Welke navigatie-app?

03-01-2017 10:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort moet ik met de auto een tocht door de jungle van Belgie maken. Een TomTom heb ik niet, ik gebruik de navigatie van mijn smartphone. Maar ja, dataroaming he, volgens mij kan ik die in Belgie dan niet gebruiken. Ik zag dat er speciale apps bestaan, welke raden jullie mij aan?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Google Maps. Het grote voordeel van google maps (vind ik) is dat je veel meer informatie hebt en kunt gebruiken. Bij de meeste nav-apps moet je het adres weten. Bij google maps kan je gewoon opgeven wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat zo'n beetje elke navigatie app inmiddels wel goed genoeg is om van A naar B te komen. Bij Here veranderde de kaart in de avond naar een soort van nachtkaart, waarbij de hoofdwegen dan weer meer oplichtten, heel fijn, ook al bij het rijden door een tunnel. Werden gebouwen in de omgeving weergegeven. Doet Google Maps ook inmiddels (of ook al (langer), geen idee).



Ik vind beiden fijn/prima werken. Maar zoals gezegd, ik vertrouw er niet 100% op. Denk ook dat dat je uitgangspunt moet zijn. Navigatie ernaast als ondersteuning, niet om je compleet op te richten en jezelf daar volledig van afhankelijk te maken. Dan maar even stoppen op de eerstvolgende parkeerplaats en op de kaart te kijken.
wij slapen nooit.
Sygic! Klein bedrijf, prettige helpdesk, prachtige app...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven