Van het kalifaat tot de kont van Kim.

03-01-2017 11:15 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een reclamezooi van de viva, en dan moeten "we "de app van linda nieuws downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik elke keer van die bom. Hoeveel mensen zouden daarbij dood zijn gegaan? Echt te onsmakelijk, dom en ondoordacht. Viva, je bent een kutblad! Laatst kreeg ik je cadeau en ik heb je zo de prullenbak ingeflikkerd. Hardleerse kneuzenclub daar bij Sanoma. Om over die dubbelzinnige zogenaamd sexy tekeningetjes plus bijbehorende puberale verhaaltjes maar niet te spreken...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
De huidige reclame aan de bovenkant van de pagina is ook behoorlijk vervelend moet ik zeggen.

Ik word zo scheel van het geflikker dat ik niet eens weet waar de reclame voor is. Ik scrol steeds snel naar beneden.



@Taralina; ben benieuwd naar de reactie van Linda op jouw mail. Goed gedaan.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 19 januari 2017 @ 04:32:

De huidige reclame aan de bovenkant van de pagina is ook behoorlijk vervelend moet ik zeggen.

Ik word zo scheel van het geflikker dat ik niet eens weet waar de reclame voor is. Ik scrol steeds snel naar beneden.



@Taralina; ben benieuwd naar de reactie van Linda op jouw mail. Goed gedaan.

Ik heb idd reactie teruggekregen: ze snapten totáál niet wat er mis is met deze reclame, en staan er volledig achter.... triest. (Zou Linda de Mol dit ook normaal vinden?)

Heb daarop teruggeschreven of de stagière die deze reclame heeft gemaakt wel weet wat het kalifaat inhoudt? En nogmaals dat het ontzettend smakeloos is om dit in een grappig bedoelde reclame te zetten.

Daarop niks meer gehoord.



Ik heb inmiddels Adblocker Plus geïnstalleerd en ben nu volledig af van die irritante (bewegende) ads!

Had ik veel eerder moeten doen! Raad ik jou ook aan.
quote:MarindaH schreef op 03 januari 2017 @ 16:37:

Viva zoekt juist een steeds jonger publiek, terwijl wij ouwe dozen hier maar rondhangen.

Een paar poezieplaatjes krijgen mij niet weg!

Juist iets om over te zeuren. Lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven