Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn (en wat dat met je doet)

28-10-2016 08:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim 3000 berichten is het weer tijd voor een nieuw topic.



Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van dit leven. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Nieuwelingen komen regelmatig aanwaaien en zijn altijd welkom. Om mee te praten of voor vragen/opmerkingen. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect naar elkaar toe"



Hier is de link naar ons vorige topic, waarin ook weer een link staat naar het vorige topic waarin ook weer een link staat.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:lientje69 schreef op 18 januari 2017 @ 12:05:

Haha, misschien wonen wij wel bij elkaar om de hoek catnip!



Haha wie weet.

Ik heb trouwens ook altijd die boodschappen struggles, tegenwoordig haal ik op zondag al boodschappen voor tot vrijdag. Op vrijdag heb ik een korte schooldag dus dan ga ik weer boodschappen halen. Op zaterdag ook weer, maar dan samen met vriend.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Lientje69. Ik heb geen idee waar dreamer en bosbessen wonen, wij wonen de grens, Groningen /Drenthe ,vlak bij de Duitse grens.

Wij gaan dan ook regelmatig bij de Oosterburen op bezoek, even naar de supermarkt, bepaalde frisdranken zijn daar goedkoper, kleding en meer spul.

Met de benzinekosten kan het nog steeds goed uit, om daar te tanken.
Dreamer en ik wonen geloof ik zowat bij elkaar om de hoek. Mijn schoonouders wonen in de richting waar jij het over hebt Josske.



Dreamer dat is ook geen gezellig kennis maken, als ik meteen op een bed ga liggen snurken.
Alle reacties Link kopieren
Nou , ik heb alle bonusdingen van de appie gehaald. Dat is 10 km verderop dus dat kostte me toch weer wat tijd maar ik heb 15 euro korting en weer wat voorraad van diverse dingen dus dat was wel de moeite.

Morgenochtend denk ik de aldi en de apotheek. In de middag werk ik en vrijdag ook dus dan ga ik zaterdag weer halen voor tot en met dinsdag.

Man die veel eet, twee pubers en je blijft slepen dan.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Bosbessen, zodra ik weet of je ten noorden, zuiden of westen van de klimtoren woont, weet ik of we 'om de hoek' wonen



Ik moet zo naar de tandarts. Had ik weer maanden uitgesteld, maar heb steeds een onbestemde pijn in onderkaak bij een kies, die altijd al problemen oplevert. Tandarts wil er een kroon overheen, ik wil 'm er eigenlijk gewoon uit, maar dan zit ik dus met een gat.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
O jakkes Dreamer. Zo'n probleem heb ik ook met een hoekkies. Brug en kroon kosten 2000 euro

Kan je je niet eens voor verzekeren. Maar liever eruit dan. Maar dan heb je dus een gat. Ik stel de beslissing nog even uit maar als ik echt erge pijn krijg gaat ie er toch uit.

Dat soort bedragen kan ik nu eenmaal niet opbrengen. Sterkte met de beslissing. En bij de tandarts! Ril....brrr... echt niet mijn favoriete bezigheid!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wat vreselijk duur he zo'n brug of kroon. Mijn overbuurman moet vaker naar de Verenigde Emiraten en gaat daar naar de tandarts. Het scheelt bakken vol geld, ook wat betreft kronen en bruggen. Boren doen ze daar met een laser heb ik begrepen. Zij zijn veel verder op dat gebied.
quote:josske schreef op 18 januari 2017 @ 13:22:

Lientje69. Ik heb geen idee waar dreamer en bosbessen wonen, wij wonen de grens, Groningen /Drenthe ,vlak bij de Duitse grens.

Wij gaan dan ook regelmatig bij de Oosterburen op bezoek, even naar de supermarkt, bepaalde frisdranken zijn daar goedkoper, kleding en meer spul.

Met de benzinekosten kan het nog steeds goed uit, om daar te tanken.



Wij wonen ook vlak bij de Duitse grens maar dan in het zuiden. Trouwens ook vlak bij de Belgische grens, net in het smalle stukje Limburg. Heel fijn qua boodschappen doen en tanken.



Tandarts is hier ook een grote kostenpost sinds een paar jaar. We zijn allebei toe aan kronen en er komen er elk jaar een paar. Gruwelijk duur vind ik dat.
Ik heb lang in V gewoond Cesium en een dorp vlakbij. Dichtbij de Duitse grens maar niet zo zuidelijk als jij zit.

Nu in Gelderland, niet ver waar Ambra woont.
Ik woon in het zuiden bij de Vlaamse grens. En ja dat hoor je terug.



Van alles aan het doen geweest de laatste paar weken, en ik verschoon mijn beddengoed en het schiet in mn rug.



Wel fijn dagje tot nu toe. Heb toenstraks mn polsbrace gehaald. Maar goed dat ik niet online besteld had want daar hadden ze M en L en ik zat op het randje van XS/S. Ook een nieuwe pyjama gehad van mijn moeder. En ik ben van bruin haar naar assig blond gegaan. Was wel even prettig gewoon helemaal niet met mijn huis bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij wordt de kroon voor een groot gedeelte vergoed. De tandarts mopperde alweer op mij, want als ik in december was langsgekomen, kon hij de rekening over 2 jaar spreiden en werd er nóg meer vergoed. Maarja.. ik wil dus niet. Hij zit me al 4 jaar aan een kroon te praten, geloof ik.
Later is nu
quote:JustcallmeTuT schreef op 18 januari 2017 @ 16:52:

Ik heb lang in V gewoond Cesium en een dorp vlakbij. Dichtbij de Duitse grens maar niet zo zuidelijk als jij zit.

Nu in Gelderland, niet ver waar Ambra woont.



Kom jij daar ook vandaan, TuT? Onze zoon woont ook vlakbij waar Ambra woont, we komen er zojuist vandaan.

Tijdens zijn studie woonde hij in de stad N, nu met kinderen blijkt in de buurt van de stad toch fijner.



Yellow: ik heb ook negen jaar in Brabant gewoond, in Tilburg.
quote:Dreamer schreef op 18 januari 2017 @ 17:01:

Bij mij wordt de kroon voor een groot gedeelte vergoed. De tandarts mopperde alweer op mij, want als ik in december was langsgekomen, kon hij de rekening over 2 jaar spreiden en werd er nóg meer vergoed. Maarja.. ik wil dus niet. Hij zit me al 4 jaar aan een kroon te praten, geloof ik. En je kiest voor een gat als het grotendeels vergoed wordt? Weet je het zeker?
Ik ben van orgine Brabantse maar door werk icm leren ben ik in V terecht gekomen. Daar ex leren kennen die wel bij jou uit de buurt kwam trouwens.

Ons 1 ste huis stond in M-limburg alhoewel dat niet altijd zo was. De ene keer hoorden wij bij N-l, de andere keer bij M-l. Lekker verwarrend dus.
Ik zou wachten tot december als dat mogelijk is Dreamer.
Alle reacties Link kopieren
quote:cesium24 schreef op 18 januari 2017 @ 17:07:

[...]





En je kiest voor een gat als het grotendeels vergoed wordt? Weet je het zeker?Nee, waarschijnlijk niet. Maar ik ben bang voor een ontsteking ónder de kies, die met een kroon niet verholpen wordt.
Later is nu
[quote]Dreamer schreef op 18 januari 2017 @ 17:14:

[...]





Nee, waarschijnlijk niet. Maar ik ben bang voor een ontsteking ónder de kies, die met een kroon niet verholpen wordt.



Dan heb je alleen nog de keus voor een implantaat vrees ik. Maar kijk uit met sluimerende ontstekingen want zoiets heeft invloed op je hele gezondheid.
Auuuuwwww.
Welke plaats, beginletter, woont jouw zoon Cesium?



Valt het op?

Ik heb nu tot maandag vrij. Joepieeee
In B, even ten noordwesten.



Wat fijn TuT? Ik dacht trouwens dat je wel dichtbij het revalidatiecentrum zou wonen, gezien het feit dat je in dagbehandeling bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:cesium24 schreef op 18 januari 2017 @ 17:29:

[quote]Dreamer schreef op 18 januari 2017 @ 17:14:

[...]





Nee, waarschijnlijk niet. Maar ik ben bang voor een ontsteking ónder de kies, die met een kroon niet verholpen wordt.



Dan heb je alleen nog de keus voor een implantaat vrees ik. Maar kijk uit met sluimerende ontstekingen want zoiets heeft invloed op je hele gezondheid.Daar ben ik inderdaad ook een beetje bang voor.
Later is nu
In B. Helemaal duidelijk

Ik woon tussen N en DB in dus vandaar. DB is in Brabant en net iets makkelijker om in de spits te bereiken. Ik kan dan vrij veel binnendoor rijden en de meeste mensen durven, gelukkig, wel 80 te rijden.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat was de rustige tijd... ex van vriend is weer helemaal van het padje. Houden zich niet aan de afspraken en nu blijkt ze ook nog zwanger te zijn. Hoe stom kan je zijn als je onder OTS staat, je kinderen alleen onder begeleiding mag zien enz... maar goed, vriend wilde even praten over de niet nagekomen afspraken maar haar vriend schreeuwde hem meteen het huis uit. Dus heeft vriend zijn kinderen ook weer mee moeten nemen terwijl ze naar haar zouden...



Pff koppijn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Wat erg Suzy, voor jullie en voor de betrokken kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Och wat verdrietig voor die kinderen. En dan nog een kind
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven