Waar een overdekt winkelcentrum?

16-01-2017 19:01 88 berichten
Hallo,



m'n vriend en ik willen volgende week een weekendje weg, aangezien het best koud

kan zijn lijkt het mij leuk om ergens naar toe te gaan waar een overdekt winkelcentrum

is, maar ik weet er niet veel.....



Weet iemand een leuk overdekt winkelcentrum?
quote:lisa198 schreef op 16 januari 2017 @ 19:11:

[...]





Heb je binnen 5 minuten wel gezien.Dit. En er is best veel leegstand in Amstelveen. Zeker sinds de V&D weg is lijkt het wel hard te gaan helaas. Was zelf ook best een fan van Amstelveen
Alexandrium in Rotterdam maar of je je daar een hele dag kan vermaken geen idee.

Vond Centro in Oberhausen ook wel leuk maar ik had er toch meer van verwacht persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 16 januari 2017 @ 20:07:

[...]





Niks mis mee. Maar als het dan puur om het winkelen gaat, zou ik geen 500 km gaan reizen om vervolgens in precies dezelfde winkels terecht te komen die ik thuis om de hoek heb zitten...

Jij niet, een ander misschien wel.

Zit toch niet altijd alles af te zeiken in elk topic dat je opent zeg...het begint echt zo vervelend te worden. Je komt echt over als een vrouw zonder ook maar enig plezier in je leven...
Alle reacties Link kopieren
In Nederland is Hoog-Catharijne het grootste overdekte winkelcentrum, shopping mall, die ik ken, en waar ik in het verleden wel een paar keer ben geweest.



De Dubai Mall is volgens mij de grootste ter wereld, en anders een van de grootste.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 17 januari 2017 @ 12:47:

In Nederland is Hoog-Catharijne het grootste overdekte winkelcentrum, shopping mall, die ik ken, en waar ik in het verleden wel een paar keer ben geweest.



De Dubai Mall is volgens mij de grootste ter wereld, en anders een van de grootste.Je bent denk ik al een tijdje niet meer in HC geweest. Dat is inmiddels 1 grote bouwput met leegstaande panden, omleidingen en hele afgesloten gangen met houten platen erlangs enz. Geen plek om momenteel gezellig te gaan winkelen hoor. En zo groot is het ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Belle, er zullen vast wel grotere winkelcentra bestaan in Nederland, dan Hoog Catharijne. Bij mij in de buurt is er ook een vrij groot winkelcentrum: ik hoef maar 5 minuten van huis te wandelen, en ik ben daar.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Gsis schreef op 16 januari 2017 @ 20:14:

Wijnegem bij Antwerpen



Ik vind Wijnegem ook erg leuk



maak er een weekendje Antwerpen van, kun je ook de stad nog verkennen
Alle reacties Link kopieren
Limbecker Platz in Essen en Centro in Oberhausen inderdaad! Leuke winkels en genoeg plekken om lekker wat te eten
Alle reacties Link kopieren
quote:Caro_22 schreef op 16 januari 2017 @ 19:15:

Ik ben een keer in Amsterdam in een leuk overdekt winkelcentrum geweest. Het was ongeveer vier verdiepingen hoog,je kon vanaf alle verdiepingen naar beneden kijken en was een heel mooi, wat ouder gebouw. Deed qua sfeer denken aan de Passage in Den Haag. Alleen geen flauw idee meer hoe het heet Misschien iemand anders hier?

We waren die dag ook naar het Anne Frank huis dus het zal daar in de buurt zijn.



Aanvulling: Even gegoogled, ik denk dat het Magna Plaza wasOf de kalvertoren?
Alle reacties Link kopieren
Nou allemaal hetzelfde... Ik vind het mega centrum ff buiten newcastle anders erg leuk. Veel eettentjes, bijouterie tentjes hier en daar tussendoor en bankjes waar je kan zitten.

Buiten dat heeft engeland kwa ondergoed schoenen en kleding toch vaak wel een stapje voor op de rest van europa.

Zeker goede schoenen zijn daar echt minder duur en meer keus.
Alle reacties Link kopieren
Oberhousen! Emmen heeft ook een overdekt winkelcentrum.
quote:Meauve01 schreef op 17 januari 2017 @ 13:27:

Limbecker Platz in Essen en Centro in Oberhausen inderdaad! Leuke winkels en genoeg plekken om lekker wat te etenLimbecker Platz bedoel ik idd met Essen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Foodisgood schreef op 17 januari 2017 @ 13:39:

Oberhousen! Emmen heeft ook een overdekt winkelcentrum.





Emmen meen je toch niet? Echt een bejaardenplek, niks aan sorry.

Toegespitst op de 55 plusgroep.



Inderdaad, leukste overdekte malls zijn Alexandrium Rotterdam.

Over de grens CentrO Oberhausen en in België Wijnegem.
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd naar welke bestemming het is geworden en hoe to het gehad heeft
quote:nina1966 schreef op 17 januari 2017 @ 13:29:

[...]

Of de kalvertoren?

Die is echt piepklein



En idd, hoog Catharijne is een bouwput met ook echt véél leegstand. Meer nog dan Amstelveen. Wel weer een leuke gezellige bunnenstad maar ja dat is dan niet overdekt.



Centro Oberhausen!! Ik ga mee

En wijnegem ken ik zelf niet. Wat voor soort winkels zitten daar? (We gaan wel af en toe naar Antwerpen maar dan in de stad zelf)
Alle reacties Link kopieren
Wijnegem is de grootste shoppingmal van de benelux. Veelbekende winkels maar regelmatig met een ander aanbod dan in nederland. Ook winkels waar ik hier nog nooit van had gehoord. Cassis, Lololiza enz



Gratis parkeren
Alexandrium Rotterdam.
Schiedam Nieuwe Pasage zou ik iig niet gaan shoppen, dat is 1 minuut en je loopt verveeld weg
Alle reacties Link kopieren
quote:Labalade schreef op 19 januari 2017 @ 08:00:

[...]



Die is echt piepklein



En idd, hoog Catharijne is een bouwput met ook echt véél leegstand. Meer nog dan Amstelveen. Wel weer een leuke gezellige bunnenstad maar ja dat is dan niet overdekt.



Centro Oberhausen!! Ik ga mee

En wijnegem ken ik zelf niet. Wat voor soort winkels zitten daar? (We gaan wel af en toe naar Antwerpen maar dan in de stad zelf)

De grote ketens zoals c&a, h&m, Zara, peek & cloppenburg, maar ook merken als Gaastra, tommy hilfiger, benneton, Hollister en ook Lola liza, Paprika, Cassis enz. Qua kinderkleding vind ik het daar ook heel leuk! Er zit een sergent major, JBC, okaïdi, net weer wat winkels die je hier niet vind.

Hier kan je zien wat er allemaal zit : http://m.wijnegemshoppingcenter.be

Ik had zelf het idee dat Centre O wat meer de duurdere merken heeft en daar ben ik niet zo van. Wijnegem heeft wat meer in de middenmoot qua prijs.
Bedankt Belle en Pearl! Ik ga zeker een keer een dagje wijnegem plannen
Alle reacties Link kopieren
quote:Labalade schreef op 19 januari 2017 @ 08:00:

[...]



Die is echt piepklein



En idd, hoog Catharijne is een bouwput met ook echt véél leegstand. Meer nog dan Amstelveen. Wel weer een leuke gezellige bunnenstad maar ja dat is dan niet overdekt.



Centro Oberhausen!! Ik ga mee

En wijnegem ken ik zelf niet. Wat voor soort winkels zitten daar? (We gaan wel af en toe naar Antwerpen maar dan in de stad zelf)Zelfde als Centro Oberhausen en Alexandrium maar ook veel voor ons onbekende winkels.
Girls compete with each other, women empower one another
Ik ben dus niet de enige die het zo raar vind dat er hier mensen zijn die aanraden om naar een museum te gaan als iemand om advies vraagt om te winkelen. Ik ga nog niet naar een museum als ik geld bij krijg. Winkelen doe ik wel graag en in een andere stad zitten toch ook weer andere boetiekjes en zo. Je kunt de bekende grote winkelketens gewoon over slaan.
Alle reacties Link kopieren
Victoria en Alfred Waterfront in Kaapstad is ook mijn favoriet .



iets dichterbij CentrO in Oberhausen (Zit eventueel ook een SeaLife, Lego Discovery Centre en goed degelijk duits zwembad bij mocht je het willen combineren met andere activiteiten).



En nog dichterbij Kronenburg in Arnhem.
Ik ga in juli naar Kaapstad en begrijp dat ik V&A Waterfront niet moet overslaan ?

Wat is er zo leuk aan en vinden mijn kinderen het ook leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 19 januari 2017 @ 15:27:

Ik ga in juli naar Kaapstad en begrijp dat ik V&A Waterfront niet moet overslaan ?

Wat is er zo leuk aan en vinden mijn kinderen het ook leuk



Vooral heul veul winkels, wij zijn eigenlijk alleen bij Hamleys geweest (grote speelgoedwinkel) omdat zoon jarig was in de vakantie. En de J&M om biltong en gedroogd fruit als souvernirs te kopen.

Buitenlangs zitten veel restaurantjes langs de waterkant erg leuk om rond zonsondergang te dineren En het reuzenrad was ook leuk.

het oceaneum zit er ook. En wij hebben daarvandaan ook een rondje hop-on-hop-off bus gedaan. Omdat je er makkelijk kunt parkeren.



Mijn kids van 5 en 7 vonden het leuk. het is dus een prima begin en/of eindpunt van een dagje down town Kaapstad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven