Gezelligste /lekkerste /uitgebreidste high tea Brabant

16-01-2017 15:46 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie weet er leuke adressen om te high tea -en in Brabant (040 of ca.half uurtje rijden daarvanaf)?

Waar het ook een beetje gezellig is en natuurlijk lekker

alvast bedankt
Deze schijnt heel goed te zijn.



http://www.pilkingtons.nl/menu/
Alle reacties Link kopieren
Waar is 040? Zet dan gewoon de plaats neer ipv het netnummer. Nu moet je eerst dat opzoeken en qua privacy maakt het toch niet uit of je het netnummer noemt of de plaats zelf?
Alle reacties Link kopieren
Deze is goed : http://www.gasterij-desetersehoeve.nl/high-tea/

Maar ik weet niet of dat on de buurt van 040 is.
Alle reacties Link kopieren
Pilkingtons is inderdaad leuk!

De High Wine ook, maar dat is een flinke maaltijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 16 januari 2017 @ 15:51:

Deze schijnt heel goed te zijn.



http://www.pilkingtons.nl/menu/



Ik kwam hier om dit te zeggen!

Pilkingtons, met kop en schouders de beste! Ze hebben zelfs échte scones! Hmmmmmmm
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 16 januari 2017 @ 15:53:

Waar is 040? Zet dan gewoon de plaats neer ipv het netnummer. Nu moet je eerst dat opzoeken en qua privacy maakt het toch niet uit of je het netnummer noemt of de plaats zelf?eindhoven
Alle reacties Link kopieren
Pilkingtons, qua gerechten is inderdaad lekker. Maar ik had toen thee uit een zakje en dat vind ik toch erg jammer. Theetuin 't Bakhuys is erg lekker, en allemaal echte thee (dus met zo'n zeefje). Ook de ambiance is heel erg goed.



Pas ook in Aalst-Waalre geweest, Brasserie Hoom. Thee en hapjes beide ontzettend goed, vergelijkbaar met 't Bakhuys, alleen de ambiance niet zo bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wardijntje schreef op 16 januari 2017 @ 15:57:

[...]





Ik kwam hier om dit te zeggen!

Pilkingtons, met kop en schouders de beste! Ze hebben zelfs échte scones! HmmmmmmmDeze sla ik even op! Ziet er goed uit zeg en niet eens heel duur!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 16 januari 2017 @ 15:55:

Deze is goed : http://www.gasterij-desetersehoeve.nl/high-tea/



uit de link: •Scones met sauercream

Alle reacties Link kopieren
Ja sorry idd Eindhoven. Bedankt voor de tips.
Alle reacties Link kopieren
quote:missbl schreef op 16 januari 2017 @ 16:02:

Pilkingtons, qua gerechten is inderdaad lekker. Maar ik had toen thee uit een zakje en dat vind ik toch erg jammer. Theetuin 't Bakhuys is erg lekker, en allemaal echte thee (dus met zo'n zeefje). Ook de ambiance is heel erg goed.



Pas ook in Aalst-Waalre geweest, Brasserie Hoom. Thee en hapjes beide ontzettend goed, vergelijkbaar met 't Bakhuys, alleen de ambiance niet zo bijzonder.Thee uit een zakje is toch ook gewoon thee? De thee in zo'n zeefje verschilt niet van de thee in een zakje. Je moet het alleen zelf in een zeefje doen. Een zakje is gewoon kant-en-klaar.
Alle reacties Link kopieren
...
kasiana wijzigde dit bericht op 12-09-2018 21:20
94.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Wardijntje schreef op 16 januari 2017 @ 16:03:

[...]





uit de link: •Scones met sauercream

Brabanders hè maar het smaakte er niet minder om!
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriet is: http://www.englandspride.nl/. Echt helemaal engels en in alle rust genieten met je eigen gezelschap in engelse sfeer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wardijntje schreef op 16 januari 2017 @ 16:03:

[...]





uit de link: •Scones met sauercream

terwijl zelfs de Jumbo op de hoek clotted cream verkoopt
Alle reacties Link kopieren
quote:rafs schreef op 16 januari 2017 @ 16:07:

Mijn favoriet is: http://www.englandspride.nl/. Echt helemaal engels en in alle rust genieten met je eigen gezelschap in engelse sfeer.Maar dan is het op een locatie die je zelf kiest? Bij jezelf thuis dus ofzo? Ik vind de website echt heel slecht overigens. Gewoon het uiterlijk van de website, wat een zootje.
Alle reacties Link kopieren
De uitgebreidste (niet per se de gezelligste): Bos en Ven in Oisterwijk. Elke 1e zondag van de maand.
quote:-Belle- schreef op 16 januari 2017 @ 16:05:

[...]



Thee uit een zakje is toch ook gewoon thee? De thee in zo'n zeefje verschilt niet van de thee in een zakje. Je moet het alleen zelf in een zeefje doen. Een zakje is gewoon kant-en-klaar.Ik ben een echte thee leut, en haal de thee altijd in een thee winkeltje. De thee uit een zakje is wat ik ooit begrepen heb, de afvalstukjes van de verse thee zeg maar. En thee in een zeefje doet wel leuker aan dan uit een zakje.
Brownies & downies is ook goed en gezellige sfeer. Zit in meerdere plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg goed bij Kings and Queens in Leende. Binnen erg gezellig en decoratief, buiten heerlijk in de tuin. Verse thee, geen theezakjes. Alles vers gemaakt. Voor mij de nummer 1 met stip.

Ook in de Tinteltuin in Eersel is het heerlijk om te zitten maar dan vooral als alles in de tuin groeit en bloeit...Zij sluiten eind oktober en gaan in het voorjaar weer open.

www.tearoomkingsandqueens.nl

www.de-tinteltuin.nl
Alle reacties Link kopieren
Pilkington was beter...maar nog steeds oke.

In t Hendrikpark is een engels theehuisje met super scones maar daar kun je niet uitgebreid en lekker zitten. Pilkington Vught (os die er nog?) kan ook.

Pink Lemon vooral niet doen.



In korte Putstraat worden (Den Bosch) ook high teas aangeboden maar met Hollandse twist.

Dus miji hamburger bijvoorbeeld en geen scones.

Yoghurt Barn Orthenstraat doet ook high tea.
quote:Elan schreef op 16 januari 2017 @ 16:44:

Ik vind het erg goed bij Kings and Queens in Leende. Binnen erg gezellig en decoratief, buiten heerlijk in de tuin. Verse thee, geen theezakjes. Alles vers gemaakt. Voor mij de nummer 1 met stip.

Ook in de Tinteltuin in Eersel is het heerlijk om te zitten maar dan vooral als alles in de tuin groeit en bloeit...Zij sluiten eind oktober en gaan in het voorjaar weer open.

www.tearoomkingsandqueens.nl

www.de-tinteltuin.nl

Kings and Queens is inderdaad erg goed

En vooral buiten zit je erg mooi
Alle reacties Link kopieren
Iets verder... maar wil hem toch delen!

Boerderij t' venster in Vinkel! Leuke sfeer en een keer wat anders dan in de stad
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 16 januari 2017 @ 16:17:

[...]



Maar dan is het op een locatie die je zelf kiest? Bij jezelf thuis dus ofzo? Ik vind de website echt heel slecht overigens. Gewoon het uiterlijk van de website, wat een zootje.Het kan ook daar. Het is bij iemand aan huis en dan heb je de ruimte voor jezelf. Achter de woning is een serre of een "eetkamer" waar je kunt zitten met je groep. Alles zelf en vers gemaakt volgens engelse traditie. Ik ben er twee keer geweest en dit is echt heel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven