Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 18 januari 2017 @ 11:06:

Neig toch naar het hierbij laten, ook al was het leuk.

Zie namelijk al de bui hangen, je hebt het een tijdje leuk en dan komt er gevoel en dan is het ineens uit met de pret, weer teleurstellingen enz.

Ja ik weet het, dit is vrij negatief maar ik weet het ff niet meer.

Grrrrr wat ben ik boos op mezelf want hier had ik zo geen zin in...

Klote dates...Die garantie krijg je nooit, na 40 jaar nog niet. Dan heeft het ook weinig nut om te daten als je er zo instaat. Is voor de man in kwestie dan ook niet leuk.
quote:RofDutchie schreef op 18 januari 2017 @ 12:06:

Alice, niet zo druk maken! Ik kan me helemaal in je verplaatsen maar wat mij heel erg helpt is om te bedenken: als het niks wordt dan hoort het zo. Beetje spiritueel maar ik geloof oprecht "what's meant for you will always find it's way" en als dit niets wordt, dan was het sws niet de man voor jou. En een man die niet voor jou is, hoef je toch ook niet in je leven? Laat het op z'n beloops, geniet zonder verwachtingen!

Zo denk ik precies hetzelfde.



Ok ik ga het ook maar zeggen ondanks dat ik dat liever niet wil

Ik weet dat er echt geen date regels zijn, en uit angst had ik me ook voorgenomen om het bij date 1 niet zover te laten komen maar eehhh nou ja op een gegeven moment had ik door dat ik weer alleen maar in dat koppie van me bezig was ipv 1 x es te doen waar ik zin in had (als je snapt wat ik bedoel, bedoel ) dus toen d8 ik 'whatever'...

Maar ja daardoor loop ik nu toch te malen en te doemdenken.

Al ken ik mezelf goed genoeg om te weten als dit niet gebeurd was zou ik wel weer ergens anders over piekeren dus whatever.

En hij is toch wel erg duidelijk geweest in wat hij wilde en waar hij naar op zoek is, en dat is niet alleen dit...

En nogmaals verder was het echt leuk, en er was veel aantrekkingskracht. (Vandaar ook dit...)



En idd. Mocht iemand hier op afknappen, fijn, dan niet, dat klopt.

Ik begin eigenlijk me wel te realiseren dat die achterlijke regels in mijn hoofd echt uit 1800 zijn.

Hoezo mogen vrouwen niet dezelfde behoeftes hebben als mannen en zou dat gelijk fout zijn of zo...

Pffffffffff...



Dank voor jullie fijne reacties, het opschrijven lucht op.
quote:Keukenkast schreef op 18 januari 2017 @ 12:07:

[...]





Die garantie krijg je nooit, na 40 jaar nog niet. Dan heeft het ook weinig nut om te daten als je er zo instaat. Is voor de man in kwestie dan ook niet leuk.

Dit is echt een hele goede. Garanties bestaan niet, dat klopt.

Ik heb alleen de neiging om nogal zwart wit te denken...
Alle reacties Link kopieren
Ik las nu pas dat berichtje over Klaas
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 18 januari 2017 @ 12:17:

[...]



Dit is echt een hele goede. Garanties bestaan niet, dat klopt.

Ik heb alleen de neiging om nogal zwart wit te denken...Ik snap je ergens wel, maar iedereen die date heeft zijn onzekerheden. En dat zul je moeten accepteren, anders blijf je in dit cirkeltje.
Alle reacties Link kopieren
hahahaha @alice ik snapte pas aan het eind van je bericht waar je naar refereerde

maar zo denk ik er ook over, als vrouw heb je ook behoefte en als jij volledig achter je keuze staat is dat het enigste wat telt. Wat hij daarvan vind is zijn probleem, niet die van jou.
quote:RofDutchie schreef op 18 januari 2017 @ 13:11:

hahahaha @alice ik snapte pas aan het eind van je bericht waar je naar refereerde

maar zo denk ik er ook over, als vrouw heb je ook behoefte en als jij volledig achter je keuze staat is dat het enigste wat telt. Wat hij daarvan vind is zijn probleem, niet die van jou.



Davinci code is mijn lievelingsfilm dus als ik geen zin heb om iets letterlijk neer te zetten dat praat ik in codetaal

Klopt helemaal wat je zegt, ik weet dat maar het wil denk ik niet helemaal doordringen of zo...

(en ik denk ook steeds, waarom ga je dan toch daten als je geen zin hebt in weer dit gezeik... die ik de vorige 100.000 keren ook overleeft heb)



Nou ja volledig, er gaat een hoop getwijfel en gekeur aan vooraf, en dat is zo jammer, dat het alleen maar in dat koppie zit ipv dat ik es een x doe waar ik zin in heb.

Wat ik dus uiteindelijk deed.... en me daar dus nu weer ******* over voel. (geen idee wat bij sterretjes, vul zelf maar in )
quote:Jempo schreef op 18 januari 2017 @ 12:31:

Ik las nu pas dat berichtje over Klaas

Ik mis hem wel...

Ik Tinder vrolijk verder. Merk dat al die aandacht zonder verwikkelingen mjj wel blij maakt. En plots staan er best aantrekkelijke veertigers in mjjn lijstje die graag willen chatten. Met twee app ik nu. De sappho seksueel is stil en ik laat t maar. Een andere man is niet zo aantrekkelijk maar appt leuk. Precies die mengeling tussen leuk flirterig maar niet vunzig. En wacht tenminste niet uren met antwoorden.

Verder nog wat leuke chats.

Nu nog een date scoren.
Ik doe het ook zelf he, ik verbied mezelf op een of andere manier om die behoeftes te hebben, los van een vaste relatie.

(En ik sta daar niet eens achter, als een ander dat doet veroordeel ik het niet en denk ik 'doe waar je zin in hebt' en mezelf straf ik af. Echt ik snap mezelf soms niet)

Jee wat ben ik ouderwets zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 18 januari 2017 @ 13:35:

[...]



Ik mis hem wel...

Ik Tinder vrolijk verder. Merk dat al die aandacht zonder verwikkelingen mjj wel blij maakt. En plots staan er best aantrekkelijke veertigers in mjjn lijstje die graag willen chatten. Met twee app ik nu. De sappho seksueel is stil en ik laat t maar. Een andere man is niet zo aantrekkelijk maar appt leuk. Precies die mengeling tussen leuk flirterig maar niet vunzig. En wacht tenminste niet uren met antwoorden.

Verder nog wat leuke chats.

Nu nog een date scoren.Wat schrijf jij toch leuk
Dank je

Ik zit even terug te zoeken. Dit is de tekst waarmee ik dit topic ooit begon. Het was onze reactie op dating topics waar we niet mochten klagen en steeds types op ons dak kregen die ons wilde vertellen hoe t moest



Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
quote:Waterman26 schreef op 18 januari 2017 @ 14:06:

Dank je

Ik zit even terug te zoeken. Dit is de tekst waarmee ik dit topic ooit begon. Het was onze reactie op dating topics waar we niet mochten klagen en steeds types op ons dak kregen die ons wilde vertellen hoe t moest



Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!



Aaaahh kijk, alleen maar goed dus dat ik weer onzeker ben over dat stomme gedate, want dan ben ik on topic en dat scheelt me Bans

Me perfect...
Alle reacties Link kopieren
Waterman
Alle reacties Link kopieren
Wateman
Alle reacties Link kopieren
Alice, ja ik herken me deels in je verhaal. heb die onzekerheid wel. Maar wat betreft de keuze die je hebt gemaakt, wees niet hard voor jezelf. Als jij niet lief voor jezelf kunt zijn, wie dan wel?



Maar over je onzekerheid gesproken ik herken me er ook deels in, date nu een hele leuke jongen nu een paar maanden. En merk dat ik door mijn onzekerheid (niet over mezelf maar mijn vertrouwen in mannen) zo erg bezig ben met het zoeken naar problemen die er niet zijn.. Gewoon omdat, het kán niet zo zijn dat het nu ineens wél goed bij mij gaat. Dat kán gewoon niet. Hij moet wel ergens een afwijking hebben. Maar hij doet zo zijn best, ondanks dat ik hem op afstand probeer te houden. Nu hadden we laatst een ruzie omdat hij zich een beetje verloren voelt en niet meer weet wat die kan doen om zich te bewijzen. Dit was voor mij wel het keerpunt waarop ik besef, wil ik iets moois en fijn? Dan moet ik dat risico ook nemen en niet zo bang zijn.



Jij zit nu dan nog in een vroeg stadium maar ik denk ook, bescherm je hart een beetje maar neem die stap ook en geniet ervan. Leg niet te veel gewicht op je gedachtes, laat het gaan en gun het jezelf gewoon even om blij te zijn
Idd problemen maken die er niet zijn....



Tnhx Rof!
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:39
99.25% gewijzigd
quote:VesperLynd schreef op 18 januari 2017 @ 16:58:

[...]





Alice, waarom zou je je seksuele behoeftes afwijzen? Ik kan me wel voorstellen dat je twijfelt of je wel of niet een ONS moet doen, -dat moet bij je passen-, maar de onderliggende behoefte is toch zo normaal als maar kan? Ook zonder relatie blijf je een seksueel wezen. Hoe je daarmee omgaat, is wel belangrijk; dat moet op een manier zijn die jij wil. Zolang je jezelf en de ander maar geen verdriet aan doet.

Het wordt nog complexer ivm de 100.000 kronkels in mijn hoofd: ik weet niet eens of he5 wel ONS was.

Hebben urenlang gepraat, hij vroeg zelfs eerst aan mij of ik zo iemand was en zei dat hij dat niet is en dat dat is waar hij naar op zoek is.

Echter doordat ik ben gaan analyseren en weer ben gaan kronkelen heb ik dus vastgesteld dat het ook 1 x is.

En ik ben dus ook wel bang voor paar maanden scharrelen en leren kennen, gevoelens krijgen en dat het toch niks wordt.

Mjah dan loop ik weer op zaken vooruit, maar ik ben klaar met die bull.

Mjah de kans is ook wel aanwezig dat ik een denkfout maak, en voor een ander denk...
O Alice kom op!

Even wat logica er in proppen hoor.

ALS het een ONS is

DAN heb je in elk geval s*x gehad en dat is meer dan de meeste van ons kunnen zeggen



ALS hij niet van zich laat horen

DAN is hij een stomme eikel



ALS hij wel iets laat horen, maar het is niet wat je wilt

DAN vraag je hoe het zit



ALS alle seinen op groen staat bij hem EN bij jou

DAN is het nu goed



endofline
Heb nu superzeikerd aan broek hangen.

In de Albert leren kennen, leek normaal, telefoonnummers uitgewisseld.

Die man appt me toch veel!

Hele dag door. Ik niet. Ik werk. Over dit en dat en zus en zo en als het nou interessant was. Is het niet.

Hij heeft net een boek geschreven. Tof voor hem. Ik heb best een ok brein, dus als iemand dat 1 keer verteld, heb ik t onthouden. Maar hij denkt dat ik Meiske DomDom ben of zo, want dat moet in elke zin worden ver-teld en be-na-drukt.

En ook bellen he. Doei. Doe ik niet aan. Behalve met intimi. Dat is hij niet en wordt hij ook niet.

*zucht
Mag ik ff inhaken Alice?

(Zo niet dan toch )

Vooropgesteld dat ik begrijp wat je bedoelt en waarom je je zo voelt.

Maar wat is het ergste dat je kan gebeuren, mocht hij niet alleen een ONS zijn?

Echt het allerergste? Stel er komen gevoelens of je wordt verliefd enzo (ff op de feiten vooruitlopend) en het is niet wederzijds.

Ja dat voelt kut, ja je krijgt er verdriet van maar je weet inmiddels toch al dat je er niet dood van gaat? Je krijgt er ook geen scheve tanden van of andere onomkeerbare zaken.

Alleen maar omdat je misschien over een week, 3 maanden of over 40 jaar gedumpt wordt ga je jezelf leuk gezelschap en lekkere sex ontzeggen.

Hoe lang wil je dat gaan volhouden?
Off-topic (of niet?): heeft iemand hier zijn date weleens om een VOG gevraagd? Met oog op alle gekke hobby's die bij mij voorbij trekken, leek het me opeens geen slecht idee. Better safe than sorry.
quote:VesperLynd schreef op 18 januari 2017 @ 20:29:

Off-topic (of niet?): heeft iemand hier zijn date weleens om een VOG gevraagd? Met oog op alle gekke hobby's die bij mij voorbij trekken, leek het me opeens geen slecht idee. Better safe than sorry.Neh, je hoeft geen strafblad te hebben om toch compleet gestoord te kunnen zijn
owww wat zijn jullie lief...

En het kan zomaar zijn dat ik weer een flinke denkfout heb gemaakt...

Hij appte wat ik aan het doen was, waarop ik hem erg afstandelijk terug appte, en mn ego heeft een boost hoor...

Hij is flink over de zeik.... heb ik 15 minuten lol van gehad, nu vind ik mezelf een draak.

Echt ik snap mannen niet geloof ik....
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 18 januari 2017 @ 22:40:

owww wat zijn jullie lief...

En het kan zomaar zijn dat ik weer een flinke denkfout heb gemaakt...

Hij appte wat ik aan het doen was, waarop ik hem erg afstandelijk terug appte, en mn ego heeft een boost hoor...

Hij is flink over de zeik.... heb ik 15 minuten lol van gehad, nu vind ik mezelf een draak.

Echt ik snap mannen niet geloof ik....



Ach vrouwen zijn niet heel anders.



Als je al een reactie krijgt is vraag 1 waar woon je en 2 wat doe je voor werk en als je dan niet terugschrijft dat je chirurg bent ofzo zijn ze weg.



Een collega op het werk heeft dezelfde ervaringen.



Ben een 2 maanden weg geweest op Tinder en die vrouwen staan er nog steeds op, vermoedelijk een tekort aan hoog opgeleide Tinder mannen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven