Mode & Beauty alle pijlers

Effen dames t-shirt, katoen

15-06-2016 16:19 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Het lijkt een simpele vraag, maar ik ben al een tijd aan het zoeken.... Ik zoek een klassiek wit (of zwart) dames tshirt, korte mouwen, effen, katoen, ronde smalle hals (dus geen v hals of wijde ronde hals). Een t shirt dat onder een blousje kan, of in de zomer op zichzelf kan worden gedragen. Niet te dun, niet ´flodderig´, gewoon een recht slank model van goede kwaliteit. Voor heren is er meer dan genoeg te vinden, maar voor dames blijkt het toch vrij lastig. Iemand die me kan helpen?



Dank
Alle reacties Link kopieren
quote:Antigonesophocoles schreef op 15 juni 2016 @ 16:49:

@ Tickel, ja eigenlijk zoek ik dus gewoon zo'n shirt... Alleen de s is volgens mij nog steeds veel te lang voor mij. En een vergelijkbaar damesmodel (korter) vind ik dus nergensEn die van Zeeman?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
http://www.goedkope-shirt ... -ronde-hals-10x-wit-prod/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
http://m.hm.com/nl/product/83742?article=83742-A

H&M.



Only heeft ook erg fijne, maar meestal wel wat wijdere hals.
Alle reacties Link kopieren
H&m
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ze altijd gewoon bij H&M... soms hebben ze een set van 2 voor 9,95. en die blijven ook netjes in de was. succes :-)
Alle reacties Link kopieren
En in een betere kledingwinkel? Misschien daar eens informeren?
Alle reacties Link kopieren
C&a. Daar heb je een paar tafels vol met basic shirts, ik heb nu een 'the rib t shirt' aan. Zwart, korte mouw, ronde hals en aansluitend. Heel fijn ribstofje. Kost niks ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 15 juni 2016 @ 17:27:

Ik heb deze van Bristol:

[img]https://d20645e96bb3a487d91b8007a8e406a ... 347-00.jpg[/img]



2 voor €10. Blijven in de was trouwens een stuk mooier dan die van de Hema.



https://www.bristol.nl/nld/10201347-00-10201347-00.html





Spring ding:



Zelfde model als vd Hema? Kan ik zelfde maat kopen als Basic shirt v Hema?
quote:sima schreef op 17 januari 2017 @ 15:57:

[...]





Spring ding:



Zelfde model als vd Hema? Kan ik zelfde maat kopen als Basic shirt v Hema?Het model komt overeen, ik denk dat Hema qua maat iets groter is.
Alle reacties Link kopieren
Springding:



Ok ik heb altijd m vd Hema. Dus hier m ook dan ok?



S vind ik te krap en te kort daar
Ik zou ze gewoon allebei even passen, dan weet je zeker wat het beste zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:sima schreef op 17 januari 2017 @ 16:02:



Spring ding:



Ok ik heb altijd m vd Hema. Dus hier m ook dan ok?



S vind ik te krap en te kort daar
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
[img]null[/img][quote]sima schreef op 17 januari 2017 @ 16:10:



Dankje

Had jij niet gewoon dezelfde maat dan daar?



En geven ook niet af in de was springding?
Ik heb hier van alles liggen, maar de L van de Hema is bij mij een tent (draag ik dus alleen als pyjama), en de L van Bristol zit goed.



Afgeven weet ik niet, ik was ze altijd met andere donkere kleuren. Het beige shirt van Bristol heeft wel rare verkleuringen zag ik ineens, bijna alsof er bleek op geknoeid was. Geen idee hoe dat komt.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt L bij Hema is een tent. Zalk wel gewoon zelfde hebben. Thnxx
Alle reacties Link kopieren
Ik koop mijn basis t shirts meestal bij College Style. Vooral van de lijn Emma of Blue River. Deze winkel wordt veel bezocht door vrouwen uit de protestant christelijke kring die toch bepaalde eisen stellen aan bijvoorbeeld de diepte van de hals. Maar om vooroordelen gelijk weg te nemen, je kunt er rustig in spijkerbroek naar binnen. Deze winkel zit met name in plaatsen op de bible belt maar heeft ook een webshop. www.collegestyle.nl
Hema witte t-shirts zijn best wel prima in ronde of V hals als voor ondergoed is bedoeld. Zitten goed, warm ne'en zweet op en gaan lang mee...in zomer daarg ik die ook wel als t-shirt -maar enekl als ze nog wat nieuw zijn - anders ziet het er niet uit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven