Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
He, geweldig!!! Probeerde net om een nieuw topic te starten maar dat lukte niet!! Heel fijn dat iemand anders de moeite nam!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
En om gelijk met de deur in huis te vallen ( ) wij hebben inmiddels de bungalow gehuurd om 2 avonden heerlijke dates te plannen. Ook als het niet lukt is het voor ons een weekendje even er uit!

We zien wel! Dus...
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd bij welke parenclubs (en wat er op lijkt) in Nederland jullie geweest zijn en wat op dit moment jullie top 3 is.



Wij geweest bij: Fun, Fata, Amourette, Mystique, Showboat, Partyplayers, Berghut, Steamworks, Sameplace, Erotic Cinema en Moodsbar.



Mijn huidige top 3:



1. Partyplayers

2. Steamworks

3. Sameplace



En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Showboat, Partyplayers, Erorama, Berghut, Nijeveen, Swingersdream, Inn4Love.



Top drie:

1. Showboat

2. Nijeveen

3. Erorama
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 15 januari 2017 @ 21:40:

Showboat, Partyplayers, Erorama, Berghut, Nijeveen, Swingersdream, Inn4Love.



Top drie:

1. Showboat

2. Nijeveen

3. EroramaNummer 2 en 3 ken ik niet, wat maakt dat deze in jouw top 3 staan? Kan ik ze misschien ook een keer gaan proberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 15 januari 2017 @ 21:28:

En om gelijk met de deur in huis te vallen ( ) wij hebben inmiddels de bungalow gehuurd om 2 avonden heerlijke dates te plannen. Ook als het niet lukt is het voor ons een weekendje even er uit!

We zien wel! Dus... Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
quote:simpelll schreef op 15 januari 2017 @ 21:44:

[...]





Nummer 2 en 3 ken ik niet, wat maakt dat deze in jouw top 3 staan? Kan ik ze misschien ook een keer gaan proberen!In Nijeveen werden (ligt helaas al een tijdje stil) feesten gehouden. Ik kwam er geregeld en heb me er altijd prima vermaakt. Erorama is een club in Zwinderen (Drenthe), waar met name parenavonden gehouden worden voor stellen en swingle dames. Ik ben er laatst geweest op een avond waarop ook single mannen toegelaten worden (deze houden ze eens in de drie/vier maanden). Het is een mooi verzorgde club, waar de eigenaar bezig is er steeds wat nieuws bij te maken. Voor mij ook handig vanwege de niet al te lange reisafstand.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 15 januari 2017 @ 22:00:

[...]





In Nijeveen werden (ligt helaas al een tijdje stil) feesten gehouden. Ik kwam er geregeld en heb me er altijd prima vermaakt. Erorama is een club in Zwinderen (Drenthe), waar met name parenavonden gehouden worden voor stellen en swingle dames. Ik ben er laatst geweest op een avond waarop ook single mannen toegelaten worden (deze houden ze eens in de drie/vier maanden). Het is een mooi verzorgde club, waar de eigenaar bezig is er steeds wat nieuws bij te maken. Voor mij ook handig vanwege de niet al te lange reisafstand.Ja, voor ons is dat juiste weer ver uit de richting, maar wie weet zijn we een keer in die richting en dan weten we waar we moeten zijn, dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er maar bij drie geweest: Fun, Showboat en Berghut. En die waren alledrie zo anders, dat ik er nog geen top 3 van zou kunnen maken. Berghut is als locatie natuurlijk vreselijk, maar de sfeer was goed. Fun is prachtig, maar duur. Showboat was minder mooi dan de Fun, maar wat heb ik er een leuke avond gehad!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Hier staat ook (eindelijk )weer een date gepland, duurt alleen nog ruim 4 weken.... maar gelukkig hebben we de voorpret.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Ik ben alleen nog bij mystique geweest.

Wil heel graag naar de fun.

Scheelt dit veel van elkaar wbt type bezoekers?
Alle reacties Link kopieren
Mystique

Showboat

Monique

Fun

-

-

-

-

-

-

amourette (wat een K club)
...
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen met de clubs natuurlijk.



Wij gaan niet naar clubs waar mannen alleen worden toegelaten, terwijl anderen ze daar juist op uitzoeken...
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Fun

-

-

Amai

100x -



Showboat

Amourette



PS erotische sauna's met en zonder single heren bevallen steeds beter, maar zijn officieel geen clubs (Steamworks, Azzurra)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag meekletsen!

Wij hebben na lang wikken en wegen de stap gezet en willen graag het swingen ontdekken.

We staan ingeschreven bij 2 sites en hopen dat hier leuke reacties uitkomen.

Nu zijn we beide volslank... zou dit een belemmering zijn in de clubs? ( niet extreem dik ofzo..)

Wat is een leuke club om te beginnen?



Hoe zijn jullie ooit begonnen?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn pas ontdekkende op dit gebied. Nog nooit in een club oid. geweest. Wel naar de kamasitrabeurs maar nog geen ervaringen helaas! Ik voel me altijd een beetje belemmerd door dat je vaak alleen in lingerie mag rondlopen. Ga dit topic volgen voor meer ervaringen, tips, etc.
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn nu 3 x naar Eroxx geweest en hoewel mijn man nog niet openstaat voor meer dan alleen wij 2 tweetjes, geniet ik toch enorm van deze avonden.

Binnen een paar weekjes staat een bezoek aan de Fun gepland. Naar aanleiding van dit topic zijn we heel nieuwsgierig naar deze club.

We willen ook wel heel graag naar een erotische sauna maar we weten nog niet naar welke.
Alle reacties Link kopieren
Top:

Erofeestjes vanwege de ultra actie en sfeer (niet de voetbalkantine Berghut maar de mensen)

Fun

Insomnia (Berlijn)

Beverly 2000 (Solingen) (RIP)



Downers:

PartyPlayers (met stip, op alle gebied)

De Showboat (met name vanwege het personeel in gewone kleding/pak en de vreselijk meelopende mannen die niets doen)

Amourette (gewoon vreselijk)
Alle reacties Link kopieren
quote:Exploliefje schreef op 17 januari 2017 @ 16:13:

Top:

Erofeestjes vanwege de ultra actie en sfeer (niet de voetbalkantine Berghut maar de mensen)

Erofeestjes? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Of eventuele site oid.
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
Over Partyplayers en de Showboat zijn de meningen verdeeld, maar over Amourette zijn jullie het unaniem eens. Afrader dus blijkbaar



Sweetheart, nee hoor, totaal geen belemmering. Trek gewoon iets aan waar jij je goed in voelt en geniet er van. Je zult zien dat er mensen van alle maten zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Jesseltje22

Zet er .nl achter en je hebt de site...Is voor gevorderde avonturiers en avonturinnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Exploliefje schreef op 17 januari 2017 @ 17:13:

@Jesseltje22

Zet er .nl achter en je hebt de site...Is voor gevorderde avonturiers en avonturinnenOhja! Die laat ik nog even aan me voorbij gaan haha! Rustig aan beginnen he.
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven