Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
quote:Irish-washer-woman schreef op 13 januari 2017 @ 09:09:

Dankzij dit topic gisteren Lindtballen gekocht. Liep in Utrecht en ineens dacht ik "ohja, was hier geen Lindtwinkel?"



OH. MY. GOD........ Goddelijk! De witte met citroen en de stracciatella, gut, slecht voor m'n lijn. Maar bedankt dames, haha! Gelukkig kom ik niet vaak in Utrecht, en zijn alle andere winkels ook niet in de buurt, dus op is op Aaah nee. Laat ik nou volgende week gaan winkelen in Utrecht.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 13 januari 2017 @ 09:56:

Ik ben op de Lindt website gaan kijken. Dat was geen goed idee voor mijn portemonnee....Welke heb je besteld?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ok…lees hier zoveel over de Lindt ballen, wat is daar zo bijzonder aan?. Is het gewoon chocolade met een lekkere vulling?.
Oreo met aardbei vulling, doe mij de gewone oreo's maar..
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 13 januari 2017 @ 11:02:

Ok…lees hier zoveel over de Lindt ballen, wat is daar zo bijzonder aan?. Is het gewoon chocolade met een lekkere vulling?.

De chocola wordt op internet omschreven als bonbons met een zacht smeltende vulling.

De binnenkant is iets zachter dan de buitenkant (maar ook weer niet zo zacht als in 'echte' bonbons), en dat geeft echt een heerlijk effect.



Ik moet wel bekennen dat ik de melkchocola op zich niet heel bijzonder vind van smaak.

Dan vind ik Milka lekkerder.

De witte ballen van Lindt vindt ik wel enorm lekker.

Omdat die binnenkant zo lekker smelt, is het net of je een softijsje eet.

Vind ik.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 15 januari 2017 @ 11:21:

[...]



De chocola wordt op internet omschreven als bonbons met een zacht smeltende vulling.

De binnenkant is iets zachter dan de buitenkant (maar ook weer niet zo zacht als in 'echte' bonbons), en dat geeft echt een heerlijk effect.



Ik moet wel bekennen dat ik de melkchocola op zich niet heel bijzonder vind van smaak.

Dan vind ik Milka lekkerder.

De witte ballen van Lindt vindt ik wel enorm lekker.

Omdat die binnenkant zo lekker smelt, is het net of je een softijsje eet.

Vind ik.Volledig met jou eens!! Milkachocola vind ik ook net iets lekkerder, en die witte zijn inderdaad nét softijsjes van binnen! Ik dacht aan een witte Magnum (die witte van Lindt met stracciatella dan) maar softijs kan ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 13 januari 2017 @ 10:51:

[...]



Welke heb je besteld?



Van de repen: Cognac en Cointreau, Kersenlikeur en Williams (is soort perenlikeur)

Lindorbox: Irish Cream, Sinasappel, Caramel. Ik had gehoopt dat ze die witte limoen hadden, maar die is niet in de webshop, helaas.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 15 januari 2017 @ 11:59:

Ik had gehoopt dat ze die witte limoen hadden, maar die is niet in de webshop, helaas.Hier staat ie wel tussen, toch?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Irish-washer-woman schreef op 15 januari 2017 @ 11:51:

Volledig met jou eens!! Milkachocola vind ik ook net iets lekkerder, en die witte zijn inderdaad nét softijsjes van binnen! Ik dacht aan een witte Magnum (die witte van Lindt met stracciatella dan) maar softijs kan ook

Oh ja, met een Magnum is het ook zeker vergelijkbaar!

Goddelijk
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 15 januari 2017 @ 12:08:

[...]



Hier staat ie wel tussen, toch?



Krijg nou wat! Ik ben toch ook echt een blind molenpaard, hoor.

Ik dacht dat je zo'n mengdoos kreeg.

Goed, dat wordt dus: Witte Aarbei, Melk Cocos en de Limoen.....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hoe zit dat met de pick en mix?



Je vinkt aan hoeveel gram je wilt en dan vink je aan welke smaken je wilt?

Wil ze eigenlijk allemaal proeven
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 15 januari 2017 @ 12:24:

Krijg nou wat! Ik ben toch ook echt een blind molenpaard, hoor.

Ik dacht dat je zo'n mengdoos kreeg.

Goed, dat wordt dus: Witte Aarbei, Melk Cocos en de Limoen.....





Ik zie nu op de site dat ze ook witte repen hebben met witte chocolademousse erin
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 13 januari 2017 @ 09:56:

Ik ben op de Lindt website gaan kijken. Dat was geen goed idee voor mijn portemonnee....Ik wist niet dat Lindt een webshop had ! Ben ook wezen kijken...
quote:Lotte35 schreef op 15 januari 2017 @ 12:08:

[...]



Hier staat ie wel tussen, toch?



Waarom waarom klik ik nu op die link

Hang op, klik weg en maak je winkelwagen leeg paper-clip
Ik wilde gisteren de Alpro pure vla kopen maar ze hebben ze niet bij onze AH, van de week eens bij de Plus proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 15 januari 2017 @ 19:56:

[...]





Waarom waarom klik ik nu op die link

Hang op, klik weg en maak je winkelwagen leeg paper-clip
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 15 januari 2017 @ 19:56:

Waarom waarom klik ik nu op die link

Hang op, klik weg en maak je winkelwagen leeg paper-clip

Graag gedaan hoor.

Ik weet toch wat je lekker vindt?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 15 januari 2017 @ 19:56:

[...]





Waarom waarom klik ik nu op die link

Hang op, klik weg en maak je winkelwagen leeg paper-clip
@paper-clip hij staat in houdbaarschap en tis een 4pack. ik ga gemaakt bij jumbo gehaald. laat ze smaken
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft de kvarg van lindahl's geprobeerd?



http://www.lindahls.nl/wp ... ndahls-kvarg-framboos.png



Plakt een beetje in de mond, maar is niet mierzoet. Wel lekker eigenlijk. En na een paar happen ben je idd echt vol. Volgens mij prima aanvulling voor mensen die de gezondere dingen zoeken om te eten.
quote:Mama2016 schreef op 15 januari 2017 @ 23:32:

Wie heeft de kvarg van lindahl's geprobeerd?



http://www.lindahls.nl/wp ... ndahls-kvarg-framboos.png



Plakt een beetje in de mond, maar is niet mierzoet. Wel lekker eigenlijk. En na een paar happen ben je idd echt vol. Volgens mij prima aanvulling voor mensen die de gezondere dingen zoeken om te eten.



Maar helaas staat het stijf van de zoetstoffen :(

Liever met mate intens genieten van "echte" suiker dan "gezond" bezig zijn met zoetstoffen......
Alle reacties Link kopieren
Boodschappenpakket van de Plus gespaard. Daar zat de "naked"chips van Tyrell in. Zoutloze chips dus. Daar moet je zoveel ongezond spul bijdoen om het nog enigszins lekker te maken dat je beter zoute chips kunt nemen.

Chips hoort zout te zijn en vettig.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Irish-washer-woman schreef op 16 januari 2017 @ 09:54:

[...]





Maar helaas staat het stijf van de zoetstoffen :(

Liever met mate intens genieten van "echte" suiker dan "gezond" bezig zijn met zoetstoffen......Ja das weer waar
Alle reacties Link kopieren
quote:tinydancer schreef op 12 januari 2017 @ 10:52:

Bij de AH zijn er nu wokgarnalen met knoflook. Mij bevallen ze niet, er zit iets in die marinade waar ik enorm maagpijn van heb gekregen. En is het mij niet duidelijk hoe dat komt. Ik heb normaal helemaal niet snel last van mijn maag, en hier werd ik dus ziek van.

Geen aanrader dus !Kan het zijn dat de maagpijn toeval was? Ik vind die garnalen heerlijk ( mijn kinderen ook) en we hebben er geen van allen last van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Snowy had je ook het diepvries pak (400gr. ) ?



Ik ben er echt flink ziek van geweest, 5 uur hevige pijn, en daarna nog 3 dagen gewoon pijn. Terwijl ik gewoonlijk helemaal geen last van mijn maag heb. Naast de garnalen had ik wat spaghetti gegeten, dus dat is niets geks.



Wel fijn dat jullie er wel goed op reageren, en het lekker vinden, dat is ook belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven