Nog nooit een vriend gehad

17-01-2017 21:57 53 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste topic.

Zoals de titel al zegt, heb ik nog nooit een vriend gehad.

Ik ben 21 jaar en ben er wel aan toe.

Het is niet zo dat ik het nu niet leuk heb: ik studeer, zit op kamers, heb genoeg vriendinnen, maar op een bepaald moment zou een vriend ook wel fijn zijn.

Ik ben sowieso nogal een 'laatbloeier' maar sinds ongeveer 1/2 jaar ben ik er toch wel meer aan toe.

Als ik uitga krijg ik zeker wel wat aandacht van jongens, maar daar is nog nooit wat uitgekomen.

Volgens mij vriendinnen ben ik te kieskeurig en zelf denk ik dat ik nog steeds een beetje 'bang' ben.

Nou ben ik benieuwd wat jullie hierop te zeggen hebben/nog ideeën hebben. Ik praat er verder m.u.v. een paar vriendinnen niet over en de meeste mensen om mij heen zullen denken dat ik het wel prima vind zo, schat ik in (wat overigens voor een deel ook zo is).



Liefs,

Bootje
Ja waarschijnlijk komt het vanzelf allemaal wel.

Alleen het zou soms zo fijn zijn, denk ik.



Het is ook niet zo dat ik geen gevoelens heb ofzo. Maar mijn gevoelens gaan altijd naar de onbereikbare... :(
Alle reacties Link kopieren
En hoe weet jij precies dat iemand onbereikbaar is?
Alle reacties Link kopieren
Emperor is gewoon gefrustreerd dat hij geen 21 meer is.



@bootje Tinder en happn al eens geprobeerd? Wat doe je verder naast de studie? Plekken waar je mannen tegen kunt komen?
Kan het misschien zijn dat je als eerste relatie ook meteen alles goed wil hebben? Dus eigenlijk wel kieskeurig bent maar meer op een manier dat je echt zeker wil zijn dat iemand wel te vertrouwen iz, bij je past en serieus is? Als dat zo is moet je het risico durven nemen, als je nog geen relatie hebt gehad, weet je vaak ook niet welk persoon aan die voorwaarden voldoet. Uit ervaring zul je dat pas leren. Ik zeg altijd: je weet wat je wilt als je het hebt gevonden, daarvoor heb je alleen geleerd wat je niet wilt in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 17 januari 2017 @ 22:29:

Emperor is gewoon gefrustreerd dat hij geen 21 meer is.

dit is gewoon kwetsend. ik heb ook gevoel.
Of ze hebben al een vriendin. Of het zijn überhaupt onbereikbare mensen van tv ofzo. Stom maar ik kan iemand echt leuk vinden die ik niet echt ken. Mn qua uiterlijk dan
Alle reacties Link kopieren
bootje21: niemand is onbereikbaar.
@ Jempo. Jaa tinder wel. Wel veel gesprekken gehad maar ook nooit iets uitgekomen. Misschien ligt t wel gewoon aan mezelf :p



Plekken waar ik mannen tegen kan komen. Behalve uitgaan mijn studie misschien, al hangt er in de bibliotheek niet echt zoon sfeer :p
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriend (enorm veel geboekt mannenmodel) zegt altijd; al ben je nog zo mooi; ieders Vel gaat hangen. Waarom is uiterlijk zo belangrijk voor je?
quote:Emperor schreef op 17 januari 2017 @ 22:18:

maar bootje21, durf je helemaal niks of sta je ook weleens te tongen als je uitgaat?



Help me even, wie is dat op jouw foto? Ik dacht eerst even aan iemand van Dimmu Borgir, maar dat is niet zo... Nu zit ik er steeds naar te loeren.



TO, er is niets mis met kieskeurig zijn en het is ook niet erg dat je op je 21e nog geen vriend hebt gehad. Alles op z'n tijd. Als je het toch leuk vindt om eens wat te daten, dan kun je, je wellicht daar voor openstellen. Dus wat meer rondkijken, misschien eens wat flirten tijdens het uitgaan... dan zie je vanzelf wat er van komt. Succes!
@Anoniem. Ja daar heb je gelijk in.. Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nav__ schreef op 17 januari 2017 @ 22:35:

[...]





Help me even, wie is dat op jouw foto? Ik dacht eerst even aan iemand van Dimmu Borgir, maar dat is niet zo...jazeker wel! shagrath.
Ja weet niet waarom uiterlijk.. Ik kan gewoon echt heel erg bepaald gevoel krijgen van echt (vind ik dan) knappe mannen.



En dan kan ik me niet voorstellen dat ik bijvoorbeeld met een soort vriend van mij samen zou zijn. Mensen hebben wel eens gezegd: en hij dan. (hij is klein, rood haar, beetje dik) niet dat daar iets mis mee is, maar niet voor mij haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Bootje21 schreef op 17 januari 2017 @ 22:33:

@ Jempo. Jaa tinder wel. Wel veel gesprekken gehad maar ook nooit iets uitgekomen. Misschien ligt t wel gewoon aan mezelf :p



Plekken waar ik mannen tegen kan komen. Behalve uitgaan mijn studie misschien, al hangt er in de bibliotheek niet echt zoon sfeer :pJuist wel in een bibliotheek ! Gewoon aan een leuke vragen of hij iets aan je uit kan leggen ( al snap je het prima ). Misschien een keer samen een opdracht doen met een kopje thee er bij en dan zo verder
For whom the bell tolls
Haha dat is een goed idee! Die ga ik onthouden ;)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er maar 1 nodig



Blijf please kritisch



Jij bent niet laat

De rest is vroeg



Doe lekker je ding

Leef je droomleven
--
Ah wat een aardige reactie!

En gelijk heb je ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bootje21 schreef op 17 januari 2017 @ 22:38:

Ja weet niet waarom uiterlijk.. Ik kan gewoon echt heel erg bepaald gevoel krijgen van echt (vind ik dan) knappe mannen.



En dan kan ik me niet voorstellen dat ik bijvoorbeeld met een soort vriend van mij samen zou zijn. Mensen hebben wel eens gezegd: en hij dan. (hij is klein, rood haar, beetje dik) niet dat daar iets mis mee is, maar niet voor mij haha

Toen ik mijn partner de allereerste keer zag, vond ik hem ook niet mooi. Niet lelijk, maar ik vond hem zo gewoontjes.



Tot ik een gesprek met hem had. Ik vond zijn humor leuk. En oh, wat knijpt hij zijn ogen schattig dicht wanneer hij lacht. Sexy, die rimpels op zijn voorhoofd wanneer hij nadenkt. En zijn lach is zo hysterisch dat ik automatisch ook moet lachen.
quote:Emperor schreef op 17 januari 2017 @ 22:06:

[...]



onzin? bemoei jij je eens ff niet met mijn advies zeg. tante pollewop.
Vooral niet zo doorgaan met dromen over knappe jongens, want dan blijf je net als mij nog héél lang vrijgezel Luister naar mensen die zeggen dat je verder moet kijken dan uiterlijk, dat het om de binnenkant gaat ook al is hij klein/gezet/kalend, geef het een kansje en onthou dat gewoon ook goed genoeg is. Echt waar, ze hebben gelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 17 januari 2017 @ 23:58:

Vooral niet zo doorgaan met dromen over knappe jongens, want dan blijf je net als mij nog héél lang vrijgezel Luister naar mensen die zeggen dat je verder moet kijken dan uiterlijk, dat het om de binnenkant gaat ook al is hij klein/gezet/kalend, geef het een kansje en onthou dat gewoon ook goed genoeg is. Echt waar, ze hebben gelijk!Het is niet "verder kijken dan uiterlijk". Mijn man is qua uiterlijk een normale man. Maar die kleine dingetjes - de kuiltjes in zijn wangen wanneer hij zo'n melige glimlach heeft bvb - maken hem voor mij onweerstaanbaar. Ik vind mijn partner knapper dan Brad Pitt.
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:40
99.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem8903 schreef op 17 januari 2017 @ 22:30:

Kan het misschien zijn dat je als eerste relatie ook meteen alles goed wil hebben? Dus eigenlijk wel kieskeurig bent maar meer op een manier dat je echt zeker wil zijn dat iemand wel te vertrouwen iz, bij je past en serieus is? Als dat zo is moet je het risico durven nemen, als je nog geen relatie hebt gehad, weet je vaak ook niet welk persoon aan die voorwaarden voldoet. Uit ervaring zul je dat pas leren. Ik zeg altijd: je weet wat je wilt als je het hebt gevonden, daarvoor heb je alleen geleerd wat je niet wilt in een relatie.Ik vind dit herkenbaar en heel goed beschreven!
Alle reacties Link kopieren
ik was ook pas 23 toen ik mijn eerste vriendje kreeg!
Alle reacties Link kopieren
Het blijft allemaal gissen natuurlijk. We kunnen hier een heleboel adviezen geven, over dat je misschien teveel gericht bent op uiterlijk etc. Maar misschien is dat wel helemaal niet het geval en heb je gewoon nog niemand ontmoet.



Als ik bij mij en vriendinnen/familie/kennissen van mijn leeftijd kijk, 98% daarvan die voor hun 21e een relatie hadden kijkt daar nu op terug zo van: omg heb ik dáár een relatie mee gehad. Of vond het niet echt serieus. Kortom ik heb niet het idee dat je nou superveel gemist hebt als je op je 21e nog vrijgezel bent. En wie weet kom je morgen wel je droomvent tegen. Heb je je voor niks drukgemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven