Vaak vroeg (nog donker buiten) in bos naakt willen zijn

04-01-2017 06:05 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan toch niet de enige zijn? Even schetsende, ik woon een minuut lopen bij een heel groot bos vandaan en heb ik regelmatig dat ik (als ik vroeg wakker ben en het nog donker buiten is, 04.00 bijvoorbeeld) wel eens naar buiten ga, het bos in ga (onverlicht), me daar uitkleed en dan echt geniet. En als ik niet de enige ben die zich hier fijn / geil bij voelt, hoe ervaren jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
quote:dennishoudvankim schreef op 04 januari 2017 @ 20:54:

Noem je dit rellen?

Ik weet genoeg !!!



En nee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb een hekel aan kou, vroeg opstaan en het donker dus nee.



Wat maakt het opwindend voor je?
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar zit ik ook een beetje mee, Anoniem.



Als ik dat zo hoor, naakt in een donker bos, denk ik 'heerlijk!' want ik ga er dan gelijk van uit dat het ook wárm is. Nu moet je er toch niet aan denken
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:vaporilla schreef op 04 januari 2017 @ 08:33:

Je weet dat boswachters wildcamera's hebben hangen in het bos? Je staat erop namelijk.



https://kijkopbergenopzoo ... ntdekt-vreemde-vogel.html



Is hij nou aan het rennen ? Of is dat zijn aanloop om te vliegen ?



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Kan je dat bos niet in je achtertuin maken, nu alle kerstbomen weer bij het vuil gezet worden ?

Daar mag in je blote kond lopen wat je wil, en daar heb je ook niet van die mensen die smorgens vroeg in een bos hen hond uit gaan laten
Ik heb er nooit behoeften aan en het is koud buiten. Dus als je ziek wil worden.



Daarbij laat ik wel eens mijn aan de diaree lijdende hond bijvoorbeeld om 4 uur snachts uit in onverlichte bos. Kan makkelijk.

Pas nog gedaan zelfs.



Ik was mij dood geschrokken als ik een naakte man tegen was gekomen en had dan echt de politie of Ggz gebeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 04 januari 2017 @ 12:36:

[...]



Waarom om 4:00 uur? Je gaf toch juist die tijd aan omdat je dan niet betrapt kunt worden? Maar je begrijpt volgens mij best wat ik bedoel. Het gaat mij erom dat je jezelf zo tegenspreekt. De ene keer wil je niet betrapt worden, de andere keer wel, dan wil je alleen maar in je blootje lopen en de andere keer wordt je er opgewonden van. Wat jij allemaal uitvreet om opgewonden te raken, moet je helemaal zelf weten. Totdat je op een punt komt waar ik of anderen daar last van kunnen hebben. En in een gewoon openbaar gebied vind ik het buitengewoon ongepast.



Eens.



Verder vind ik nudisten niks mis mee. Kan me best voorstellen dat t fijn is om naakt rond te lopen/te zwemmen.



Maar deze meneer wordt er geil van. Van de spanning om betrapt te kunnen worden. Om een beetje te willen lopen shockeren?.

Je wordt dan dus eigenlijk geil van t idee dat iemand van je schrikt of er aanstoot aan neemt?. Je raakt opgewonden van t idee dat jij je naaktheid/geilheid aan n ander opdringt?. Dat iemand jou ongewild naakt ziet of zou kunnen zien?.



Ik vind dat je t een beetje onder t onschuldige nudisten tapijtje probeert te schuiven, terwijl t echt wat anders is. Ik vind 't meer richting potloodventen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Exhibitionisme.

En wat jij doet dat is trouwens een zedendelict.
Alle reacties Link kopieren
quote:HsumBoij schreef op 04 januari 2017 @ 07:17:

Het moet niet regenen nee!, en zorg dat medemens er geen hinder ondervind. Wil zeker niet dat mevrouw met Fikkie zich stoort, en laat zij 04.00 de hond uit in een onverlicht bos?



Ik dus wel maar dan om 5.00!!!

Maar kom gelukkig nooit iemand tegen die naakt loopt!!!
Alle reacties Link kopieren
Drugs?



Sowieso gewoon niet doen voor je andere mensen ermee lastig valt die daar niet op zitten te wachten, gedraag je.
Take me to the place you know best
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vrij fris momenteel. Heb er niet veel mee. Wel een x een naakte man tegengekomen in het Vondelpark. Midden op de dag. Zat in een bosje.
Alle reacties Link kopieren
quote:elske77 schreef op 17 januari 2017 @ 13:54:

Ik vind het vrij fris momenteel. Heb er niet veel mee. Wel een x een naakte man tegengekomen in het Vondelpark. Midden op de dag. Zat in een bosje.Zielig, gelijk gebeld naar een opvang zeker?????????
Take me to the place you know best
Alle reacties Link kopieren
quote:HsumBoij schreef op 04 januari 2017 @ 07:17:

Het moet niet regenen nee!, en zorg dat medemens er geen hinder ondervind. Wil zeker niet dat mevrouw met Fikkie zich stoort, en laat zij 04.00 de hond uit in een onverlicht bos?Nou ik deed dat vroeger wel hoor, werkte savonds. Maar ja met een pitbull en een tosa maakte ik me niet écht zorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven