Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Dat is best lang wachten Dare.Ik zal af en toe wat duimen voor je

Hoe was je burger? Wat zat er allemaal op?
Mijn burger was lekker! Met augurk, kaas, bacon, sla, tomaat, komkommer en saus.



Ik kijk Bride Wars heel toepasselijk gezien ik ook van alles al aan het regelen ben. Hahah, lach me kapot.
Ik heb net een appelflap en wat frambozen op. Toetje en extra fruit. Ik doe toetje vaak na het sporten. Heb heel hard staan rammen. Zelfs de trainer schrok even
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik had me verslapen vanochtend, schrok om 7.45u wakker.Jongste was nog net op tijd op school

Oudste 2 waren eerste uren vrij dus voor hun maakte het niet uit.



Vanmiddag extra afspraak bij fysio, wat ie gedaan heeft weet ik niet maar kon niet slapen van de pijn.Benieuwd wat hij vanmiddag te vertellen heeft.



Vandaag maak ik een pan nasi, moet om 18u met oudste naar haar school.Zij wil op werkweek naar Bosnie.
Alle reacties Link kopieren
Blueeyes, fijn om je frustratie eruit te boksen! Vroeger had jongste last van driftbuien, ik heb toen een boksbal gekocht, kon hij zich daar even op uitleven.
Alle reacties Link kopieren
Al wat wijzer qua fysio coetje? Bosnie, voor welke tijdsduur zou dat zijn?



Tussen de middag had ik crackers met kaas, cervelaat en 1 met beetje hagelslag.

Beste vriendin is onderweg naar hier omdat ze misschien vrijdag niet kan. We eten witlof met coburger, kaas en aromat uit de oven (staat klaar), kalkoenschnitzeltjes en weer rauwe flinterdunne gebakken aardappelschijfjes en heb paar smaken kleine vruchtenyoghurtjes. We zouden eerst Grieks bestellen maar zij is er niet zo dol op als ik dus toch koken.

Bij de thee heb ik die kersen/vanille cakejes van AH, echt te lekker en vanavond gaan we naar Soof!
Veel plezier vanavond thee!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Thee!!
Veel plezier thee!



Ja coetje, kickboksen is voor mij echt een uitlaatklep/agressieregulatie. Ik heb dat echt nodig, anders loop ik vast.



Ik heb ontspanningsthee. En ik kijk bassie en Adriaan. Heel kneuterig en retro, kwam het bij het zappen tegen.
Goedemorgen, ik ga weer een dag leren. Maandag weer een tentamen.

En ik ga suddervlees maken, met rode kool met appeltjes en aardappels, past zo goed bij het weer!



Nu een kop koffie.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk leuke avond gehad Thee!



Coetje hoe was het bij de fysio en weet je al wat meer. Cool zeg het Bosnië-idee.



Ik heb de douchehel weer gehad, dadelijk weer braaf met korte mouwtjes naar meneertje de fysio Meneer belde gister doodleuk op, in plaats van de afspraak om tien uur is het nu om twaalf uur. En zoals altijd had ik weer eens niks in te brengen en werd ik weer eens nergens in gekend.



Moet nu over drie kwartier weg terwijl ik anders verdomme over een half uur thuis had kunnen zijn en er vanaf had kunnen zijn.



Moest vanavond eigenlijk bij bff gaan eten maar dat heb ik gelukkig afgezegd. Mijn humeur zit ver onder het vriespunt en ga straks weer veel pijn hebben en kan nu van niemand iets verdragen. Het ultieme recept voor onenigheid dus het leek me zeer verstandig thuis te blijven. Lekker thuis dus, een klein lichtpuntje.



En als ik straks thuiskom kan iedereen wat mij betreft de rest van de week het dak op. Ga me nu maar eens opmaken.
Knuffel blue
Ik eet een sinaasappel en had net een appel op.
voor jou, BL!



Mag ik trouwens iets vragen? Ben je zo chagrijnig op fysio omdat je naar die andere locatie moet of is er meer?



Ik heb net een telefoontje gepleegd en ga er zo nog een plegen. En ik ben aan het nadenken wat ik voor lunch ga nuttigen.
Ik heb vanochtend nog gemeente waar we willen trouwen gebeld, kijken welke documenten ze willen hebben. Gezien ik in het buitenland geboren ben, verwachten mijn ouders dat het iets meer geregel is. (dus maar goed dat we zo op tijd zijn) Waarschijnlijk moet ik ervoor naar Den Haag.



Ik had als lunch pistolet met ananaskaas.
Leuk, ambassades en bureaucratie! Not...



Ik overweeg knakworstjes op brood als lunch.
Ja, zo leuk...



Ik ga nog even leren! Fijne middag!
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de knuffels. Er speelt zeker meer mee. In mijn hele 'herstel'proces heb ik totaal niets te vertellen en daar kan ik heel slecht tegen. Verder brengen sommige mensen me in de war en zijn ze er vooral voor me wanneer het hen uitkomt en niet wanneer ik het nodig heb. Ga het nu omdraaien en ook kijken wanneer dingen mij uitkomen en dat zal sommigen weleens vies tegen kunnen vallen.



Ben tot dinsdag van de fysio af.
Dat is idd stom BL! Het gaat immers om jou!



Ik heb vers witbrood met mini-knakworstjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net, heel slecht, heerlijke Yom Yum noodles soep op met beefsmaak en schrimp smaak. Het was wel lekker. Vanavond ga ik lekker voor friet en een frikandel.
Lekker Blueeyes!



Mijn suddervlees is klaar, ongeveer. Smaakt heerlijk. Nu nog wachten tot vriend thuis is.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker allemaal.



Hier dadelijk pannenkoeken met spek en kaas, heb er zin in! Zit nu op de bank onder deken en de kat ligt heerlijk opgerold bij me te slapen. Natuurlijk zijn lichtjes en kaarsen ook aan.



Straks Gordon Ramsay kijken en tussen kunst en kitsch en de slimste mens.



Flesje water nu.
Een week lang weinig hier geweest; lees nu even bij, maar reacties zullen dus even wat beperkter zijn.



Coetje: wat vervelend van die versleten rugwervels. Pijnlijk ook, lijkt me. Veel sterkte!
Thee: wat een ellende toch met je teen; zijn er al nieuwe ontwikkelingen? Hoop dat artsen iets voor je kunnen doen. Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Gordon Ramsay weer opgenomen. Heb twee uur geslapen want zoveel pijn en moe, in totaal vier uur extra in bed gelegen. Nu de slimste mens met een leuke formatie vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven