Mode & Beauty alle pijlers

De trends van lente/zomer 2017

31-12-2016 16:45 1425 berichten
Niet alleen naar aanleiding van mijn verlangen, maar ook omdat het alweer tijd is voor de nieuwe lichting mode en trends. Hieronder de verwachting voor de komende seizoenen:
De sportswear bestaat vooral uit leggings in prachtige prints en kleuren met bijpassende sweaters.

Ook pantalons worden opgevrolijkt door felle kleuren, maar het ziet er niet uit alsof je in een sportbroek over straat gaat.

Voor een sexy look combineer je een legging met een mooie top in grafische print.

Voor de wat frisse dagen is deze outfit snel te combineren met een sweat-jasje.

Rood-wit-blauw

Rood-wit-blauw komt als combinatie veel terug in de lente/zomer collectie van 2017.

Klassiek en commercieel in verschillende kleur gradaties, zoals donkerblauw, offwhite en knalrood.

Het marine thema komt ook veel voor in de lente/zomer collectie en wordt benadrukt door deze kleuren combi.

Ook broeken, jasjes en jurkjes in marine stijl voorzien door details als knopen op de schouders.

Een gestreepte lente/zomer 2017 voor de dames

In de lente/zomer mode van 2017 zien we net als in 2016 de streep weer terug komen. De streep is al een paar seizoenen populair en blijft ook aankomende lente en zomer veel terug komen in de collecties.

De broek met de streep aan de zijkant in andere kleuren wordt een van de show toppers van de grote mode merken. Van een smalle streep in één kleur tot een brede met meerdere kleuren. Een pantalon wordt door de streep minder formeel maar blijft toch stijlvol.

Jurkjes en truien worden ook versierd met de gekleurde strepen. De Bretonse streep en gekleurde jaren ’90 streep zien we terug op strakke jurkjes en truien en in de vorm van blauw-wit gestreepte denim.

Lente/zomer 2017 prints en borduursels

De eyecathers van de dames lente/zomer 2017 collectie zijn de vrolijke borduursels en prints. Onze ogen zullen worden gestimuleerd door een regenboog aan gekleurde vlinders, bloemen en vogels. We gaan de prints en borduursels terug zien op glimmende bomberjasjes in een oosterse sfeer of in gebreide vorm in een eenvoudige stijl.

Een hele periode zijn we denim uit ons oog verloren, maar dit jaar heeft denim al een enorme opleving en dat zal in de lente/zomer van 2017 sterk doorzetten. Broeken, rokken, jasjes, zelfs jurkjes in denim voorzien van de stiksels en prints zullen het straatbeeld versieren.

Jeans lente/zomer 2017

De jeans trend van de lente/zomer collectie 2017 is de rechte pijp. We gaan terug naar de basis met de straight cut jeans, maar in vernieuwde versie door de hoogwater trend.

Deze trend is bedoeld voor zowel dames en heren en geeft je de kans om die prachtige sneakers te showen. Ook de flared jeans komt net als dit jaar ook volgend jaar weer in de collecties naar voren.

Kleuren lente/zomer 2017

Zoals al eerder genoemd zijn de kleuren combinatie rood, wit en blauw de trend van de lente/zomer collectie van 2017. De volgende kleuren zullen we veel zien:

Rijke rode tonen
Vurige tonen geven een rijk gevoel aan de lente/zomer van 2017. Met deze diepe rode kleur maak je echt een statement vooral als je hem zowel in je shirt als broek draagt. De tonen variëren van vurig rood naar diep bloed rood en zorgen dat jij opvalt op straat.

Geen wit maar Vanille
De witte kleur in onze rood, wit blauwe pallet is meer een vanille cream kleur die de rust brengt in het geheel. De cream kleuren brengen een verkoeling tijdens de hopelijk hete zomer volgend jaar en zorgen voor extra contrast. De vanille kleuren zorgen ook voor een zachte, rustige uitstraling voor de mensen die dat mooier vinden.

Rijkelijk blauw
Bij het verven hebben ze goed geknoeid met de inkt want de indigo blauwe kleuren zijn hypnotiserend diep. Waar de rode kleur knalt in het drietal verkoelt en verdiept de blauwe denim de look. Een diepe blauwe kleur tot een denim kleur is het blauw wat we gaan zien in de lente/zomer 2017 collectie.

Steunkleur geel
Op de beurs heeft Wilco veel kleding gezien met een geel detail. Geel is een erg moeilijke kleur voor de meeste mensen om te dragen. Je lijkt al snel een kanarie als je in een gele outfit de straat op zou gaan. Geel wordt dan ook veel als steunkleur gebruikt. Je ziet de gele kleur aan de omslag van een zwarte broek of een gele bies op een shirt of broek.

Gewassen roze
Niet alleen de gele steunkleur is opgevallen, ook de gewassen roze polo is net als dit jaar ook eyecatcher die in de collectie van lente/zomer 2017 terug komt.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 22:10
0.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 12 januari 2017 @ 21:03:

[...]





Arghhh... niet doen! Zelden een lelijker kledingstuk gezien dan dit Dit doet helemaal niks goeds voor niemand, zelfs Doutzen zou hierin een zeekoe lijken.

Echt niet doen hoor. +1 (en meteen tvp ), geen pasvorm, zwaardere stof, fletse kleuren. Volgens mij flatteert dit echt niemand. Heb net plezier alle blz van zowel het herfst/wintertopic als dit topic gelezen, Cateautje, deze hoort niet tussen al die mooie andere plaatjes die je hebt gepost!
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Cateautje dat altijd zelf nog wel kan bepalen of het mooi staat of niet.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Dat is ook weer waar. Het zijn maar gewone t-shirts en die staan me gewoonlijk prima. Maar even zien, als ze niet mooi staan dan stuur ik ze terug.
De stof vind ik niet mooi Cateau. Ik denk idd dat ze niet flatteren. Mijn ouders hadden vroeger overgordijnen van die stof. Reden: voorkwamen inkijk en waren lekker log.



Voor gordijnen prima kenmerken.
Maar ik vind indafluweel geweldig!
Only heeft wel iets wat een klein beetje in de richting komt van het andere topic.
quote:Cateautje schreef op 14 januari 2017 @ 11:17:

Maar ik vind indafluweel geweldig! En jij moet lekker dragen wat jij mooi vind!
quote:Troeteltje schreef op 15 januari 2017 @ 17:58:

[...]



En jij moet lekker dragen wat jij mooi vind!Zekers en Indiafluweel hoort toch bij een hippie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 15 januari 2017 @ 18:08:

[...]



Zekers en Indiafluweel hoort toch bij een hippie? Ben jij een hippie?
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 15 januari 2017 @ 19:39:

[...]





Ben jij een hippie? Yup!
Echt? Kan me er geen voorstelling van maken.
Ik weet niet wat jij denkt dat er bij die voorstelling past.



Ik heb mezelf beloofd om als hippie de herfst van mijn leven in te gaan, één omdat ik het leuk vind en twee omdat ik niet door het leven wil gaan als een beige vlek.

Tot nu draag ik eigenlijk alles wel dat leuk staat, maar ooit ben ik 100% hippie.
Ik vind het leuk. Weet ook niet wat ik me erbij voorstel eigenlijk.



Een band om je voorhoofd, je krullen wild piekend daar omheen dansend, kleurrijke kleding met laagjes en touwtjes en frutsels.



Een grote glimlach, een joint in je ene hand en een morning after pil in je andere hand.



kleurrijke kleding met laagjes en touwtjes en frutsels is inderdaad de bedoeling.



Die grote glimlach heb ik weer de laatste tijd dus daar ben ik wel blij mee.



Die joint bewaar ik voor de winter van mijn leven en de morning afterpil heb ik alweer een tijdje niet meer nodig, ik kan gewoon gaan met die banaan. ( Pardon my French )
Maar wel chic hippie hoor, geen wandelende lorrebaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal dan ook wel een hippie zijn, maar ik vind die fluwelen shirtjes echt erg leuk. Had je ze bij Wehkamp gevonden Cateautje?



Ik heb zelf een donkerblauw fluwelen shirtje. Vind ik zelf echt heel leuk staan op een spijkerbroek met mijn witte tennis schoenen eronder van Adidas.
Nee, deze zijn van MSmode.
Alle reacties Link kopieren
MSmode is bij ons net weer open. Winkel is nog half leeg.

Het valt me wel op op de website dat er nu veel viscose is. Eerst was alles van polyester, vreselijk.

Kwam er eigenlijk nooit. Zal er nu eens gaan neuzen.
Viscose draagt heerlijk, ik ben er dol op, ik vind het zelfs fijner dan katoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 14 januari 2017 @ 13:05:

[afbeelding]Wat een leuke tas, waar komt die vandaan?
quote:pearle schreef op 16 januari 2017 @ 20:11:

[...]





Wat een leuke tas, waar komt die vandaan?Ja leuk hè. IK kwam hem tegen op Facebook, maar de winkel weet ik niet meer helaas. Sorry!
quote:Cateautje schreef op 12 januari 2017 @ 20:31:

Deze t-shirts wil ik graag.





[afbeelding]





[afbeelding]

Ze zijn binnen! Ze zijn geweldig, staan me zooo goed, ben er zooo blij mee. voor de critici.



Voor hen die ze mooi vinden, bestel ze maar snel, want je zal er geen spijt van krijgen.



Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Cateautje!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven