Carnavalskleding brugklasser

15-01-2017 14:40 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort is het weer zover: carnaval staat voor de deur. Hoewel wij er zelf eigenlijk niks aan doen, hooguit een keer optocht kijken, is het op school natuurlijk wel een feest.

Bij mijn brugpieper is er ook een carnavalsavond. En dan nu de hamvraag: wat moet hij aan??

Het pak van vorig jaar is te klein en wil hij niet meer. Wat ie wel wil, weet hij zelf ook niet. Het moet niet kinderachtig zijn in elk geval. Hij heeft al wel even gekeken maar niks gevonden.

Ik heb een budget van ca. 20,00 in gedachten. Vind ik wel zat voor die drie uurkes dat ze het aan hebben.



Wat draagt jouw brugpieper/puber dus met carnaval?

Linkjes naar leuke kleding (mt 164-176 denk ik) welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hij is ook druk aan het zoeken!



Tip: leuke onesie gevonden bij H&M, bijvoorbeeld tijger, pinguïn etc. Ook een kerstboom hahaha.

Nu allemaal in de sale voor 14,95. Helaas alleen XS/S dus voor mijn kind te groot, volgens de maattabel.

De gewone kinder-verkleedpakken lopen maar tot 134/140 en dat is dan weer te klein. Hij valt ook net een beetje ongunstig qua maat denk ik.
Marktplaats is je grote vriend met carnaval.
Emoji



Ook makkelijk zelf te maken.
Whatsapp
iPhone t-shirt
Alle reacties Link kopieren
quote:LoveDobby schreef op 15 januari 2017 @ 19:07:

Koekie monster Onesie heb ik laatst volgens mij bij Primark gezien, ze hebben iig een Pikachu.Oh leuk die zoek ik voor zoon. Lang geleden dat je daar was? Was die voor volwassenen of voor kinderen?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:framboos1990 schreef op 15 januari 2017 @ 19:09:

[...]





Het ziet er naar uit dat die website ze eerst zelf bij de Primark is wezen kopen en vervolgens voor 2/3 keer zoveel op die website verkoopt. In de winkel zijn ze rond de 20 euroHier zijn ze een stuk goedkoper: http://www.lightinthebox. ... KuGsOroxNECFUaNGwod-4cMOg
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 15 januari 2017 @ 18:07:

[...]



Ik vind ze nog best prijzig. Wel leuk. Vorig jaar waren ze rond de twintig euro!
Alle reacties Link kopieren
Zal je zoon met zijn lengte niet al gewoon in maat xs passen?
Alle reacties Link kopieren
Hij zal rond de 1.56-1.58 zitten denk ik maar is erg mager.

En ik heb globaal zijn heupen gemeten en die zijn ca 74 cm. ln die tabel bij de HM is XS-S (dat is de maat) moet dat tussen de 84-96 zijn dus denk ik dat het veel te groot/wijd is..... beetje ruimte over is prima, dan kan er nog een shirtje/legging onder, maar erin verzuipen is weer wat anders.
quote:mamaonbekend schreef op 15 januari 2017 @ 19:30:

Hij is ook druk aan het zoeken!



Tip: leuke onesie gevonden bij H&M, bijvoorbeeld tijger, pinguïn etc. Ook een kerstboom hahaha.

Nu allemaal in de sale voor 14,95. Helaas alleen XS/S dus voor mijn kind te groot, volgens de maattabel.

De gewone kinder-verkleedpakken lopen maar tot 134/140 en dat is dan weer te klein. Hij valt ook net een beetje ongunstig qua maat denk ik.Wat maakt te groot nou uit bij een onesie? XS/S kan prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 15 januari 2017 @ 17:22:

[...]



Omdat die brugklasser waarschijnlijk nog in de groei is?En zo'n cape kan van 160 tot bijna 2 m. Past eigenlijk altijd .
Alle reacties Link kopieren
quote:2Italy2 schreef op 15 januari 2017 @ 16:19:

Leuk! Maar dat trekt een puber niet aan. Nee?

Met zulk soort maskers is het toch best geliefd .
Eerlijk gezegd vind ik een dierenonesie of Cookie monster wat kinderachtig voor een brugklasser.

Die ketchupfles is erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Of de hotdog.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ja die is ook leuk!
Hij is smal en mager zei je.



Als hij een beetje lef heeft, is dit ook leuk:



Sixpack



Open overhemd erover, haren netjes, strakke spijkerbroek.
Ok was vroeger graag 'punk' met carnaval. Hanekam, gekleurde haarspray, veiligheidsspelden, punk band shirt, strakke spijkerbroek, kistjes, etc. Is dat misschien een idee?
Alle reacties Link kopieren
Hij vond de sixpack wel lollig maar toch niet leuk genoeg.

En punk vond ie weer niks (had ik vroeger idd ook!)



Het enige wat ie nu roept is een onesie. Dus. Puber.
Batman onesie



Moet 'ie zelf een tientje bijleggen, maar dan loopt hij tenminste niet in een dierenpakje.
Ik kwam ook nog een Rocky (van de films) onesie tegen, misschien ook leuk? Paar bokshandschoenen over zijn schouder hangen. Wel alleen bij buitenlandse shops.



Rocky onesie
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het em maar weer laten zien....dankjewel.
Heeft je zoon trouwens zijn google kapot? Zou denken dat je ondertussen moeite genoeg hebt gedaan. Hij kan toch prima zelf zoeken?
quote:mamaonbekend schreef op 16 januari 2017 @ 08:10:

Hij vond de sixpack wel lollig maar toch niet leuk genoeg.

En punk vond ie weer niks (had ik vroeger idd ook!)



Het enige wat ie nu roept is een onesie. Dus. Puber.Nou, als hij een onesie wil, dan doet hij lekker een onesie aan. Op naar de Primarkt.
http://www.ebay.nl/sch/i. ... 1313&_nkw=onesie&_sacat=0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven