Alleen kijken

15-01-2017 20:04 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een keer naar een parenclub willen gaan alleen maar om te kijken wat men daar allemaal uitspookt. Ik heb het er weleens over gehad met een vriend en vriendin en dit zouden we willen proberen. Let wel: we hebben totaal geen interesse om mee te doen en eerlijk gezegd vind ik dat hele gebeuren van swingen compleet gestoord. Maar toch ben ik nieuwsgierig.

Mijn vraag aan de swingers hier, komt het vaak voor dat mensen alleen gaan om te kijken en worden we niet gelijk "besprongen" door swingers want dat zou ik erg vervelend vinden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 januari 2017 @ 15:57:

Ze snapt het prima, jullie laten je gewoon een beetje op de kast duwen. Beter op de kast dan in de kast zoals TO
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 16:00:

[...]





Dank je wel voor je reactie Roosje. Ik wil wel even vermelden dat ik natuurlijk niet ga zitten lachen of giechelen. Ik snap absoluut dat dit niet beleefd is en dat het niet gewaardeerd wordt. Ook ben ik zelf niet van plan om te filmen en ben ook niet op de hoogte dat mijn vrienden dat wel zouden gaan doen.Je zei dat één van je vrienden wel degelijk wilde filmen voor zijn minidocu. Is hij afgehaakt of weet je het zelf allemaal niet zo zeker meer?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 januari 2017 @ 16:04:

[...]



Je zei dat één van je vrienden wel degelijk wilde filmen voor zijn minidocu. Is hij afgehaakt of weet je het zelf allemaal niet zo zeker meer?Wat ik zei is dat hij wellicht een mini docu wilde maken over het onderwerp. Ik heb niet gezegd dat hij daar in die club ging filmen maar het lijkt me sterk dat het toegestaan zou zijn zoals anderen hebben aangegeven.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
Klopt.

Er zijn wel eens docu's gemaakt in clubs, van tevoren werd dit dan aangegeven zodat de mensen die absoluut niet in beeld wilden weg konden blijven of een maskertje op konden zetten om herkenbaarheid te voorkomen. Filmen is uit den boze, net als in de sauna. Ben stiekem wel benieuwd hoe je het daar gaat vinden.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 16 januari 2017 @ 16:12:

Klopt.

Er zijn wel eens docu's gemaakt in clubs, van tevoren werd dit dan aangegeven zodat de mensen die absoluut niet in beeld wilden weg konden blijven of een maskertje op konden zetten om herkenbaarheid te voorkomen. Filmen is uit den boze, net als in de sauna. Ben stiekem wel benieuwd hoe je het daar gaat vinden.



Volgens mij vindt ze er al wat van en zoekt ze alleen bevestiging.

Of ze is stiekem zo bronstig AF en durft ze dat niet toe te geven...
Dus even kort samengevat: Jij gaat wel een keer kijken in een parenclub of misschien toch niet, sowieso vind je swingers maar rare mensen met enge sekskoppen en ben je bang dat je gepakt wordt als je daar bent. Je vriend gaat een docu maken en filmen maar misschien ook niet.



Duidelijk verhaal



Ik zou maar een donald duck kopen past beter bij jou denkniveau
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 16 januari 2017 @ 20:10:

Dus even kort samengevat: Jij gaat wel een keer kijken in een parenclub of misschien toch niet, sowieso vind je swingers maar rare mensen met enge sekskoppen en ben je bang dat je gepakt wordt als je daar bent. Je vriend gaat een docu maken en filmen maar misschien ook niet.



Duidelijk verhaal



Ik zou maar een donald duck kopen past beter bij jou denkniveauHet topic was aan het doodbloeden. Laat het nou gewoon los. Ik heb inmiddels al begrepen dat je het niet leuk vind wat ik schreef/schrijf. Je hoeft het niet nog een keer en nog een keer en nog een keer te herhalen, kort samen te vatten of wat dan ook. I get it. Maar mijn mening ga ik noch bijstellen noch drastisch veranderen. Dus ik adviseer je om je niet verder op te winden hierover.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
prima dan verander je niet van mening, ik slaap er niet minder om
Alle reacties Link kopieren
TO als je gaat, ben ik trouwens wel benieuwd wat je er van hebt gevonden. Of het het beeld dat je hebt heeft ontkracht
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
En ben je gegaan to?
Alle reacties Link kopieren
quote:missbrice schreef op 17 januari 2017 @ 22:21:

En ben je gegaan to?Nog niet. Dit weekend.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Dormouse schreef op 16 januari 2017 @ 15:36:

[...]





Het is ook niet helemaal zuiver... Dat andere mensen er soms vervolgens een enorm (negatief) waardeoordeel over hebben wat negatieve consequenties kan hebben.

Het is de buitenwereld die ervoor zorgt dat de gemeenschap grote waarde hecht aan discretie.

Als iedereen er normaal over zou doen was die noodzaak er niet.



Dit vind ik dan weer een beetje kort door de bocht. Met de zin: "Als iedereen er normaal over zou doen" impliceer je dat het normaal IS, en ik geloof niet - met alle respect, overigens - dat je parenclubbezoek of swingen als 'normaal' kunt bestempelen. Het is extreem gedrag. Anders hoefde het ook niet achter de deuren van een privéclub te gebeuren, nietwaar, en deed iedereen het gewoon met iedereen in standaard clubs, cafés en zwembaden.



Dus. Ik kan me op zich best iets voorstellen bij wat Tulisa zegt, al drukt ze zich onhandig uit. Ik zou nooit schrijven dat ik swingers "gestoord" vind, ik zou schrijven "raar", maar in een gesprek met vrienden zou ik het gerust "gestoord" noemen, en ik vermoed (of weet wel zeker) dat hele volksstammen er hetzelfde over denken. In dit topic ontstaat nu het beeld dat swingen en parenclubs volstrekt normaal zijn, eigenlijk zo normaal dat je een beetje achterlijk/dom/wereldvreemd moet zijn om er anders over te denken, en dat lijkt me nogal onterecht.



Voorop staat sowieso respect. Als een ander het leuk vindt om te swingen of een parenclub te bezoeken, dan is dat prima. Ik zeg er wel meteen bij dat ik het van vrienden/bekenden liever niet wil weten, want eigenlijk vind ik het dus raar, verknipt gedrag. Met 'verknipt' bedoel ik dat je volgens mij behoorlijk afgestompt moet zijn, geestelijk en gevoelsmatig, om dáár je kicks uit te halen. Ik denk dat die vorm van afstomping of vervlakking noodzakelijk is om iets heel intiems en betekenisvols (namelijk: seks) te zien als een soort snel consumptiemiddel. Even snel een hamburger uit de muur trekken. Zo zal ik nooit met seks om kunnen gaan, en daarom is een parenclub voor mij taboe. De vergelijking met de hamburger klinkt misschien raar, maar in een parenclub heb je seks met een volslagen vreemde - mijn god, ik moet er serieus niet aan denken. Waarom zou je dat willen?



Tegelijk, en dat snap ik ook van Tulisa, heb ik wel een grote fascinatie voor het fenomeen. Vooral omdat het zo populair is (of schijnt te zijn). Ik heb er het een en ander over gelezen, onder meer 'De dynamica van de begeerte' van Tommy Wieringa. Hij schrijft in dit boek over seks zonder liefde, zonder inhoud. Hij legt uit dat alle religies uit het verleden erop waren gericht om seksuele driften te onderdrukken, en dat we die grenzen nu zonder enig probleem overschrijden. Dat kan niet goed zijn, volgens Wieringa, en toch is er geen weg meer terug. Hij heeft zelf seksfeesten (Wasteland) bezocht en heeft dat ervaren als immens leeg, nou ja: beangstigend leeg.



Dat is één kant van het verhaal. Daarnaast - en dat vind ik misschien nog wel fascinerender - is er de 'Centre Parcs'-sfeer die inmiddels om deze vorm van 'grensverleggend' gedrag hangt, met andere woorden: het IS allang niet meer grensverleggend, integendeel, het is een vorm van vertrutting en verburgerlijking, want je kunt ervoor naar een soort Centre Parcs-clubs, volstrekt burgerlijke etablissementen, waar nota bene 'dress codes' gelden (over aanpassen gesproken) en de naakte en halfnaakte deelnemers braaf met een plastic muntje in de hand in de rij staan om hun drankje te kopen (dit las ik ooit in een artikel in Vrij Nederland over een seksfeest).



Fascinerend. Gruwelijk. En dus écht niet zo 'normaal' als het hier op het forum wordt voorgesteld, tenminste: lang niet voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Met "normaal erover doen" bedoelde ik dat, ongeacht wat je er zelf van vind, je er een persoon niet op bijvoorbeeld professioneel vlak op afrekent. Dat iemand niet bang hoeft te zijn zijn of haar baan te verliezen als naar buiten zou komen dat hij/zij swingt. Of iemand nu in zijn of haar vrije tijd alleen diens partner bedtijd of de hele goegemeente staat immers los van iemands functie.

Ik wilde er niet mee zeggen dat iedereen het normaal moet vinden, of vrolijk mee moet doen oid.

Mensen verschillen daar nu eenmaal in, of je het nu met een iemand of meerdere mensen wil doen, of je nu wel of niet van pijpen houdt- lekker belangrijk zolang alle partijen het er maar mee eens zijn. Een beetje leven en laten leven en elkaar in elkaars waarde laten.
Alle reacties Link kopieren
Dat niet iedereen het met iedereen doet in zwembaden, clubs en cafés heeft een reden. Het is namelijk verboden en dus strafbaar. De stelling "het is niet normaal anders zou iedereen het met iedereen doen zonder dat er een muur omheen staat" is hiermee ontkracht.



Wat ik zo grappig vind is dat mensen die zeggen niks met swingen en vrije seks te hebben toch zo gefascineerd zijn, alsof swingers in een gruwelkabinet zitten tussen de tweekoppige koe embryo's.

Vraag je eens af waarom je zo gefascineerd bent en waarom je mening hierover zo sterk is. Ik kan niet anders concluderen dan een diep diep verlangen tot promescue gedrag maar je eigen normen proberen in de weg te staan waardoor je dit gruwelgedrag via een ander probeert te leven.

Ik zeg dit niet zomaar, ik spreek in real regelmatig mensen die mijn levensstijl op het eerste gezicht lijken af te keuren maar zo ontzettend nieuwsgierig zijn dat ze het liefst hadden dat ik met een gopro op mijn hoofd dit soort gelegenheden bezocht. Ze willen het eigenlijk zien, voelen en totaal beleven zonder dat hun lijf en geest daarvoor gebruikt wordt.
...
quote:samarinde schreef op 18 januari 2017 @ 12:19:

[...]





Dit vind ik dan weer een beetje kort door de bocht. Met de zin: "Als iedereen er normaal over zou doen" impliceer je dat het normaal IS, en ik geloof niet - met alle respect, overigens - dat je parenclubbezoek of swingen als 'normaal' kunt bestempelen. Het is extreem gedrag. Anders hoefde het ook niet achter de deuren van een privéclub te gebeuren, nietwaar, en deed iedereen het gewoon met iedereen in standaard clubs, cafés en zwembaden.



Dus. Ik kan me op zich best iets voorstellen bij wat Tulisa zegt, al drukt ze zich onhandig uit. Ik zou nooit schrijven dat ik swingers "gestoord" vind, ik zou schrijven "raar", maar in een gesprek met vrienden zou ik het gerust "gestoord" noemen, en ik vermoed (of weet wel zeker) dat hele volksstammen er hetzelfde over denken. In dit topic ontstaat nu het beeld dat swingen en parenclubs volstrekt normaal zijn, eigenlijk zo normaal dat je een beetje achterlijk/dom/wereldvreemd moet zijn om er anders over te denken, en dat lijkt me nogal onterecht.



Voorop staat sowieso respect. Als een ander het leuk vindt om te swingen of een parenclub te bezoeken, dan is dat prima. Ik zeg er wel meteen bij dat ik het van vrienden/bekenden liever niet wil weten, want eigenlijk vind ik het dus raar, verknipt gedrag. Met 'verknipt' bedoel ik dat je volgens mij behoorlijk afgestompt moet zijn, geestelijk en gevoelsmatig, om dáár je kicks uit te halen. Ik denk dat die vorm van afstomping of vervlakking noodzakelijk is om iets heel intiems en betekenisvols (namelijk: seks) te zien als een soort snel consumptiemiddel. Even snel een hamburger uit de muur trekken. Zo zal ik nooit met seks om kunnen gaan, en daarom is een parenclub voor mij taboe. De vergelijking met de hamburger klinkt misschien raar, maar in een parenclub heb je seks met een volslagen vreemde - mijn god, ik moet er serieus niet aan denken. Waarom zou je dat willen?



Tegelijk, en dat snap ik ook van Tulisa, heb ik wel een grote fascinatie voor het fenomeen. Vooral omdat het zo populair is (of schijnt te zijn). Ik heb er het een en ander over gelezen, onder meer 'De dynamica van de begeerte' van Tommy Wieringa. Hij schrijft in dit boek over seks zonder liefde, zonder inhoud. Hij legt uit dat alle religies uit het verleden erop waren gericht om seksuele driften te onderdrukken, en dat we die grenzen nu zonder enig probleem overschrijden. Dat kan niet goed zijn, volgens Wieringa, en toch is er geen weg meer terug. Hij heeft zelf seksfeesten (Wasteland) bezocht en heeft dat ervaren als immens leeg, nou ja: beangstigend leeg.



Dat is één kant van het verhaal. Daarnaast - en dat vind ik misschien nog wel fascinerender - is er de 'Centre Parcs'-sfeer die inmiddels om deze vorm van 'grensverleggend' gedrag hangt, met andere woorden: het IS allang niet meer grensverleggend, integendeel, het is een vorm van vertrutting en verburgerlijking, want je kunt ervoor naar een soort Centre Parcs-clubs, volstrekt burgerlijke etablissementen, waar nota bene 'dress codes' gelden (over aanpassen gesproken) en de naakte en halfnaakte deelnemers braaf met een plastic muntje in de hand in de rij staan om hun drankje te kopen (dit las ik ooit in een artikel in Vrij Nederland over een seksfeest).



Fascinerend. Gruwelijk. En dus écht niet zo 'normaal' als het hier op het forum wordt voorgesteld, tenminste: lang niet voor iedereen.



Voor iemand die nog nooit in een PC is geweest heb je wel een heel verkeerd beeld en sterke vooroordelen ( M.i. een grote bek over iets wat je gewoon weg niet snapt). Waarschijnlijk is het onbegonnen werk om iemand met zulke vooroordelen het een en ander toe te lichten maar ik ga toch een poging doen.



JIJ gelooft niet dat Swingen normaal is. Prima , dat mag , maar dat maakt het nog geen waarheid. Het is ook geen extreem gedrag, dat is wederom een mening. Jij denkt te weten dat hele volksstammen er het zelfde over denken, terwijl inmiddels hele volksstammen naar eto-feesten of pc's gaan. Dus, nog steeds zeker van je zaak?



Ik vind je zo ontzettend bizar grof reageren door mensen verknipt of geestelijk afgestompt te noemen, is dat puur gebaseerd op je vermoedens en vooroordelen?! Wat een haat, zeg.



Seks is intiem, dat is helemaal waar en dat zal geen enkele Swinger ontkennen. Maar om seks te kunnen delen met je partner en eventueel anderen (wat lang niet altijd aan de orde is) is ontzettend speciaal. Dat is iets wat jij nooit zal gaan begrijpen en ook geen behoefte voor hebt, en dat is helemaal prima. Dus het heeft totaal geen zin om hier op verder te gaan, maar je vergelijking van de hamburger uit de muur slaat kant nog wal.
quote:Rooss4.0 schreef op 18 januari 2017 @ 12:33:

Dat niet iedereen het met iedereen doet in zwembaden, clubs en cafés heeft een reden. Het is namelijk verboden en dus strafbaar. De stelling "het is niet normaal anders zou iedereen het met iedereen doen zonder dat er een muur omheen staat" is hiermee ontkracht.



En dit
Alle reacties Link kopieren
quote:samarinde schreef op 18 januari 2017 @ 12:19:

[...]

Ik heb er het een en ander over gelezen, onder meer 'De dynamica van de begeerte' van Tommy Wieringa. Hij schrijft in dit boek over seks zonder liefde, zonder inhoud. Hij legt uit dat alle religies uit het verleden erop waren gericht om seksuele driften te onderdrukken, en dat we die grenzen nu zonder enig probleem overschrijden. Dat kan niet goed zijn, volgens Wieringa, en toch is er geen weg meer terug. Hij heeft zelf seksfeesten (Wasteland) bezocht en heeft dat ervaren als immens leeg, nou ja: beangstigend leeg.



Schrijft hij ook over de Romeinse orgies, in de tijd dat men gewoon accepteerde dat we schijnbaar niet in elke levensfase even monogaam zijn?

Schrijft hij ook over andere zoogdieren die seks bedrijven zonder liefde? Kan dat ook niet goed zijn volgens Wieringa?
...
Alle reacties Link kopieren
Overigens vind ik het persoonlijk wel normaal, monogamie is een zeldzaamheid in de natuur en vanuit evolutionair opzicht zijn meerdere partners veel logischer.

Daarnaast zijn mensen over het algemeen niet monogaam, en dan heb in het niet over vreemdgaan oid. Op zijn best is de mens serieel monogaam. Steeds voor een bepaalde periode een vaste partner. Echte monogamie zou een partner voor het hele leven zijn, dus niet eerst Piet, dan Jan, dan Klaas. Hoe trouw je ook aan ze bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nooit iemand midden op de dam gourmetten met zijn familie. Dus gourmettrn zal wel niet normaal zijn, anders zou iedereen het wel overal met iedereen doen.





Ik ben trouwens altijd zeer gefascineerd door wie bepaalt wat er normaal is? Als je namelijk aan twee mensen vraagt wat normaal is, zullen de antwoorden afwijken. Dit geld zowel binnen culturen, als tussen culturen. Ik kan mij een docu herinneren over een Chinees dorp /stam waar vrouwen er meerdere mannen op nahielden. Zij zullen dat monogamegedoe hier vast heel gestoord vinden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Monogamie is een uitvinding van de religieuze instituten. Er zijn maar zeer weinig diersoorten die monogaam zijn. Het is een opgelegd iets, dat indruist tegen het natuurlijke gedrag van de mens.



Als jij je daar veilig bij voelt, hartstikke tof voor je. Maar ga niet met een vingertje wijzen dat swingers 'extreem gedrag' vertonen, seks als snelle hap zien en een stel burgelijke leeghoofden zijn.



Het valt me wel op dat sommigen hier de mond vol hebben van 'respect voor elkaar', maar intussen de swingersleefstijl volledig affakkelen.
quote:samarinde schreef op 18 januari 2017 @ 12:19:

[...]

Voorop staat sowieso respect.

Jammer dat de rest van je post toch niet zo respectvol overkomt.



Ik vond vroeger seks ook heel speciaal en alleen voor die ene man. Nu heb ik wel seks met anderen, waar mijn vriend bij is, en daar genieten we samen van. Niet met wildvreemden trouwens, dat doet niet iedere swinger. Het is niet voor iedereen alsof je zomaar een hamburger uit de muur trekt. Prima toch dat mensen hier verschillend over denken?



Waar het in dit topic echter vooral om gaat is dat TO het benadert alsof ze apies gaat kijken, ze wil wel eens gniffelen om al die mensen met (zoals jij het noemt) verknipt en gestoord gedrag. Enorm respectloos, vind je ook niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 18 januari 2017 @ 12:55:

Ik zie nooit iemand midden op de dam gourmetten met zijn familie. Dus gourmetten zal wel niet normaal zijn, anders zou iedereen het wel overal met iedereen doen.

.Hear!!
...
quote:samarinde schreef op 18 januari 2017 @ 12:19:

[...]





Dit vind ik dan weer een beetje kort door de bocht. Met de zin: "Als iedereen er normaal over zou doen" impliceer je dat het normaal IS, en ik geloof niet - met alle respect, overigens - dat je parenclubbezoek of swingen als 'normaal' kunt bestempelen. Het is extreem gedrag. Anders hoefde het ook niet achter de deuren van een privéclub te gebeuren, nietwaar, en deed iedereen het gewoon met iedereen in standaard clubs, cafés en zwembaden.



Dus. Ik kan me op zich best iets voorstellen bij wat Tulisa zegt, al drukt ze zich onhandig uit. Ik zou nooit schrijven dat ik swingers "gestoord" vind, ik zou schrijven "raar", maar in een gesprek met vrienden zou ik het gerust "gestoord" noemen, en ik vermoed (of weet wel zeker) dat hele volksstammen er hetzelfde over denken. In dit topic ontstaat nu het beeld dat swingen en parenclubs volstrekt normaal zijn, eigenlijk zo normaal dat je een beetje achterlijk/dom/wereldvreemd moet zijn om er anders over te denken, en dat lijkt me nogal onterecht.



Voorop staat sowieso respect. Als een ander het leuk vindt om te swingen of een parenclub te bezoeken, dan is dat prima. Ik zeg er wel meteen bij dat ik het van vrienden/bekenden liever niet wil weten, want eigenlijk vind ik het dus raar, verknipt gedrag. Met 'verknipt' bedoel ik dat je volgens mij behoorlijk afgestompt moet zijn, geestelijk en gevoelsmatig, om dáár je kicks uit te halen. Ik denk dat die vorm van afstomping of vervlakking noodzakelijk is om iets heel intiems en betekenisvols (namelijk: seks) te zien als een soort snel consumptiemiddel. Even snel een hamburger uit de muur trekken. Zo zal ik nooit met seks om kunnen gaan, en daarom is een parenclub voor mij taboe. De vergelijking met de hamburger klinkt misschien raar, maar in een parenclub heb je seks met een volslagen vreemde - mijn god, ik moet er serieus niet aan denken. Waarom zou je dat willen?



Tegelijk, en dat snap ik ook van Tulisa, heb ik wel een grote fascinatie voor het fenomeen. Vooral omdat het zo populair is (of schijnt te zijn). Ik heb er het een en ander over gelezen, onder meer 'De dynamica van de begeerte' van Tommy Wieringa. Hij schrijft in dit boek over seks zonder liefde, zonder inhoud. Hij legt uit dat alle religies uit het verleden erop waren gericht om seksuele driften te onderdrukken, en dat we die grenzen nu zonder enig probleem overschrijden. Dat kan niet goed zijn, volgens Wieringa, en toch is er geen weg meer terug. Hij heeft zelf seksfeesten (Wasteland) bezocht en heeft dat ervaren als immens leeg, nou ja: beangstigend leeg.



Dat is één kant van het verhaal. Daarnaast - en dat vind ik misschien nog wel fascinerender - is er de 'Centre Parcs'-sfeer die inmiddels om deze vorm van 'grensverleggend' gedrag hangt, met andere woorden: het IS allang niet meer grensverleggend, integendeel, het is een vorm van vertrutting en verburgerlijking, want je kunt ervoor naar een soort Centre Parcs-clubs, volstrekt burgerlijke etablissementen, waar nota bene 'dress codes' gelden (over aanpassen gesproken) en de naakte en halfnaakte deelnemers braaf met een plastic muntje in de hand in de rij staan om hun drankje te kopen (dit las ik ooit in een artikel in Vrij Nederland over een seksfeest).



Fascinerend. Gruwelijk. En dus écht niet zo 'normaal' als het hier op het forum wordt voorgesteld, tenminste: lang niet voor iedereen.

Extreem gedrag...Verknipte mensen..

Je staat wel ver van de werkelijkheid af.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kunnen we niet gewoon iedereen in zijn waarde laten en jou mening ook bij jouw laten, iedereen heeft recht om zijn mening te geven !

Niemand moet zijn mening aan een ander opdringen.

Het zou fijn zijn als je je mening met respect kan geven i.p.v vol met vooroordelen.

Hoe kan je een mening vormen zonder dat je weet hoe het er aan toe gaat, en als je die mening dan wil delen doe dat dan met respect!

Wat swingen voor de een betekent, kan voor de ander totaal het tegen over gestelde betekenen. En dat moet kunnen!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen in zijn waarde laten geldt ook voor de swingers. Ik vind namelijk dat sommigen erg aggressief reageren als iemand zegt swingen niet normaal VOOR HUNZELF te vinden. Dat mag/kan toch?
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven