Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel VI

17-01-2017 22:15 2994 berichten
Deel I, II, III,IV en deel V zijn een groot succes.

We gaan hier verder met het beschrijven van gierige acties. Dit topic is vooral bedoeld voor verhalen maar laten we het vooral gezellig houden









Link naar deel V

Link naar deel IV

Link naar deel III

Link naar deel II

Link naar deel I
Alle reacties Link kopieren
TVP, lekker zuinig met letters
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Tvp dan maar weer!
Laten we t eens gaan hebben over schuttingen..... grapje ; - )
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een nieuw deel!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Toepasselijke afbeelding in de OP!, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee!
Life is short. Eat dessert first.
tvp
Tvp
Ook een tvp
tvp!
Alle reacties Link kopieren
Te leuk om niet te blijven meelezen
Niks moet, Niksen mag
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Een soort van TVP met een half toepasselijk verhaal;



Uitgenodigd worden voor een bruiloft met strikte dresscode, waar na de ceremonie de bruidegom gewoon in jeans en shirt komt feesten.

Steek je als gast geld in gepaste kleding omdat het stel het graag wil- doen ze er zelf niet aan mee.



Niet per se gierig, maar vond het wel raar. Wel iets van je gasten vragen/verwachten maar het zelf niet doen.



En ja, het stond heel expliciet op de uitnodiging en de bruid staat bekend als neuroot en heel strikt in die dingen En ja, het is ook hun feestje en ze moeten het zelf weten maar ik snap het nog steeds niet
Alle reacties Link kopieren
tvp!
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ook een tvp
quote:Dormouse schreef op 17 januari 2017 @ 22:44:

Een soort van TVP met een half toepasselijk verhaal;



Uitgenodigd worden voor een bruiloft met strikte dresscode, waar na de ceremonie de bruidegom gewoon in jeans en shirt komt feesten.

Steek je als gast geld in gepaste kleding omdat het stel het graag wil- doen ze er zelf niet aan mee.



Niet per se gierig, maar vond het wel raar. Wel iets van je gasten vragen/verwachten maar het zelf niet doen.



En ja, het stond heel expliciet op de uitnodiging en de bruid staat bekend als neuroot en heel strikt in die dingen En ja, het is ook hun feestje en ze moeten het zelf weten maar ik snap het nog steeds niet Bijzonder, ik zou het ook niet logisch vinden.
Hehe



Terug naar de schutting ;)
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Pluk de dag
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 17 januari 2017 @ 22:44:

Een soort van TVP met een half toepasselijk verhaal;



Uitgenodigd worden voor een bruiloft met strikte dresscode, waar na de ceremonie de bruidegom gewoon in jeans en shirt komt feesten.

Steek je als gast geld in gepaste kleding omdat het stel het graag wil- doen ze er zelf niet aan mee.



Niet per se gierig, maar vond het wel raar. Wel iets van je gasten vragen/verwachten maar het zelf niet doen.



En ja, het stond heel expliciet op de uitnodiging en de bruid staat bekend als neuroot en heel strikt in die dingen En ja, het is ook hun feestje en ze moeten het zelf weten maar ik snap het nog steeds niet Nou vind ik een strikte dresscode sowieso al een motie van wantrouwen tegen het smaakgevoel van je gasten, maar dit is gewoon lomp. Iedereen in ongemakkelijke dure kleding laten komen en zelf lekker de danssneakers aan. Ik zou echt not amused zijn.
blub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven