Waarom is het zo moeilijk om iemand te vinden?

16-01-2017 08:55 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik ben laatste paar weken op een aantal dates gegaan maar nog steeds voel ik geen ''klik'' met geen enkele date. Ik ben 24 en heb nooit echt een ''klik'' gevoeld. Ik begin nu te denken dat er misschien niemand voor mij is of misschien bestaat het gewoon niet. Ik zie overal om mij heen koppels en dan denk ik....pff ik zou dat ook wel eens willen, ik ben 24 en wil gewoon een vriendje hebben, ik heb namelijk nooit een vriend gehad, niet dat dat erg is maar best wel sneu want hoe ouder ik word hoe moeilijker het vindt om iemand binnen te laten want ik ben het al gewend om ''alleen'' te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat waren wel mijn ervaringen, vrees ik. En de laatste jaren lijk ik wel immuun voor verliefd worden...
Echt? maar geef je het dan ook niet gewoon de kans? In de hoop dat het alsnog groeit?

heb je niet voor jezelf een duidelijk criteria lijstje? (die had ik wel)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een date gehad gisteren.....en we eindigden uit in bed...in mijn huis nadat hij mij had thuis gebracht....ik heb niet echt ''seks'' met hem gehad, maar er was veel ''foreplay'' ik voelde mij een klein beetje...uhum goedkoop en had wel wat spijt, niet omdat hij geen leuke jongen is...het ging gewoon te snel en hij kon ook niet echt goed zoenen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dat de reden dat je geen vriend heb als je er meteen mee in bed beland is de spanning voor een man eraf. En daarbij de normale man houd niet van een vrouw die zo makkelijk het bed in te krijgen is.
quote:selena32 schreef op 18 januari 2017 @ 12:12:

Misschien is dat de reden dat je geen vriend heb als je er meteen mee in bed beland is de spanning voor een man eraf. En daarbij de normale man houd niet van een vrouw die zo makkelijk het bed in te krijgen is.

Wat een bijzondere stellingen zet jij hier neer.



TO, nooit doen wat niet fijn voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:selena32 schreef op 18 januari 2017 @ 12:12:

Misschien is dat de reden dat je geen vriend heb als je er meteen mee in bed beland is de spanning voor een man eraf. En daarbij de normale man houd niet van een vrouw die zo makkelijk het bed in te krijgen is.

Wat een enorme onzin. "Spanning voor een man"? En voor de vrouw dan? Heeft die ook nog wat in te brengen, of mag die alleen afwachten en zich na een tiental dates "aanbieden"? Ik dacht dat vrouwen ook van seks konden genieten en initiatief konden nemen. Maar dan ben je blijkbaar "makkelijk" en "goedkoop" en is het je eigen schuld als je niks meer van de man hoort. Zeg dat dan .



O en wat is een "normale man"? Dan kan ik vast even in mijn datingprofiel zetten dat ik die niet wil.
Alle reacties Link kopieren
Vind je dat ik niet. Ik zou persoonlijk ook geen man willen die maar willekeurig met jan en alle man het bed deelt. Dan ben je toch veel te makkelijk zo doet een man/vrouw nooit moeite voor je als je bij de eerste date al meteen het bed in duikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niet dat je lang moet wachten. Maar ze wil een vriend en ik denk als je een vriend wil moet je elkaar leren kennen enzo. Kijk als je alleen seks wil maakt het niet uit. Maar als je een relatie wil is dit niet de manier. Mijn mening
quote:selena32 schreef op 18 januari 2017 @ 12:20:

Vind je dat ik niet. Ik zou persoonlijk ook geen man willen die maar willekeurig met jan en alle man het bed deelt. Dan ben je toch veel te makkelijk zo doet een man/vrouw nooit moeite voor je als je bij de eerste date al meteen het bed in duikt.

Wie zegt dat je met Jan en Alleman het bed deelt als je op de eerste date met iemand naar bed gaat?

Wat is te makkelijk? Te makkelijk in wat?

Dus iemand doet pas zijn best voor je zolang je maar je benen bij elkaar houdt. Lekker oppervlakkig.
quote:selena32 schreef op 18 januari 2017 @ 12:23:

Ik zeg niet dat je lang moet wachten. Maar ze wil een vriend en ik denk als je een vriend wil moet je elkaar leren kennen enzo. Kijk als je alleen seks wil maakt het niet uit. Maar als je een relatie wil is dit niet de manier. Mijn mening

Jouw mening.

Je brengt het in je eerdere bericht als dé waarheid.



En elkaar leren kennen kan uitstekend met af en toe een fijne vrijpartij tussendoor
Alle reacties Link kopieren
Oke misschien verkeerdt gezegt. Maar als je toch echt beel graag een relatie wil is het toch beter om niet meteen bij elkaar in bed te belanden. Maar oke iedereen doet het anders
Alle reacties Link kopieren
quote:selena32 schreef op 18 januari 2017 @ 12:36:

Oke misschien verkeerdt gezegt. Maar als je toch echt beel graag een relatie wil is het toch beter om niet meteen bij elkaar in bed te belanden. Maar oke iedereen doet het andersEn toch lees je hier op het forum (en hoor ik in het echt) verhalen over mensen die al jaren gelukkig in een relatie zitten en wel na een of twee dates samen het bed indoken, en ook genoeg verhalen over mensen die zich net zo serieus inzetten om te daten, maar wachten met seks, en al jaren single zijn. Oftewel; het kan allemaal en niks geeft de garantie dat iemand jou daarmee leuk genoeg vindt voor een relatie.
quote:selena32 schreef op 18 januari 2017 @ 12:36:

Oke misschien verkeerdt gezegt. Maar als je toch echt beel graag een relatie wil is het toch beter om niet meteen bij elkaar in bed te belanden. Maar oke iedereen doet het andersWat is er beter aan dan?
Wij lagen voor de eerste date samen in bed. Het liep gewoon zo.

Nog nooit zo'n mooie relatie gehad
Alle reacties Link kopieren
ik ben NIET makkelijk hahaha, hij is de 3e jongen met wie ik in bed ben beland... en ik ben 24 jaar, de rest heb ik NOOIT aangeraakt...dus nee niet makkelijk nee.
quote:nicole6592 schreef op 18 januari 2017 @ 12:59:

ik ben NIET makkelijk hahaha, hij is de 3e jongen met wie ik in bed ben beland... en ik ben 24 jaar, de rest heb ik NOOIT aangeraakt...dus nee niet makkelijk nee.

Al was hij de 10de.



Echt, dat 'makkelijk" zijn van vrouwen moet zo onderhand toch eens losgelaten worden.
Alle reacties Link kopieren
De gereformeerde kerk is ook weer gearriveerd zie ik. Fuck vrouwenemancipatie toch.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
quote:selena32 schreef op 18 januari 2017 @ 12:23:

Ik zeg niet dat je lang moet wachten. Maar ze wil een vriend en ik denk als je een vriend wil moet je elkaar leren kennen enzo. Kijk als je alleen seks wil maakt het niet uit. Maar als je een relatie wil is dit niet de manier. Mijn meningEn de meesten zullen jet met je eens zijn ...waar ik denk zo, de mannen ook.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:selena32 schreef op 18 januari 2017 @ 12:12:

Misschien is dat de reden dat je geen vriend heb als je er meteen mee in bed beland is de spanning voor een man eraf. En daarbij de normale man houd niet van een vrouw die zo makkelijk het bed in te krijgen is.

Zeker een waarheid!..mannen zijn ze dat niet zo bewust, maar een vrouw, die makkelijk te krijgen is...

Laten ze niet heel "snel hun oog weer op vallen."
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik er idd mee te zeggen Ellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 18 januari 2017 @ 13:02:

[...]



Al was hij de 10de.



Echt, dat 'makkelijk" zijn van vrouwen moet zo onderhand toch eens losgelaten worden.Nou dit. Plus dat vrouwen in een relatie, ik noem maar wat, zo'n 100 keer in een jaar seks hebben, maar o wee als je als single met 10 mannen seks hebt gehad, dan ben je ineens makkelijk. Alsof het voor je lichaam wat uitmaakt (ik heb het dan over veilige seks). Seks blijft seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:pantoffel81 schreef op 16 januari 2017 @ 21:12:

Echt? maar geef je het dan ook niet gewoon de kans? In de hoop dat het alsnog groeit?

heb je niet voor jezelf een duidelijk criteria lijstje? (die had ik wel)



Ik kom niet tot het punt van wel of geen kans geven. Want daarvoor moet je eerst iemand ontmoeten die je wel of geen kans geeft. En ik ontmoet gewoon niemand, vrees ik...

Afijn, natuurlijk ontmoet ik wel nieuwe mensen, even denken: in de sportschool (vrouwen en gays meestal), op mijn werk (vooral vrouwen en van de mannen tot dusver niemand die ik aantrekkelijk vind of moves naar mij maakt), op vakantie (idem: vooral vrouwen en geen mannen met wie er iets speelt, en bovendien vaak met buitenlandse woonplaats).

Het is vooral dat ontmoeten dat lastig is.

En ik heb niet zoveel zin in een datingsite....



Heb wel een soort mentaal lijstje, zoals iedereen denk ik. Maar heb dat in het verleden ook kunnen loslaten als er een bepaald gevoel is, en zo hoort dat ook volgens mij. Op dit moment staan er ook geen wereldschokkende dingen op dat lijstje: een connectie hebben, fysieke aantrekkingskracht ook, empathie, trouw, goede inborst, humor. Zoiets... Lijkt me niet dat dat te veel verwachten is, toch?
quote:selena32 schreef op 18 januari 2017 @ 16:35:

Dat bedoel ik er idd mee te zeggen Ellen.

Als je het eens bent met Elle moet je echt eens bij jezelf te rade gaan.

En naar deze eeuw verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 18 januari 2017 @ 16:36:

[...]



Nou dit. Plus dat vrouwen in een relatie, ik noem maar wat, zo'n 100 keer in een jaar seks hebben, maar o wee als je als single met 10 mannen seks hebt gehad, dan ben je ineens makkelijk. Alsof het voor je lichaam wat uitmaakt (ik heb het dan over veilige seks). Seks blijft seks.

Vrouwen selecteren veel meer, maakt mannen "geen kut" uit...om het maar eens kort door de bocht aan te geven.

Mannen zitten er niet mee, al gaan ze met tien vrouwen nr bed....

Vrouwen zijn daar heel erg anders in.

Staan daar heel anders in.

Natuur...en ja, die natuur zal altijd blijven.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 18 januari 2017 @ 16:38:

[...]



Als je het eens bent met Elle moet je echt eens bij jezelf te rade gaan.

En naar deze eeuw verhuizen.

Ach ja...de eeuw.

Het zal nooit veranderen, nooit....maar dat merken we wel aan de topics die maar blijven binnen stromen he?

Vrouwen zijn andere wezens.

.

En!....gelukkig maar.

Ben ik even dankbaar!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven