Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Deze dan:







Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels ontvriend omdat iemand z`n Fack jou plaatje op mij time line had gezet en ik die had verwijderd en via prive bericht gevraagd dat nooit meer te doen.

Dat viel blijkbaar niet in goede aarde.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 18 januari 2017 @ 13:44:

Ik ben inmiddels ontvriend omdat iemand z`n Fack jou plaatje op mij time line had gezet en ik die had verwijderd en via prive bericht gevraagd dat nooit meer te doen.

Dat viel blijkbaar niet in goede aarde.Ik vind ze ook wel erg grof en erg tokkie.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 18 januari 2017 @ 10:06:

[...]





Ik maak eruit op dat de betreffende persoon een aandachtshoer is, dat zie je toch zo.Of iemand die als een blind paard alles kopieert en plakt en deelt en liket en ga zo maar door.
Iemand al zwarte profiel foto's tegen gekomen? Het zou gaan om een protest actie tegen Trump als of die van onder de indruk is
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 18 januari 2017 @ 13:44:

Ik ben inmiddels ontvriend omdat iemand z`n Fack jou plaatje op mij time line had gezet en ik die had verwijderd en via prive bericht gevraagd dat nooit meer te doen.

Dat viel blijkbaar niet in goede aarde.



Je kan je tijdslijn zo instellen dat je eerst toestemming moet geven als iemand iets wil plaatsen.

Dat heb ik ook gedaan, ik krijg dan een bericht en druk ik op akkoord komt de betreffende posting op mijn tijdslijn, druk ik op weigeren verdwijnt hij.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:MwTheelepel schreef op 18 januari 2017 @ 10:04:

[afbeelding]



O wat fijn zeg eindelijk toestemming om een ontspannen avond te hebben, ik twijfelde al of dat zomaar mocht.



[afbeelding]



Ik vraag me bij dit soort plaatjes en pagina's hiervan altijd af of het nu echt (gemeend) is of een parodie. Zoveel wanstaltigheid bij elkaar...
Maar die tekst is gewoon erbij gephotoshopt. Waar ik dan aan denk: er bestaan fotografen die popjes in theekopjes dien en daar foto's van maken. Waarom??
Alle reacties Link kopieren




"Vooral ficussen schijnen heel behulpzaam te zijn."



geen ergernis maar om het even gezellig te houden tussen alle ellende door.



quote:Starshine-2 schreef op 19 januari 2017 @ 18:13:

Maar die tekst is gewoon erbij gephotoshopt. Waar ik dan aan denk: er bestaan fotografen die popjes in theekopjes dien en daar foto's van maken. Waarom??Ik denk ook regelmatig, goh hier heeft dus iemand over nagedacht?!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 19 januari 2017 @ 07:14:

Iemand al zwarte profiel foto's tegen gekomen? Het zou gaan om een protest actie tegen Trump als of die van onder de indruk is



Ik heb deze als profielfoto, en op afstand ziet dat er dus ook zo'n zwart vlak uit terwijl ik die 'protestactie' te onnozel voor woorden vind



Alle reacties Link kopieren




dusss...
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Arme dochter..Je zou maar een moeder hebben die zoiets plaatst..
Alle reacties Link kopieren
Het is de vader



en het is natuurlijk lief en beschermend enzo.. dat snap je..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
oooo lief en beschermend? Had ik er niet uitgehaald, ik dacht aan asociaal en hysterisch. Het erge is dat mannen die zo over hun dochters praten zelf meestal de een na de andere ongepaste opmerking maken over vrouwen als ze met hun maten in de kroeg staan. Maar ja dat is misschien wel waarom ze denken dat andere mannen ook geen respect voor vrouwen hebben, ze kennen ze gewoon niet..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 18 januari 2017 @ 10:54:

[...]



Ik zeg, eerst eronder zetten dat het echt geen mens interesseert, hier de reacties plaatsen en dan pas ontvolgen cq ontvrienden. nou het is de moeder van een goede vriendin van mij, dus dat zal ik maar niet doen
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 09 januari 2017 @ 10:29:

heb ik toch een kleine aantekening: ik heb m'n kinderen ook wel eens gefeliciteerd op facebook. Ik werk al op het moment dat zij opstaan, namelijk (iets met vroeg werken en pubers)Ik zou dan zelf even bellen, maar dat zal wel vreemd zijn....
Alle reacties Link kopieren
quote:Walvis schreef op 20 januari 2017 @ 22:38:

[...]





Ik zou dan zelf even bellen, maar dat zal wel vreemd zijn....



Tuurlijk niet, maar wel lastig op het werk en of school

Via Facebook kan ik 's morgens om 6 uur feliciteren en zij kunnen dat om 8 uur lezen. Andere keren doe ik het via whatsapp.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren




"Mijn moeder haar verjaardagskaarten voor haar 85e"



ok..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 20 januari 2017 @ 22:40:

[...]





Tuurlijk niet, maar wel lastig op het werk en of school

Via Facebook kan ik 's morgens om 6 uur feliciteren en zij kunnen dat om 8 uur lezen. Andere keren doe ik het via whatsapp.Waarom om 6 uur dan? Ben je bang dat je het anders vergeet?
Alle reacties Link kopieren
Is toch leuk dat kind de felicitaties meteen s ochtends al leest op een moment dat de ouder niet zelf kan bellen?
quote:Walvis schreef op 21 januari 2017 @ 13:37:

[...]





Waarom om 6 uur dan? Ben je bang dat je het anders vergeet?Waarom maakt jou dat iets uit?
Alle reacties Link kopieren
Staat er niets op facebook waar we ons druk over kunnen maken?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:Walvis schreef op 21 januari 2017 @ 13:37:

[...]





Waarom om 6 uur dan? Ben je bang dat je het anders vergeet?

Wauw! Omdat Dreamer om zs uur de deur uitmoet bv?

Als ik vroege dienst heb ga ik ook rond die tijd weg en heb dan tot 9.00 nergens anders tijd voor vanwege werk. Dus ik zou het ook zo doen voor mijn kind.



Als dat blijkbaar verkeerd is hoor ik het wel en ik trek me er vervolgens niks van aan. Als mensen er een probleem mee hebben kunnen ze me ontvrienden.
Alle reacties Link kopieren
Nou, zoiets dus



Dat stond ook in mijn originele post, dat ik vroeg naar het werk moet en de kinderen dan niet zie. Maar hee, waarom lezen

En soms feliciteer ik mijn man voor de grap met ons jubileum. Als in 'ik zag op Facebook dat we alweer zolang bij elkaar zijn, gefeliciteerd!! '
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven