Nog nooit een vriend gehad

17-01-2017 21:57 53 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste topic.

Zoals de titel al zegt, heb ik nog nooit een vriend gehad.

Ik ben 21 jaar en ben er wel aan toe.

Het is niet zo dat ik het nu niet leuk heb: ik studeer, zit op kamers, heb genoeg vriendinnen, maar op een bepaald moment zou een vriend ook wel fijn zijn.

Ik ben sowieso nogal een 'laatbloeier' maar sinds ongeveer 1/2 jaar ben ik er toch wel meer aan toe.

Als ik uitga krijg ik zeker wel wat aandacht van jongens, maar daar is nog nooit wat uitgekomen.

Volgens mij vriendinnen ben ik te kieskeurig en zelf denk ik dat ik nog steeds een beetje 'bang' ben.

Nou ben ik benieuwd wat jullie hierop te zeggen hebben/nog ideeën hebben. Ik praat er verder m.u.v. een paar vriendinnen niet over en de meeste mensen om mij heen zullen denken dat ik het wel prima vind zo, schat ik in (wat overigens voor een deel ook zo is).



Liefs,

Bootje
Ja waarschijnlijk komt het vanzelf allemaal wel.

Alleen het zou soms zo fijn zijn, denk ik.



Het is ook niet zo dat ik geen gevoelens heb ofzo. Maar mijn gevoelens gaan altijd naar de onbereikbare... :(
Alle reacties Link kopieren
En hoe weet jij precies dat iemand onbereikbaar is?
Alle reacties Link kopieren
Emperor is gewoon gefrustreerd dat hij geen 21 meer is.



@bootje Tinder en happn al eens geprobeerd? Wat doe je verder naast de studie? Plekken waar je mannen tegen kunt komen?
Kan het misschien zijn dat je als eerste relatie ook meteen alles goed wil hebben? Dus eigenlijk wel kieskeurig bent maar meer op een manier dat je echt zeker wil zijn dat iemand wel te vertrouwen iz, bij je past en serieus is? Als dat zo is moet je het risico durven nemen, als je nog geen relatie hebt gehad, weet je vaak ook niet welk persoon aan die voorwaarden voldoet. Uit ervaring zul je dat pas leren. Ik zeg altijd: je weet wat je wilt als je het hebt gevonden, daarvoor heb je alleen geleerd wat je niet wilt in een relatie.