Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Afval Challenge")



1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Evda, ik ben fan van Latin music!!

Salsa, merengue!



Ik weet niet of je deze kent

https://youtu.be/6Mgqbai3fKo



Ik ben een beetje heel veel verliefd op hem.

MALUMA!

Alle liedjes van hem zijn goed!



Oh en Shakiraaaaaa
Prrrr, mauw miawwwww.
Oh dat is latin
Alle reacties Link kopieren
Evda, ik heb nog wat toegevoegd in mijn vorige post.



Fijne dag! Salsa girl!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ohhh die ken ik niet Jane en voel geen verliefde gevoelens .

Maare wat heeft Shakira een fantastisch mooi figuur hè...
Alle reacties Link kopieren
Absoluuuut! Grrrrrrrrrrr.....
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik heb ook een eetlijstje.

Hoop dat ik me er aan kan houden:



O: magere yoghurt, havermout, lijnzaad, kiwi

T: zakje wortelknabbels, 2 mandarijnen

L: 3 volkorencrackers met gekookt ei, rookvlees, augurkjes, rosbief

T: bleekselderij, komkommer, hummus

D: varkenshaas gepaneerd met panko, courgettes, sugar snaps, shiitakes

Cheesecake in een glas:

Speculaasje (verkruimeld)

Otimel kwark gestroofde peren

Blauwe bessen

Magere kwark



1500 kcal
Jullie zijn wel enthousiast over de efteling. Dit word mijn eerste keer en ben echt heel benieuwd.



Evda wat omschrijf je sommige dingen toch geweldig haha. Hou daar wel van.
Alle reacties Link kopieren
OMG Woeffie!!! De eerste keer?!?!?!?!?!



Ik hou zelf vooral van dancehall muziek en latin inderdaad, om op te dansen :D Dat is op schoolfeesten altijd een hel, daar draaien ze 9 van de 10 x het soort muziek waar ik in de club op los ga haha, en dan moet je je netjes inhouden hahaha!

Wat betreft mooie lichamen, m'n favoriete fitspiration zoekterm is "curvy fit body inspiration" tegenwoordig, niet per se skinny girls, maar gewoon mooie curves.
It's not always easy, but it's worth it.
quote:judith1107 schreef op 19 januari 2017 @ 13:40:

OMG Woeffie!!! De eerste keer?!?!?!?!?!

.Zo reageerde die vriendin ook ongeveer toen ze hoorde dat ik er nog nooit geweest was. Oeps haha
Ohhhh woef! Je gaat echt je ogen uitkijken!!
Efteling, leukleukleuk!!!! Ben ikalweer n jaar of 4 niet geweest, maar geweldig! Mijn favo attractie is en blijft de Vliegende Hollander, maar ook de Villa Volta, Joris en de Draak.... Alleen in over de kop attracties ga ik niet, of in mega flitsende attracties (moeder heeft epilepsie en ik heb aanleg, ik ga dan gelijk tegen de vlakte)



Maar lijkt me geweldig!



Muzieksmaak wisten jullie volgens mij al: Punk, punk en nog eens punk. Van commercielere punkrock tot echte oldskool streetpunk en hardcorepunk. Ik ben echt een pogo griet ook met concerten, dara moeten ze in Spanje altijd wel om lachen hahaha zo een kleine griet die helemaal losgaat in de moshpit!


Back ontopic, afvallen lijkt deze week wel goed te gaan. Zag vanochtend even kort de 80 rond hahaha. Bijna, bijna zijn we daar... Zou lekker zijn als ik er toch maandag onder kom, maar ik streef naar de week erna. We gaan het zien.



Sorry voor de wat ego post even meiden, heb erg weinig tijd gehad om alles te lezen. Ben druk geweest met het huis aan kant maken, nadenken en bijslapen. Vanaf nu hoop ik were wat actiever te kunnen meeschrijven. Fijn weekend vast allemaal.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 10:44
26.11% gewijzigd
Hier mijn lijstje van vandaag.

Ja honger honger en honger.. irritant.

En toch wat eraf op de weegschaal, erg vreemd.



O magere kwark met havermout en rozijntjes

T mandarijn

L 3,5 boterham met tomatenspread

T pakje maiswafels, mandarijn, paar zonnebloem pitten, 1 dropkogel

D ovenaardappelpartjes, witlofsalade, 3/4 schnitzel, beetje mayo.

T magere kwark
Hamaika, vervelend dat je je ex nog mist zeg.

Waarom loop je bij de jellinek als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Ehm, ik ben ook nog nooit op de Efteling geweest en het trekt me helemaal niet.

Ik hou überhaupt net van pretparken. Ik woonde nog in Frankrijk toen Euro Disney openging en alle Parijzenaars het voor opening gratis mochten bezoeken. Ben toen geweest en vond er niets aan...



Sterkte Hamaika. Het duurt waarschijnlijk nog wel even om te rouwen over het verlies van je relatie. Ken je de 5 stadia van Kübler-Ross?

Daarover lezen helpt mij om beter te begrijpen waarom het zo heftig voelt.



Om op te dansen hou ik van deep house en funk.

Thuis luister ik naar David Bowie, Kate Bush, Waterboys, Nick Cave etc. Beetje alternatief en oud Dat ben ik ook.

Ik heb een enorme hekel aan de muziek die ze in de sportschool draaien, van die commerciële dance, brrr
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel van de commerciële dance. Maar ook van Nirvana, Bob Marley, Acda en de Munnik. Dus mijn smaak gaat echt alle kanten op!



Hamaika: hoop dat je snel weer wat beter in vel zit.



Efteling: Ook nog nooit geweest. Ik durf ook helemaal niet in enge achtbanen. EuroDisney vond ik wel heel leuk, maar vooral om alles te zien. Qua attracties durf ik niet in veel dingen in.



Ahhhh ik dacht dat ik nog vlees in de koelkast had liggen, maar niet dus. :(

Dus zometeen alleen gebakken aardappeltjes met veel mexicomix (mais, paprika, erwtjes)



Vanochtend even gewogen: 84,5 Maar ja dat had ik vorige week ook in het weekend....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Efteling wel heel leuk. Vooral Joris en de draak, droomvlucht, Vliegende Hollander. Van muziek vind ik heel veel leuk. Oa de Beatles, Supertramp, Billy Joel, Kate Bush, jaren 80 meebler liedjes en nog veeel meer. Net waar ik zin in heb.



Vandaag heb ik nieuwjaarskoek op... Wel erg lekker en de laatste die nog te koop was. Gelukkig eten er hier nog meer van, dan is er minder voor mij. Verder wel netjes gegeten. Straks varkensoester, gebakken aardappelen en broccoli.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nieuwjaarskoek? Iets Brabants?
Alle reacties Link kopieren
Mijn eetlijstje van gisteren:



Plakje sucuk

Bruin bolletje met filet en plakjes augurken

Garnalen met chinese groenten en gekookte wortels (kliekjes van afgelopen dagen)

Koekje

2 falafel balletjes met een klein stukje pitabrood.

Snack tomaatjes

Fruitsalade.

Hapje pindareep



Wat leuk om te lezen wat voor muziek jullie van houden!

Efteling is leuk! Ontelbare keren geweest! kuch...ben gewoon de tel kwijt he, schat op 15x ofzo



***Net 6 dunne maiswafels met komijnenkaas en rookvlees gegeten...alsof ik niks heb gegeten.

Ik heb nog reuze trek
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, fijn die vooruitgang! Zowel met je ex, als met het afvallen Ga zo door :D

Femme: Kate Bush hihi - Heaaaaaaaaaaaaaaaaaaaathcliff It's me I'm Cathy I've come home I'm so coooohoohooohoooooold - fijn- stuck in my head haha!

Twilight: Efteling heeft niet zo gek veel enge achtbanen hoor Mooi gewicht :D

Suikerbroodje: Nieuwjaarskoek is toch speculaas peperkoek met wat glazuur? Zo lekker! Maar met de ingrediënten zoals honing en rietsuiker is het maar goed dat je het hebt kunnen delen ;)

Jane: Mooi lijstje!!



Ik heb drie kwartier geleden gegeten, en eigenlijk nu alweer trek.

Ik weet niet of het gerelateerd is aan de gezondheidsproblemen, maar mijn huid wordt opeens wel veel mooier (had altijd veel rode vlekken en bultjes - soort allergische reactie die er altijd zat - op m'n wangen, en nu zijn ze gewoon mooi glad en egaal)

Vanochtend stiekem toch even gewogen. 65.5

Grrr haat aan dat getal! Maar, positief bekeken ben ik niet meer verder aangekomen, en dat is dan ook wel fijn, aangezien het eerst verder naar 66 was opgelopen.

Positief denken enzo.

Volgende week vrijdag uitslag. Supernerveus. Nu al.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Spannend judith!!



Misschien dat wij ooit ook nog wel eens naar de Efteling gaan Is alleen een beetje boel ver rijden.



Pffff ben zooooo moe!! Lag veel te laat in bed! Ik wil RedBull!! Maar zal bij het tankstation hard doorrijden.



Vandaag Vrienden van Amstel. Dus mijn eetlijstje zal waarschijnlijk niet zo best zijn... In ieder geval avond eten bij de Mac is al besloten. En dan nog bedenken wat ik zal gaan drinken vanavond.



Ik lees bij jullie ook wel eens maaltijdsalade. Maken jullie die zelf, of kant en klaar van de supermarkt?

Voor morgenavond zit ik daar aan te denken, ik eet dan toch alleen. Hij moet natuurlijk wel goed vullen, voordat ik binnen het uur weer zit te snaaien. Tips en ideeën zijn welkom!
Snap er helemaal niks van ..Steeds honger en ik eet echtttt veel en slecht... Gisteren weer chips op.. maar de weegschaal gaf 75.6 aan...

Natuurlijk is dat fijn, maar snap er echt niks van.

Zonder sport, iedere dag wel iets van snoep of chips en minimaal 2000 calorieën per dag gegeten
Alle reacties Link kopieren
Bij de mac niet voor de salade gaan hoor Twilight, hoor je zulke bizarre verhalen over altijd! Ik maak mijn salades altijd zelf, in de maaltijd salade zitten vaak onnodige ingrediënten maar kan niet heel veel kwaad zolang je van het sausje afblijft ;)

Ik zou het zeker een keer doen, je hebt er sowieso ook veel goedkope hotels 'in de buurt' dus je zou er zelfs een overnachting aan vast kunnen plakken als het zo ver is (waar woon jij ook al weer?)



Tsja Evda, misschien heb je dus toch gewoon veel meer nodig en viel je niet af omdat je te weinig at? Wat ook scheelt is dat soms je je lichaam even wakker moet schudden, dus dat je als je een tijd onder je behoefte hebt gegeten weer meer eet, om zo je spijsvertering op gang te houden en dus meer verbrand. Zolang het er af gaat niets veranderen - tenzij je echt nog bizar veel afvalt zonder reden - want dat is ook niet goed natuurlijk.

Sowieso scheelt 'wat' je eet ook, suikers hebben een negatiever effect op je vet bv. dan vet, grappig is dat.



Nog steeds trek, maar moet naar m'n werk, dus gelukkig geen tijd om te snaaien :D
It's not always easy, but it's worth it.
Ja ik weet echt niet Judith, ik vind maar vreemd.

Maar mijn moeder denkt dat ik veel verbrand op een dag, zit gewoon bijna nooit stil..

Die chips enzo wil ik gewoon niet meer, dat is gewoon echt slecht.

Heb je ook al dat hatelijke hongergevoel ..Hoe zou dat dan komen? Ik heb het ook de hele dag heel erg... Misschien de kou buiten? Ik bedacht me dat ik het snachts steeds zo koud heb, misschien daarom honger?

Snap nog steeds dat je reuze baalt dat je bent aangekomen meid .En niet boos worden dat ik het zeg, maar ik meen het echt ....65,5 is echt een prachtig gewicht ook! Ik weet zeker dat dat je heel mooi staat.... Ondanks dat ik begrijp dat het echt niet leuk is dat je je kleren niet meer past..
Alle reacties Link kopieren
Hier vanochtend: 84,1 !! Ben lichtelijk in shock! Heb deze week ook wel echt goed opgelet, en 2x naar de sportschool geweest.

Als er maandag ook iets onder de 85 kilo staan ben ik dik tevreden, want ik heb 2 feestjes in het vooruitzicht!
Fijn Twilight! Jouw weegdag zou beter op vrijdag kunnen zijn! Ik ben ook tevreden als ik maandag gelijk ben gebleven, ook 2 feestjes dit weekend..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven