Entertainment alle pijlers

Realityserie Peter Jan Rens & Virginia

01-01-2017 21:02 880 berichten
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie gaat er ook kijken?

Het is dan wel direct de top trash tv van 2017. Maar toch ben ik wel benieuwd. Overmorgen bij rtl 5 om 20.30.



Uit de veronica Magazine:

Eindelijk is het zover: Peter Jan Rens en zijn 43 jaar jongere tortelduifje Virginia gaan trouwen. Tenminste, dat is het plan, maar bij deze twee kemphanen weet je het maar nooit. Er is genoeg sores om een eigen realityserie mee te vullen.



Het koppel gaat voor de zoveelste keer verhuizen. Het is het begin van een nieuw hoofdstuk in hun leven, dat hopelijk leidt tot een huwelijk. Maar bij Peter Jan en Virginia is niets zeker...
Dat interview bedoel ik inderdaad. Kiji door zijn gladde praatjes heen. Hij lult echt overal een punt aan.

Door zijn enthousiasme zou je zo in zijn praatjes en ideeen geloven maar het is een psychopaat.
quote:Geelheer schreef op 18 januari 2017 @ 01:31:

Ik open net dit topic en ik verbaas me echt over sommige reacties. Virginia een leuk mens? Really?? Ok, Pj is ook een een smeerling maar zij!

Mijn hemel wat een afschuwelijke feeks is dat.





Ik vind het ook een tokkie maar ik denk dat er best nog wel iets redelijks in haar zit. Ik kan ineens geen links meer plakken maar als je googelt op : explosieve ruzie virginia en peter jan rens

dan zie je een you tube filmpje waar Virginia PJR flink de waarheid vertelt. Je ziet ook dat hij weer in de ontkenningsfase zit, het ligt altijd aan de ander, beloftes doet en niet nakomt en ook nog zoiets zegt als: ze was nog niet eens geboren toen ik failliet ging.

Hoe arrogant. Ze houdt hem een spiegel voor, ze wijst hem op zijn fouten en verantwoording maar hij doet er niets mee. Sterker nog, hij staat er boven. Wat een arrogantie.

Rekening houdend met het feit dat zij pas 23 jaar is, vind ik haar al heel volwassen en eigenlijk doodzonde dat ze verliefd is geworden op deze man.
Ze heeft een baantje en dat is eigenlijk het enige dat ze netjes doet.

Geen aardigheid an.
Alle reacties Link kopieren
De ellende is dat ik toch elke keer weer val voor die Kaktus-stem, wat is dat toch? Zit die stem ingeprogrammeerd op mijn jeugd-printplaat?



Zo ja: dan helpt kijken naar deze serie vast
Ik denk als zij een lief soft meisje geweest was dat ze in nog grotere problemen waren gekomen als PJR lekker zijn gang kon gaan.
En btw hoe kan zij nog zo jong zijn maar er ZO oud uit zien?
quote:Jejoue schreef op 18 januari 2017 @ 11:35:

Ze heeft een baantje en dat is eigenlijk het enige dat ze netjes doet.

Geen aardigheid an.Zou ze echt zoveel werken? Zie haar alleen maar op bed liggen koffie drinken bij haar broer en andere dingen doen en heb haar een keer aan de telefoon op haar werk gezien. Vraag mij ook af of ze dat handelen op de markt ook zwart doet aangezien ze zei ik heb vandaag toch 250 euro verdient met handelen. Toch weer mooi meegenomen voor de bruiloft. Als ze echt gaat trouwen met pj dan zal straks op haar salaris ook beslag worden gelegd als ze tenminste niet onder huwelijkse voorwaarden gaan trouwen. Maar goed vindt t maar een opgeraapt zooitje. Wat doe je jezelf aan op nog zo n jonge leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu naar de herhaling maar wat zit die Virginia ontzettend te bitchen op die Peter Jan zeg . Abnormaal.
quote:Lisbeth_Salander schreef op 18 januari 2017 @ 13:12:

Ik kijk nu naar de herhaling maar wat zit die Virginia ontzettend te bitchen op die Peter Jan zeg . Abnormaal.vraag me echt af waarom je zou trouwen als je zn hekel aan je man hebt, echt 0 liefde tussen die 2
quote:Jejoue schreef op 18 januari 2017 @ 11:35:

Ze heeft een baantje en dat is eigenlijk het enige dat ze netjes doet.

Geen aardigheid an.



Nee.

En wat ze aan aardigheid heeft is niet bestemd voor haar verloofde/echtgenoot.

Ik zie dat leuke ook niet.

Als je bedenkt dat er echt uren per dag gedraaid wordt en uit dat materiaal is deze veertig minuten het leukste wat ze per aflevering kunnen laten zien dan vind ik haar dus juist helemaal niet leuk.



Of RTL moet er op uit zijn om haar als een eeuwig kiftende, chagrijnige haaibaai neer te zetten maar daar geloof ik niks van.
quote:7102 schreef op 18 januari 2017 @ 08:00:

[...]



Dan heb je het vast over dit interview



https://www.youtube.com/watch?v=-p-3EpM8ojY

Dankje voor de link. Heel interessant om te zien hoe hij zich met flair overal uitlult!

Hij heeft zeker charme, en ik kan me voorstellen dat mensen erin meegaan, maar is absoluut niet te vetrouwen.
Alle reacties Link kopieren
IK heb die talkshow terug gekeken van Jensen en Rens, maar toen zag Virginia er totaal anders uit, ze zag er gewoon uit als 19 jarige.

Ze was gewoon vrolijk en een nuchter mens. Nu bijna 5 jaar later is ze enorm verandert in een kreng, wat kilootjes meer en flinke lage make-up en een enorme grote schreeuwbek.



Peterjan is niets veranderd, hij blijft mensen charmeren met zijn plannen, hij is net een soort adhd ertje, eerst doen dan denken.



Hij leert niets van zijn fouten. Oh, en zijn kind blijft wél een soort erfgenamen als hij ooit komt te overlijden.
Alle reacties Link kopieren
Ze slapen toch ook apart
Alle reacties Link kopieren
Zo, en nu de aflevering van gisteren even kijken.
quote:Taralina schreef op 18 januari 2017 @ 13:24:

[...]



Dankje voor de link. Heel interessant om te zien hoe hij zich met flair overal uitlult!

Hij heeft zeker charme, en ik kan me voorstellen dat mensen erin meegaan, maar is absoluut niet te vetrouwen.Iemand zonder geweten. Een narcist en een pathologische leugenaar.
Alle reacties Link kopieren
Vond Virginia in deze aflevering ook niet best overkomen.

Ik heb het gevoel dat Pjr ook niet het beste in haar nara boven haalt.

Waarom is ze eigenlijk bij die kerel?

Eigenlijk vind ik het triest overkomen, zo'n jonge meid en dan die ellende van hem op haar hals halen.

Wat voor toekomst heeft ze met hem.



Ik vind hem maar een naar mannetje eigenlijk.

Snap dat hij bevriend was met Emile, ook zo'n misfit en beiden overtuigd dat ze de centre of the universe zijn.





Verbaas mij wel dat met al die financiële problemen van hem, ze gewoon op Tenerife kunnen zitten.

Waarschijnlijk allemaal uit de zak van Virginia en rtl.



Volgen mij zou ze best een leuker mens zijn als ze die kerel niet om zich heen heeft.

Ik hield het nog geen dag met hem vol.

Echt, brrr...
Alle reacties Link kopieren
quote:dianavankrimpen schreef op 18 januari 2017 @ 13:31:

[...]





Iemand zonder geweten. Een narcist en een pathologische leugenaar.

Een narcist zou ik hem echt niet noemen.

Hij is ergens in het verleden blijven hangen, toen hij nog geld verdiende met tv maken.
quote:7102 schreef op 18 januari 2017 @ 13:33:?

[...]



Een narcist zou ik hem echt niet noemen.

Hij is ergens in het verleden blijven hangen, toen hij nog geld verdiende met tv maken.http://narcismeinrelaties ... an-20-narcisme-kenmerken/



Alsjeblieft ......meneer Kaktus omschreven!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is die hele serie nep en bedoeld om geld binnen te harken.

Virginia had toch een leuke nieuwe vriend?

Kijk maar hier. Even naar beneden scrollen.

http://www.telegraaf.nl/p ... rliefd_na_PJ_Rens___.html
quote:consuelabananahammok schreef op 18 januari 2017 @ 13:32:

Vond Virginia in deze aflevering ook niet best overkomen.

Ik heb het gevoel dat Pjr ook niet het beste in haar nara boven haalt.



Volgens mij vat dat zwartgedrukte de hele boel wel zo'n beetje samen.



En dat doet hij bij niemand, het beste naar boven halen.

Zijn eigen kind wil hem niet meer zien zelfs.
quote:lila01 schreef op 18 januari 2017 @ 13:45:

Volgens mij is die hele serie nep en bedoeld om geld binnen te harken.

Virginia had toch een leuke nieuwe vriend?

Kijk maar hier. Even naar beneden scrollen.

http://www.telegraaf.nl/p ... rliefd_na_PJ_Rens___.html





Was in scene gezet, kijk maar, die kerel staat links op de foto.



https://www.instagram.com ... /?taken-by=virginiavaneck
Alle reacties Link kopieren
o.k.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
driedubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 18 januari 2017 @ 13:45:

Volgens mij is die hele serie nep en bedoeld om geld binnen te harken.

Virginia had toch een leuke nieuwe vriend?

Kijk maar hier. Even naar beneden scrollen.

http://www.telegraaf.nl/p ... rliefd_na_PJ_Rens___.htmlDie ziet er veel leuker uit dan Peter Jan
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven