Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst







Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).





Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 18 januari 2017 @ 10:00:

Ben aan Crossing Lines begonnen. Wel aardig, maar het haalt het niet bij Skandinavische series.

Wie heeft er nog een suggestie?

Heb The Killing, Trapped, Norskov, Modus, Wallander, Dicte en Sandhamn Murders al gezien.Case is ook goed
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Ga ik opzoeken.
quote:Emma95 schreef op 18 januari 2017 @ 10:00:

Ben aan Crossing Lines begonnen. Wel aardig, maar het haalt het niet bij Skandinavische series.

Wie heeft er nog een suggestie?

Heb The Killing, Trapped, Norskov, Modus, Wallander, Dicte en Sandhamn Murders al gezien.Heb je The Bridge al gezien? En Broadchurch en Hinterland vond ik ook goed.
quote:miepje1971 schreef op 18 januari 2017 @ 09:57:

[...]



Is die er dan?Nog niet nee maar komt er vast.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Criminalmind, ook al gezien, op de televisie.

Nieuwe seizoen van Hinterland is nu ook op tv, en het nieuwe seizoen van Follow the Money.

En Midnight Sun, ook Skandinavisch.

Kom tijd tekort....
Waar is Hinterland?
Alle reacties Link kopieren
Trapped is finished. Nu dus weer op zoek naar een andere serie.

Andri is best een leuke kerel. Aantrekkelijk nee maar zijn karakter maakt dat hij leuk is. Meer ook denk ik omdat hij zijn integriteit boven veel dingen stelt. Ook is hij wat mysterieus omdat hij zo weinig zegt soms en dan gaan de radartjes is mijn hoofd werken. Waar denkt hij nu weer aan.

Trapped een langzame serie maar wel met een goed en diepe verhaallijn. Eens een keer wat anders dan de series waar je het plot al van kan raden.

Zo vond ik de film 'Millenium' The girl with the Dragon Tattoo (wel de originele, dus niet de Engelse versie)ook erg goed ondanks dat ik de boeken ook al gelezen had. Misschien toch de diepgang die Scandinavische film/series hebben.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 18 januari 2017 @ 10:00:

Ben aan Crossing Lines begonnen. Wel aardig, maar het haalt het niet bij Skandinavische series.

Wie heeft er nog een suggestie?

Heb The Killing, Trapped, Norskov, Modus, Wallander, Dicte en Sandhamn Murders al gezien.



The bridge vond ik een hele goede serie.

Crossing lines vond ik ook niet zo. De eerste paar afleveringen gingen nog wel, maar later kon het me niet echt meer boeien.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van de week begonnen aan designated survivor. Vind het tot nu toe een hele goede serie.



Jammer dat alle seizoenen van Nashville eraf zijn. Gelukkig had ik ze al wel gezien, maar dit betekend ook dat de nieuwe afleveringen er helaas niet meer opkomen.....
quote:itismee schreef op 18 januari 2017 @ 13:22:

Ik ben van de week begonnen aan designated survivor. Vind het tot nu toe een hele goede serie.



Jammer dat alle seizoenen van Nashville eraf zijn. Gelukkig had ik ze al wel gezien, maar dit betekend ook dat de nieuwe afleveringen er helaas niet meer opkomen.....Misschien wel het einde, als ze dat eindelijk toch aan het filmen zijn. Soms verdwijnen de series en kopen ze later toch nog de rechten om alles er even op te zetten.
quote:Emma95 schreef op 18 januari 2017 @ 11:41:

Ja, Criminalmind, ook al gezien, op de televisie.

Nieuwe seizoen van Hinterland is nu ook op tv, en het nieuwe seizoen van Follow the Money.

En Midnight Sun, ook Skandinavisch.

Kom tijd tekort....Op Netflix?
Alle reacties Link kopieren
Nee, op tv, dat schrijf ik....

Jammer als je die mist doordat je op Netflix gefixeerd bent. Ik neem ze op en kijk later alles achter elkaar.



Hinterland is ook een politieserie met een nogal sombere, weinig pratende inspecteur. Speelt in Wales.

Vrijdag op Belgie 1
quote:vivaratje schreef op 18 januari 2017 @ 10:36:

[...]





Case is ook goedThe Bridge, Broadcurch, The Lake, Johan Valk, Arne Dahl, The Fall, River, Wallander, Annika Bengzton.
quote:Emma95 schreef op 18 januari 2017 @ 13:34:

Nee, op tv, dat schrijf ik....

Jammer als je die mist doordat je op Netflix gefixeerd bent. Ik neem ze op en kijk later alles achter elkaar.



Hinterland is ook een politieserie met een nigal sombere, weinig pratende inspecteur. Speelt in Wales.



Je maakt een grapje hoop ik?



Misschien moet je even de topictitel lezen en de openingspost.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het fijn gevonden hebben als ik was gewaarschuwd dat volgende seizoenen van Netflix series op tv al verder gingen.

Maar als dat voor jou niet geldt, lees je er toch overheen....
quote:Emma95 schreef op 18 januari 2017 @ 13:37:

Ik zou het fijn gevonden hebben als ik was gewaarschuwd dat volgende seizoenen van Netflix series op tv al verder gingen.

Maar als dat voor jou niet geldt, lees je er toch overheen....Jeetje.
Verdwijnen er series en films van Netflix? Kut!
quote:Troeteltje schreef op 18 januari 2017 @ 13:59:

Verdwijnen er series en films van Netflix? Kut!Ja, niet alles hoor.
Wat jammer dat ik niet wist dat Hinterland op tv is. Hopen dat het ook snel op Netflix komt, net als het 3e seizoen van The Bridge. Ik mis gewoon vaak de aankondiging dat iets op tv komt en heb weinig tijd om te kijken.

Daarom blijven series ook zo lang op mijn lijstje staan, het duurt lang voor we eraan toe komen hier

Vandaar ook geen nieuwe aanraders van mijn kant.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zie het ook vaak te laat...

Zit nu naar The Missing te kijken (seizoen 2, op tv) en daar speelt Andri ook in, uit Trapped.

Olafur Olafsson.
Soms zie ik per toeval een aankondiging van iets leuks op TV en neem me dan voor om op te nemen. Soms

lukt dat met een knop-->gehele seizoen opnemen. Soms moet dat per aflevering. En bij die laatste optie is het maar de vraag of ik er dan vervolgens steeds aan denk. Ik kijk een serie liefst wanneer deze compleet is opgenomen en niet per week een aflevering. Ook met het oog op vergeten programmering.



Mij valt op dat sommigen hier ontzettend veel series kennen en zien. Soms tegelijkertijd. Lijkt alsof jullie niets anders doen dan Netflix zien. Hebben jullie echt zo veel tijd dan? Of putten jullie toch uit ervaring opgedaan in de loop van lange tijd?
En nogmaals.....Grace en Frankie is ECHT ECHT ECHT leuk!
Ik kijk gewoon geen tv meer, dus s'avonds staat netflix aan. Ik kijk overigens niets door elkaar.



De enige serie die ik via tv-uitzendschema kijk is The Walking Dead, en heb nog een tv-abbo voor wat sportzenders.
Beiden. Ik heb bijna geen leven en kijk geen gewone tv en ik kijk al heel lang netflix.
"Gewone" TV kijken wij ook nauwelijks.

Netflix is het helemaal voor ons. Man meer de films, ik meer de series.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven