Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Na een nacht vol rare dromen (oa over hele ingewikkelde zwangerschapstesten en duiken met haaien) net de test gedaan: zwanger 2-3!! Betekent dat hcg deze week is gestegen dat ik dus toch echt zwanger ben!



Nu maar hopen dat deze wel een hartje heeft, we gaan het zien over 3 weken
Jaaaaaa gefeliciteerd Summer! Begin je het nu een beetje te geloven? spannende drie weken voor jullie dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Summer! Genieten !
Alle reacties Link kopieren
Joe! Ben ik weer eens. Ik heb niet helemaaaaal terug gelezen maar wel een beetje:



@mermaid wat leuk om te lezen dat jij al zo hard gaat!!



@summer: wat fijn! Gefeliciteerd!!



@zeepaardje: oh wat herken ik mij in jou verhaal. Hier ook sinds oktober na de MK zo bang dat het niet meer goed komt, wanneer het nou wel gaat lukken aangezien voor mijn gevoel 'iedereen' na een MK snel zwanger wordt. Veel piekeren.. Ik zou er zo tegenop zien als ik op de uitgerekende datum nog niet in verwachting ben :(

Hopelijk is het gauw goed raak voor ons!



@AV zelfde geldt natuurlijk voor jou. Wat vermoeiend en uitputtend kan dat zijn he? Je zo'n zorgen maken en piekeren.

Proberen het los te laten,afleiding te zoeken, makkelijker gezegd dan gedaan.

Maar we gaan het proberen!!
Alle reacties Link kopieren
@summer gefeliciteerd geweldig nieuws
Wat fijn summer!! gefeliciteerd!



Lief van je cheesecake, je hebt helemaal gelijk. Ik zag laatst een omdenk uitspraak, iets als 'het loslaten is waar ik me aan vasthoudt'. Vond het wel een goede. Ga mezelf gewoon dwingen om afleiding te zoeken als ik er weer teveel mee bezig ben, en hopelijk gaat het dan daarna vanzelf



Floor, wanneer verwacht jij jouw NOD? Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
@av morgen zou ik ongesteld moeten worden..
Alle reacties Link kopieren
Jaa Summer, wat fijn!! Hoop dat je je goed voelt en ervan durft te genieten!
Alle reacties Link kopieren
JEEEEEJ summer!! gefeliciteerd Meis!! Super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig nieuws Summer! Gefeliciteerd!!



Spannend morgen he Floor, ik zou ook morgen ongesteld moeten worden. Ik duim voor je!



Vervelend Cheese-cake dat je je zo veel zorgen maakt. Hopelijk is het bij jou ook snel raak! Ook voor jou duim ik!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig Summer, gefeliciteerd!



Zaphod en Floor: succes, ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik gewoon ongesteld word hoor.. het is een gevoel
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jou gevoel zaphod?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het niet voor je Floor. Ik weet het nog niet, voel wat kleine steekjes in mn buik maar verder niks. Het lastige (en wat natuurlijk ook wel fijn is) is dat ik nooit klachten heb van mijn ongesteldheid als in buikpijn etc. Dus voel het niet aankomen. Nu voelt het niet anders dan anders in ieder geval. Ik moet nog geduld houden
Alle reacties Link kopieren
OHHHH spannend dames! Gaan jullie ook allebei testen morgen?? Ik hoop op een goed begin van de week dames 2x raak!
Floor en Zaphod, ik duim voor jullie!!
Alle reacties Link kopieren
@zaphod ik voel het idd ook niet echt aankomen als ik ongesteld moet worden maar het is helaas een voor gevoel..



Thanks door en av .

Door ik ga sowieso vandaag niet testen.. mocht ik niet ongesteld worden ga ik zaterdag denk ik testen ..
Alle reacties Link kopieren
WoW respect Floor!!! Ik heb een dag voor mijn NOD getest ik kon het echt niet meer houden. Maar vriendin van mij heeft ook pas toen ze 5 dagen over tijd was getest. Blijf het heel knap vinden Haha. Ik duim met je mee Meis!
Alle reacties Link kopieren
Nog geen ongesteldheid tot nu toe.

Ik ga ook nog niet meteen testen. Ben veels te bang om weer teleurgesteld te worden. Had ook het idee dat mijn eisprong iets later was dan normaal dus wacht sowieso nog een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
@door Aah lief dankjewel



@zaphod alles is hier ook rustig. Wel chagrijnig maar kan ook door blue monday zijn
Alle reacties Link kopieren
Hahaha hopelijk heeft het een andere oorzaak

Ik ga vandaag echt tig keer naar de wc om te checken of ik al ongesteld ben. Nog steeds niks. Mijn collega's zullen ook wel denken haha.

Begin wel pijnlijke borsten te krijgen. Heb ik ook al een tijd geen last van gehad (meestal had ik dit tussen eisprong en menstruatie maar de laatste 2 maanden geen last van gehad). Laten we hopen dat dat een goed teken is haha.
Spannend dames! Ben erg benieuwd!! En gefeliciteerd Summer, wat een goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Zaphod en Floor wat spannend zeg!



En dat jullie nog niet ongesteld zijn is een goed teken, ik duim zo voor jullie!



Wij gaan komende zaterdag een week met vrienden op wintersport, zie ik gisteren op Google dat ze afraden om boven de 2150 meter te verblijven als je zwanger bent. Gaan wij natuurlijk net naar Val Thorens dat op 2300 meter ligt... Vanmorgen met de VK gebeld en ze hebben het even voor me uitgezocht (ze wisten zelf ook niet hoe het zat) en als ik gewoon rustig aan doe en naar m'n lichaam luister is er niks aan de hand. Pfoe, gelukkig maar!
Wat onwijs spannend Zaphod en Floor! Ik hoop zo dat het raak is voor jullie! & voor mezelf stiekem eigenlijk ook, dat geeft hoop



Ik voel me al een week alsof ik ongesteld moet worden, dus dat is vreemd. Misschien word ik gewoon een beetje ziek, dat kan ook. NOD is pas de 24e met een cyclus van 25 dagen en vermoedelijk late eisprong (tot dag 13 negatief en toen waren ze op haha), dus veel te vroeg om iets te kunnen voelen.
Veel plezier summer! Fijn dat het gewoon kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven