Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Een Lapras? :o netjes!



ik had het net ook, ik moest nog drie pokemon vangen om een ander te upgraden, wil ik op de dichtstbijzijnde pidgey klikken, staat er opeens een Blastoise voor mijn neus. Na het laatste evenement maakt het niet meer uit, maar toch!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag alleen thuis een Nidoran en 2x Onix gevangen.



Buiten was niet veel bijzonders te beleven...
quote:himalaya schreef op 16 januari 2017 @ 20:43:

Af en toe heb ik ook zoiets van 'zal ik even voor je inloggen en Magicarp/Jynx/Vulpix voor je vangen' want waar de een over struikelt en geen bal meer aan wil besteden, heeft de ander nog niet.



Kan ik al zo'n 140 magicarps bestellen?

Alle reacties Link kopieren
quote:Valeriaansnoepje schreef op 16 januari 2017 @ 22:57:

[...]





Kan ik al zo'n 140 magicarps bestellen?

Wanneer heb je ze nodig ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Valeriaansnoepje schreef op 16 januari 2017 @ 22:57:

[...]

Kan ik al zo'n 140 magicarps bestellen?





Ik denk dat ik er zo'n 5 tegenkom bij een rondje van nog geen uurtje rond/bij een meertje.



Sorry...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vanochtend zomaar een Pichu uit een 5km ei! Heel blij mee! Het is pas mijn tweede baby, na Cleffa. Hier (regio Den Haag) wisselt het enorm wat je onderweg door het centrum tegenkomt, de ene dag alleen maar pidgeys, ratten en een enkele staryu, de andere dag allerlei leuke zoals machop en gisteren ineens pinsir.

Een 10 km ei had ik in december ineens weer, en er kwam een lapras uit! Daarvoor inderdaad maanden niet, en sindsdien ook niet meer gekregen.

De gyms zijn hier juist niet zo sterk meer, je merkt duidelijk dat de belangstelling afneemt. Dus meneer L en ik kunnen er met z'n tweeën ook nog wel eens een veroveren. Maar als het zo koud is, mwah...
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Je zou eigenlijk met iemand uit een ander continent een paar dagen van account moeten ruilen... Zou daar geen ontmoetingssite voor zijn? En dan een met reviews om te zien of je die ander wel kunt vertrouwen met jouw account?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou niet verkeerd zijn Ciala!

Wat leuk zeg LadyL0101!



Magicarp kan ik ook nog wel gebruiken. Maar we gaan goed, we hebben Magikarp als buddy en we hoeven nog iets minder dan 100 candies. Maar misschien dat we nog even doorwandelen om hem eerst te versterken, want onze hoogste Magikarp is niet zo hoog.

Ik ga mijn dochter zó blij maken! Ik heb een Ponyta nestje ontdekt en de Ponyta's die we nodig hadden om te evolueren gevangen. Ben zo benieuwd naar haar reactie!
Ohhh een ponyta nest, dat wil ik ook wel! Leuke verrassing voor je dochter



Ik kan eindelijk rhyhorn evolven, daar stond mijn zoon ook van te springen.





Leuke ontdekking bij het vechten in een gym, mijn Cloyster van 1600 kan met gemak een 3000+ dragonite aan!
Alle reacties Link kopieren
Leuke ontdekking Winters, Ponyta en Rapidash vind ik zo mooi met die vlammende manen.



Ik heb zondag een level 10 toren verzwakt naar level 3 om te kijken wat er zou gebeuren, hij komt nu niet verder dan level 6 voordat anderen hem weer neerhalen. Jammer dat het zo koud is, met bevroren vingers een gym aanvallen heb ik niet zo’n zin in
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook leuk Juli! Leuk hé als de kinderen zo enthousiast zijn.



Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het nestje niet op loopafstand zit, maar ik moest toch in de buurt boodschappen doen. Dus voor de boodschappen en na de boodschappen een Ponyta gevangen.

En vlakbij zat nog een rode level 4 gym waar ik zo een Pokemon in kon zetten, dus daar gauw een Vaporeon in gezet. We zijn de hoogsten en het is op het industrie gebied, dus ik ben heel benieuwd of ik misschien langer dan een dag er in blijf zitten.



Wat goed van je Cloyster, Juli! Ik geloof dat ik me ook maar eens wat meer moet verdiepen in het vechten in een gym. Ik ging er altijd maar van uit dat je hoogste Pokémon de ook de beste was maar dat is dus nog lang niet altijd zo.
Alle reacties Link kopieren
Accounts delen mag geloof ik officieel niet, maar ik heb geen idee of niantic er ook echt actief op let.





Magikarp zat hier een tijdje terug vooral aan het begin van de avond. Mijn dagelijkse missie is 10 magikarp per dag, omdat ik verder weinig te doen heb (afgezien dan van snorlax, magby, smoochum en pichu, maar uit mijn ei kwam weer een pinsir ...) Lukt vaak nog wel ook.
10 magikarps per dag ik zou een gat in de lucht springen met 10 per week, ik denk dat ik 10 per maand zelfs nauwelijks haal, vandaar dat ik hem lang als buddy heb gehad. Wat een verschillen hè? Hier in de buurt echt niet veel bijzonders..



Winters, ik heb me er laatst wat in verdiept, best leuk. Dragonite kan slecht tegen ijs, vandaar Cloyster, en jynx zou het ook best goed moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Heel bijzonder inderdaad! Ik heb er vandaag al 6 gevangen en ik heb nog geen meter gelopen. Gelukkig werk ik aan het water (hoewel ik wel wat vaker een Dratini zou willen zien).
Alle reacties Link kopieren
Wauw...! Ik heb er denk ik nog niet eens 1 per week..



Juli, is er een site die je me aanbeveelt zodat ik me er wat in kan verdiepen?
Alle reacties Link kopieren
quote:juli12 schreef op 17 januari 2017 @ 10:08:

Leuke ontdekking bij het vechten in een gym, mijn Cloyster van 1600 kan met gemak een 3000+ dragonite aan!



Bedankt voor de tip, ik was net een gym aan het bevechten toen er opeens wel iemand heel verdacht langs me heen fietste. Ik stond op een grasveld en het fietspad is 20 meter verderop, vandaar dat het wel heel erg opviel wat diegene aan het doen was. Hij had snel bij het langsfietsen nog even een Dragonite in de gym gegooid en dankzij mijn Cloyster had ie hem ook snel weer terug



Oh en ik ben dan wel zo flauw om zijn naam te onthouden en te kijken of ie nog in een gym in de buurt zat om hem daar ook even uit te gooien. Daar had ie een Gyarados instaan dus die was lekker makkelijk om te verslaan.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
accounts delen lijkt me best horen bij de gedachte dat we met ons allen fijn buitenspelen, als jij een vriend iets voor jou laat vangen, komt dat vast dicht bij de idee dat je later mag ruilen.



gister toch zo iets mafs!

'mijn' gele level 10 gym, waar ik al een weekje in zat met een op eén na hoogste Pokémon, werd vannacht rond een uur of 1 plots aangevallen (kan ik zien vanuit mijn huis),

hele toren werd leeggevochten, werd wit, dus ik lette op welke onverlaat van welk team de middernachtelijke vrieskou minstens een half uur lang trotseerde om die sterke toren neer te halen.. bleef hij neutraal! als in echt urenlang, hij werd gewoon niet geclaimd! na jah!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is gewoon zo’n gps spoofer Safari, die probeert gewoon de gym neutraal te houden totdat iemand van zijn eigen kleur de gym claimt. Gelijk inpikken dat is te opvallend en dan loop je het risico dat iemand je rapporteert.



Heb het ook wel eens gehad, gym geclaimd die gelijk werd aangevallen naar neutraal. Toen ben ik even in de buurt gebleven werd ie weer mijn kleur en gelijk weer aangevallen. Daarna geel, ook weer gelijk aangevallen en daarna werd ie blauw en dat is ie de hele dag gebleven.



Ik heb een nog grotere hekel aan die gps spoofers dan aan zo’n stiekem langskomend figuur. Had laatst een gym level 6 neergehaald, dat ging iets vlotter dan ik dacht dus hij was neergegaan met nog 5 minuten voordat ik kon cashen. Kwam er een stortbui dus ik loop naar een bushalte met overzicht op de gym. Uiteraard staat er niemand in een stortbui in de kou buiten naast de gym, maar toch werd ie aangevallen naar neutraal. Het is dat er toevallig een bus langskwam en ik geen zin had in een koude regenbui, dus heb ik het maar laten gaan.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Curley, wat leuk dat je mijn tip meteen kon gebruiken!



Winters, niet echt een overzicht ergens, maar op deze site staat bij sommige Pokemon nuttige info in de tekst, en ook kun je vinden hoe goed een moveset is;



https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/149



En op het silph road forum zijn best wat nuttige topics te vinden;



https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel! Ik ga me er ook eens in verdiepen.

Er valt nog steeds veel te leren haha!
Alle reacties Link kopieren
Heel de dag niets bijzonders tegengekomen, kom ik thuis en vang ik Onix en Ditto
Alle reacties Link kopieren
quote:Ciala schreef op 17 januari 2017 @ 09:33:

Je zou eigenlijk met iemand uit een ander continent een paar dagen van account moeten ruilen... Zou daar geen ontmoetingssite voor zijn? En dan een met reviews om te zien of je die ander wel kunt vertrouwen met jouw account? Dat zou leuk zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Curley schreef op 17 januari 2017 @ 13:22:

[...]





Bedankt voor de tip, ik was net een gym aan het bevechten toen er opeens wel iemand heel verdacht langs me heen fietste. Ik stond op een grasveld en het fietspad is 20 meter verderop, vandaar dat het wel heel erg opviel wat diegene aan het doen was. Hij had snel bij het langsfietsen nog even een Dragonite in de gym gegooid en dankzij mijn Cloyster had ie hem ook snel weer terug



Oh en ik ben dan wel zo flauw om zijn naam te onthouden en te kijken of ie nog in een gym in de buurt zat om hem daar ook even uit te gooien. Daar had ie een Gyarados instaan dus die was lekker makkelijk om te verslaan.Haha, boontje komt om zijn loontje
quote:Tale schreef op 16 januari 2017 @ 23:03:

[...]



Wanneer heb je ze nodig ?



Ik weet niet of je dit als grapje bedoelt, maar dat van mij was echt een grapje.



Of wil je 140 vissticks mijn kant op sturen, als flauwe grap?
Alle reacties Link kopieren
quote:juli12 schreef op 17 januari 2017 @ 14:24:

Curley, wat leuk dat je mijn tip meteen kon gebruiken!



Winters, niet echt een overzicht ergens, maar op deze site staat bij sommige Pokemon nuttige info in de tekst, en ook kun je vinden hoe goed een moveset is;



https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/149



En op het silph road forum zijn best wat nuttige topics te vinden;



https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/



Dank voor deze linkjes!



Wat ik echt lastig vind is dat in al blij ben met 1 Gyarados en Vaporeon. Een Dragonite kan ik alleen maar van dromen. En dan ook nog rekening houden met hun verschillende attacks en hun IV



Als een Pokémon een "wonder" is ben ik al blij, hahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven