben jullie allemaal gemist dat gtst het al een keer eerder heeft gedaan? Toen Max zomaar ineens bij Malena naar binnen kwam wandelen aan het begin van de aflevering, toen was er ook een 'eerder die dag', maar daar lees ik helemaal niemand over.
Hoop dat Anton er snel achter komt.
Alle reacties Link kopieren
Die Linda Dekker was altijd al een sloerie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven