Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er geld voor vragen om te forummen. Geen reclame meer en de trollen worden ook minder denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Duuuuuuurt lang voordat er iets aangedaan word!!!!
quote:granny71 schreef op 10 januari 2017 @ 12:48:

[...]



Die de gemiddelde forumbezoek(st)er toch niet leest.De mods geven anders steeds aan dat júist omdat ze wel gelezen worden, ze ook blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 10 januari 2017 @ 12:48:

[...]



Die de gemiddelde forumbezoek(st)er toch niet leest.Nou dat betwijfel ik. Als ik de mods mag geloven worden die artikelen toch veelvuldig aangeklikt, dus dan is het vanuit het concern Viva ook wel logisch dat ze die dingen tonen/laten staan.
Alle reacties Link kopieren
ontzettend mosterd maar de reclame van veronica dit is bijna niet te doen ontzettend frustrerend.
quote:Froezel schreef op 10 januari 2017 @ 12:49:

Duuuuuuurt lang voordat er iets aangedaan word!!!!Wees blij dat je niets aangedaan wordt
.
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 10-01-2017 12:57
Reden: laat maar
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 januari 2017 @ 12:56:

[...]





Wees blij dat je niets aangedaan wordt Hahaha nu zie ik het!!!
Jullie laten die reclame er zeker op zitten tot na de uitzending?

Welk waardeloos programma wordt er daarna opgedrongen?
Ik heb niet eens een addblock en zie maar liefst vier vieze plistas. Voel mij gediscrimineerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 10 januari 2017 @ 15:10:

Jullie laten die reclame er zeker op zitten tot na de uitzending?

Welk waardeloos programma wordt er daarna opgedrongen?



Ik vrees het ook.. het gaat om de uitzending van vanavond, het is doorgegeven aan de TD wordt gezegd.



Met kerst was het ook de hele tijd raak, met de ET reclame. Is toen volgens mij ook niets aan gedaan.



Sanoma krijgt immers betaald voor die advertentie. Dat je ze veel te veel ziet, ze hinderlijk in je scherm staan en we er over klagen boeit ze denk ik niet veel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, hoe kan dat nu eigenlijk?

Ik forum via mijn iPhone, helaas kan daar geen adblocker op. Maar ik heb dus continu 4 plista's. Niet 2 plista's en 2 advertenties zoals het zou moeten.



Dat lijkt me dan toch een bug. Ik bedoel... Door jullie eigen content lopen jullie nu inkomsten vanuit advertenties mis.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de uitleg mods. Ik zou best een paar euro willen betalen voor een reclamevrij forum. Bij Plista onderaan zie ik geen reclame, maar 4 artikelen (op iPhone dus geen addblock). De reclame tussen de topics en tussen de reacties is duidelijk op basis van cookies en vind ik niet heel storend. De Veronica-reclame daarentegen... Nou heb ik sowieso een grafhekel aan Veronica, dus als er dan toch perse irritante pop-upreclame moet zijn mag dat dan ook op basis van cookies? Ik druk echt liever Dresses Only of Bever Zwerfsport weg dan pauperzenders. Voor jullie ook interessanter want die bedrijven klik ik wellicht aan, dus meer inkomsten lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Heb hier al meerdere mails over gestuurd inclusief screenshots en de mededeling dat ik geen adblocker heb.



Dan krijg je het antwoord dat dat niet kan als je geen adblocker gebruikt en als je dan nog last hebt, of ik dan een screenshot wil sturen..
Alle reacties Link kopieren
Hier geen adblocker (Samsung s4, zou niet eens weten hoe het moest) maar wel maar liefst 4 vagina's onder aan mijn scherm. Leuk ook in de trein, bijvoorbeeld



Edit: ook ik lees niet de blogs en kom niet op gerelateerde pijlers.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Mods, waarom blijven jullie plista geloven in plaats van jullie eigen gebruikers? Ik heb geen adblocker op mijn telefoon en toch 4 vagina's hoor. Ik wil wel een printscreen sturen maar dan alleen als er wat mee gedaan wordt. Overigens heb ik ook een tijdje op alle "normale" viva-verhalen geklikt in de hoop dat ik van die seks-plista afkwam, maar helaas. Dat cookie verhaal van plista is dus ook onzin.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Zelfs plista vindt dit een kuttopic. Ik heb er weer vier.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



We gaan er even achteraan (IT lastigvallen) om te kijken hoe het zit met de plista's als je mobiel wilt forummen. Hier komen zodra we een antwoord hebben ontvangen op terug. Jullie meldingen zijn bekend, hierna worden berichten over plista's weer verwijderd ivm offtopic.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Op je telefoon moet je helemaal naar beneden scrollen om die plista's te zien, dan doe je dat toch gewoon niet?
Ik weet niet waar de klagers het idee vandaan halen dat er voor mobiel internetten geen adblocker zou bestaan.

Die bestaat namelijk wel, ook voor IOS, blijkbaar al sinds 2015. Google!

Die mobiele adblocker werkt wel anders dan een adblocker voor desktop/laptop browsers en moet dus ook anders worden ingesteld.

Ik heb er zelf geen ervaring mee (surf zelden mobiel en al helemaal niet naar Viva.nl) maar het kan dus wel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn knopje "terug naar boven " staat ineens boven aan de pagina iov beneden. Via samsung s7.
Alle reacties Link kopieren
Naast de kruisverhoor-plista's met de door kinderen gemaakte vagijn-tekeningen, heb ik nu ook een gestyleerd vagina-plaatje met als titel 'kut zooi' .



community-manager, is dit werkelijk het niveau waarmee Viva zich wil profileren?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mail gestuurd over Plista
Alle reacties Link kopieren
quote:Gavia schreef op 16 januari 2017 @ 10:05:

Mail gestuurd over PlistaIk ook, een dikke week geleden. Compleet met screenshots. Krijg ik daar nog een antwoord op?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
De dela reclame schiet lekker over het scherm heen, geen kruisje te vinden.

En die neukende mensen onderaan vind ik ook niet echt leuk.

Waarom viva, waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven