Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met 'nice guy'?



Ik vind mannen die klagen dat ze een nice guy zijn en dat dat niet wordt beloond erg onaantrekkelijk. Je gedraagt je toch fatsoenlijk tegen andere mensen (man of vrouw) omdat je gelooft dat dat een goede manier is om met anderen om te gaan. Niet omdat je dan per se met seks en romantiek beloont hoort te worden? (Nog erger vind ik de term 'friendzone'. Alsof je een slachtoffer bent als iemand bevriend met je wil zijn, maar geen seks met je wil. Vind klagen daarover geen teken van iemand die een relatie als iets gelijkwaardigs ziet)



En alsof een beetje fatsoenlijk doen zo bijzonder is. Dat is voor mij echt wel het minimum, 'scraping the bottom of the barrel' om uberhaupt met iemand om te gaan. En dan hoeft ik er nog niet eens een relatie mee te willen.



*einde rant*
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Hier ook heel weinig interactie deze week. Mensen die niet terugschrijven, weinig matches, etc. Nou ja, hoort er bij. De ene keer is het meer dan de andere keer. Misschien zijn ijn beirchtjes niet leuk en zal ik het eens op over een andere boeg gooien. Maar ik denk niet meteen dat ik dan de vrouwelijke equivalent van een nice guy ben of zo. Het hoort enr gewoon bij. Soms zit het mee, soms zit het tegen. KLagen oer gebrek aan aandacht heeft weinig zin. (En wie weet alleen maar goed dat sommigen niet happen, dan ben ik becshibaar voor de volgende leuke man die in mijn leven komt )
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar heb je zeker gelijk in. Dit is ook eerlijk de eerste keer dat ik die term gebruik en vermeld dat verder ook nergens, was even een uitdrukking. Ik probeer meestal bij het starten van het gesprek ergens op in te haken van het profiel (foto of tekst etc.), maar 99% reageert niet eens. Maar ik verbaas me wel over het feit dat sommige van jullie zo snel dates kunnen organiseren via Tinder, ik wacht meestal wel even met vragen voor een drankje, maar wat ik hier ook vaak teruglees is hoe langer je wacht hoe meer je een beeld gaat vormen over iemand. Persoonlijk vind ik het wat "agressief" om meteen voor te stellen af te spreken, maar kennelijk wordt dat niet altijd zo ervaren. Ga ik eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:RofDutchie schreef op 16 januari 2017 @ 12:01:

[...]





Ze kon het toch ook per ongeluk hebben gezien, ik heb ook een tik dat ik onbewust meekijk met mijn date op zijn telefoon maar hij is hier dan ook van op de hoogte en kijkt ook rustig met mij meeYep zijn telefoon was in de oplader en ik moest die van mij opladen. Die van hem eruit gehaald en toen ging het schermpje aan.
Alle reacties Link kopieren
Zeghetmaar ik vind meteen afspreken fijn. Dan verspil je geen tijd aan eindeloos chatten. Als ik een beetje de basics heb dan kan een date in 1 of 2 dagen geregeld worden.
Alle reacties Link kopieren
Zeghetmaar ik denk dat het per persoon verschilt, ik voel nooit echt de behoefte na 1 dagje praten meteen met iemand af te spreken.. Vind het een beetje creepy ofzo. Ik ken die persoon amper en het blijft tinder, bij mij duurt het wel een week twee voor ik zin heb in een date. Het verschilt dus per persoon, denk dat het ook afhankelijk is van hoe vlot je gesprek loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:FemmeForte schreef op 17 januari 2017 @ 08:57:

[...]





Yep zijn telefoon was in de oplader en ik moest die van mij opladen. Die van hem eruit gehaald en toen ging het schermpje aan.ik zou het gewoon aankaarten tis niet alsof je hem probeerde te controleren of er naar opzoek was
Alle reacties Link kopieren
RofDutchie, ja dat klopt. Sommige gesprekken lopen echt heel soepel en andere weer stroef. Is een beetje afwegen wat het juiste moment is. Nouja, vragen kan altijd. Kreeg net een bericht terug van een match uit december (!)
Alle reacties Link kopieren
@zeghetmaar een nee heb je, een ja kun je krijgen
Ik spreek ook graag redelijk snel af.



Heb het daten met onzekere man afgekapt.

Morgen date met iets jongere man...
@Femme

Misschien vet mosterd, maar ik zou het gewoon bespreekbaar maken. Niet te zwaar en niet al te luchtig/grapperig. Gewoon



@Armand

Prima toch?! Goede tips en vooral de laatste: doe waar je goed bij voelt



En zullen we Alice met rust laten? Iedereen zijn eigen smaak hoe ze haar/zijn profiel wil invullen



@Greenbean

Ik heb je lovestory bijna vanaf het begin gevolgd en mij valt je angst en onzekerheid op.....Mag ik psychologie van de koude grond op je los laten? Het is deels de verliefdheid die je parten speelt. Als je zo verliefd ben, wil je alleen maar samen zijn. Alleen zijn (zonder hem zijn) is dan stom, begrijpelijkerwijs. Maar die onzekerheid.....Eigenlijk heel onnodig toch?



Wat betreft samenwonen: zeg nooit nooit. Je hebt toen je alleen was iets bedacht en eenmaal samen is het toch anders. Volg je gevoel hierin, doe wat goed voelt en denk erover na (niet teveel )



Go Trees!



Hier ook rustig....Ik swipe soms flink, maar weinig (en dan valt het met de kieskeurigheid mee al zeg ik het zelf) en gaat naar rechts. En wat er naar rechts gaat, is weinig een match





Geen Happn hier btw.
Alle reacties Link kopieren
@greenbean Wie heeft gezegd dat verliefdheid alleen maar leuk is en met het samenwonen... is er geen mogelijkheid dat er ook spullen van jou naar zijn huis gaan en dat hij ook wat spullen wegdoet (net zoals bij de jassen eigenlijk?). Het moet dan toch wel jullie huis worden vind ik. En zo hoef jij niet teveel afscheid te nemen. Lijkt me ook wel zo eerlijk.



En @allen wat betreft wanneer je een balletje opgooit om te daten... ik zou zeggen doe gewoon wat goed voelt voor jou. Zoveel mensen zoveel verschillen. Een man die eerst lang wil chatten voordat hij afspreekt zou niet bij mij passen. Tegelijkertijd vinden mannen het vaak te snel vanuit mij en heb het idee dat ze daar dan van afknappen. Tja, dan passen we dus niet bij elkaar, want ik ben nou eenmaal een enthousiast persoon en behoorlijk pro-actief, da's gewoon 't vlees wat ik in de kuip heb
Jempo en Lovestar,



het is inderdaad niet zo gemakkelijk om verliefd te zijn Soms schrik ik van al die heftige gevoelens die helaas niet altijd positief zijn. Ik merk dat ik toch heel bang ben om hem weer kwijt te raken. Kon ik voor kort nog zo goed alleen zijn, zo slecht trek ik dat nu. Ik begrijp daar echt niets van! En dan dat whatsappen, dat is al helemaal een ramp. Toen we elkaar net leerden kennen kreeg ik via de whatsapp veel bevestiging, dat hij aan me dacht en me graag wilde zien etc.. Nu wordt dat minder wat logisch is omdat we elkaar bijna iedere dag zien en hij me die bevestiging nu in woorden geeft. Maar domme ik, ik word daar onzeker van als ik niet bij hem ben. En dan gaan mijn gedachten met me op de loop. Echt gek word ik daarvan!
Alle reacties Link kopieren
@greenbean Het hoort er echt allemaal bij! Voor je het weet is het voorbij (die hele heftige verliefdheid bedoel ik), dus probeer er vooral van je genieten en er zelf ook een beetje om te lachen.



Jongens ik heb tinder weer geïnstalleerd. Mijn voornemen voor 2017 was om de maand januari niet te tinderen, maar ik heb gefaald. Maar ach, ik vind het gewoon te leuk! Mijn nieuwe strategie is om gewoon zoveel mogelijk naar rechts te swipen, hopelijk krijg ik dan leukere matches.
Veel succes Jempo!



Nog eens herhalen dat iPhone gebruikers de app 'wholikedme' kunnen downloaden, dan krijg je iedereen te zien die je heeft geliked en kan je daaruit zelf je matchen kiezen. In de Tinder app kan je dan chatten.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Treezebees! Wat een goede tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 18 januari 2017 @ 15:52:

Veel succes Jempo!



Nog eens herhalen dat iPhone gebruikers de app 'wholikedme' kunnen downloaden, dan krijg je iedereen te zien die je heeft geliked en kan je daaruit zelf je matchen kiezen. In de Tinder app kan je dan chatten.Om vervolgens niet te reageren en later zelfs pleite te zijn
Alle reacties Link kopieren
Meer dan genoeg matches (lees;53!) En ik ben écht kieskeurig. Weinig die uit zichzelf een geslrek beginnen. Oké,op 1 heel leukerd na. Er was een klik en hadden ook wat dezelfde interesses en een goede vriend van hem ken ik uit mijn jeugd. Na een aantal dagen chatten en ik hoopte op een dar krijg ik plots klaps; ik heb te weinig interesse sorry het spijt mij heel erg; grrrrr jammer dit weer.



Maar ik heb nog genoeg ander matches op stal die verdacht stil blijven.



Van andere matches die het leuk vind om te daten maar ooohh ik heb het druk de komende dagen; complete radiostilte. Goed, houden zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:mats schreef op 18 januari 2017 @ 20:53:

[...]





Om vervolgens niet te reageren en later zelfs pleite te zijn Dat hoot er ook bij. Kennelijk niet een match voor mij, denk ik dan.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Heb hier mijn OKC acount opgezegd. Heb er eerder wel leuke mensen mee ontmoet in het verleden, maar na twee weken, in mijn ogen, leuke mannen aanspreken en van maar 1 een ongeinteresseerd berichtje terugkrijgen ben ik daar een beetje door de mannen heen . Had gehoopt dat er met het nieuwe jaar weer een nieuwe influx zou zijn, maar wellicht dat men nu meer op Tinder zit?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@boebe Volgens mij is het meer tinder inderdaad! Hoewel het daar nu bij mij ook echt heel rustig is...



Ik heb nu zo'n app geïnstalleerd die automatisch een heleboel keren swipet. Kijken of deze strategie werkt :P het heel selectief mannen uitzieken heeft immers tot nu toe ook nog geen succes gehad
Idd veel nieuwe gezichten op Tinder.

Weer contact met 'onzekere' man die soms dingen doet die hem juist niet onzeker maar wel aantrekkelijk maken. Hebben afgesproken dat we samen nog dingen gaan ondernemen, zonder verwachtingen of verplichtingen. En we zien dan wel waar dat zal uitmonden.
quote:greenbean schreef op 18 januari 2017 @ 15:35:

Jempo en Lovestar,



het is inderdaad niet zo gemakkelijk om verliefd te zijn Soms schrik ik van al die heftige gevoelens die helaas niet altijd positief zijn. Ik merk dat ik toch heel bang ben om hem weer kwijt te raken. Kon ik voor kort nog zo goed alleen zijn, zo slecht trek ik dat nu. Ik begrijp daar echt niets van! En dan dat whatsappen, dat is al helemaal een ramp. Toen we elkaar net leerden kennen kreeg ik via de whatsapp veel bevestiging, dat hij aan me dacht en me graag wilde zien etc.. Nu wordt dat minder wat logisch is omdat we elkaar bijna iedere dag zien en hij me die bevestiging nu in woorden geeft. Maar domme ik, ik word daar onzeker van als ik niet bij hem ben. En dan gaan mijn gedachten met me op de loop. Echt gek word ik daarvan!



Ik vind jullie lovestory geweldig! Echt All you need gevoelens krijg ik erbij



Vind het alleen maar goed dat je je gedachtes en gevoelens hier op het forum plemp. Anders lijkt het mij dat het je zo aanvliegt. Ik wil je meegeven dat ook je negatieve gevoelens er mag zijn. Het is niet raar dat je door extreem geluk, een beetje bang bent voor de: wat als en het hem/het geluk kwijt te raken. Alleen een indicatie dat je een mens bent die voelt



Hopelijk heb je er niet al te veel last van. Realiseer je dat je gevoelens mag hebben. Dus als je gedachtes en gevoelens met je op de loop ga, dan mag je die hebben. Doorleef die maar, net zolang todat het wegebt. Adem in, adem uit en ga misschien lekker wandelen of fietsen Of een andere vorm van afleiding. Het gaat vanzelf beter.
quote:Jempo schreef op 18 januari 2017 @ 15:42:

@greenbean Het hoort er echt allemaal bij! Voor je het weet is het voorbij (die hele heftige verliefdheid bedoel ik), dus probeer er vooral van je genieten en er zelf ook een beetje om te lachen.



Jongens ik heb tinder weer geïnstalleerd. Mijn voornemen voor 2017 was om de maand januari niet te tinderen, maar ik heb gefaald. Maar ach, ik vind het gewoon te leuk! Mijn nieuwe strategie is om gewoon zoveel mogelijk naar rechts te swipen, hopelijk krijg ik dan leukere matches.



Net zo snel erop, kan ook snel eraf



Lekker van genieten en plezier van hebben zolang je het gebruikt.
quote:Lovestar schreef op 19 januari 2017 @ 13:28:

[...]





Ik vind jullie lovestory geweldig! Echt All you need gevoelens krijg ik erbij



Vind het alleen maar goed dat je je gedachtes en gevoelens hier op het forum plemp. Anders lijkt het mij dat het je zo aanvliegt. Ik wil je meegeven dat ook je negatieve gevoelens er mag zijn. Het is niet raar dat je door extreem geluk, een beetje bang bent voor de: wat als en het hem/het geluk kwijt te raken. Alleen een indicatie dat je een mens bent die voelt



Hopelijk heb je er niet al te veel last van. Realiseer je dat je gevoelens mag hebben. Dus als je gedachtes en gevoelens met je op de loop ga, dan mag je die hebben. Doorleef die maar, net zolang todat het wegebt. Adem in, adem uit en ga misschien lekker wandelen of fietsen Of een andere vorm van afleiding. Het gaat vanzelf beter.Wat een lieve reactie, dank je wel! Ik vind hem echt zo leuk, daar twijfel ik niet aan. Maar zo zeker van mijn zaak als ik in het begin was, zo onzeker ben ik nu ineens geworden. En dat komt mijn humeur niet altijd ten goede. Deze week heeft hij zijn kinderen en heeft hij dus weinig aandacht voor mij aangezien zijn kinderen erg veel aandacht nodig hebben. Dat wist ik toen ik met deze relatie begon en ik wil daar verder niet over gaan zeuren. Maar ik kijk erg uit naar volgende week, als we weer lekker veel samen kunnen zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven