Mode & Beauty alle pijlers

Grrr, ik moet een nieuwe tas.

18-01-2017 18:36 80 berichten
Wat een drama, te groot, te klein, te stijf, kort handvat, verkeerde kleur, spuuglelijk of te duur.



Dit is wat ik mooi vind.. https://www.bol.com/nl/p/ ... ch#product_specifications



Echter zou ik deze tas liever zien met een langere schouderband zodat ie, bij bijvoorbeeld wandelingen, cross over gedragen kan worden. Ik kan echter niks vinden en weet ook niet hoe dit model tas heet (sorry, ben niet zo mode bewust vrees ik).



Kan iemand me helpen? Beetje rond dezelfde prijs zou fijn zijn.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Mooi missie geslaagd, of twijfel je nog tussen die twee?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Deze tas is lekker ruim en wordt geleverd met een lange draagriem, in meerdere kleuren verkrijgbaar. http://www.deboerlederwar ... ternbag-l-grijs-7225.html
quote:kopjekoffie70 schreef op 18 januari 2017 @ 22:41:

Mooi missie geslaagd, of twijfel je nog tussen die twee?Ik twijfel nog, aan de ene kant denk ik de eerste (zonder zoen erop), gewoon een simpele tas met een goed formaat. De met die zoen vind ik mooier maar die is wel een halve meter. Wat ik best groot vind. Maarrrr, die kan ik straks wel ook als luiertas gebruiken denk ik. Dan sla ik 2 vliegen in 1 klap. Ik probeer me nu te visualiseren of hij te groot is voor handig dagelijks gebruik.
quote:Miss-Colorado schreef op 18 januari 2017 @ 22:34:

[...]





Die ik in de OP heb staan?Ja
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 18 januari 2017 @ 22:47:

[...]





Ik twijfel nog, aan de ene kant denk ik de eerste (zonder zoen erop), gewoon een simpele tas met een goed formaat. De met die zoen vind ik mooier maar die is wel een halve meter. Wat ik best groot vind. Maarrrr, die kan ik straks wel ook als luiertas gebruiken denk ik. Dan sla ik 2 vliegen in 1 klap. Ik probeer me nu te visualiseren of hij te groot is voor handig dagelijks gebruik.Dan zou ik bijna zeggen; pak nu die eerste, En straks die andere als luiertas. Mocht die dan niet meer te krijgen zijn, kun je dan iets anders zoeken.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Gewoon beide kopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:pantoffel81 schreef op 18 januari 2017 @ 20:42:

Ik was nooit van de tassen totdat ik op een Portugese zigeunermarkt een nep Michael Kors tas zag. Ik vroeg of ze hem ook in het echt leer hadden. Niet dus. Thuis dus een echie aangeschaft. Kostte wat, maar ik voel me helemaal het dametje. Aan de bovenkant is ie open, en kan er dus makkelijk sleutels in mikken, zakdoekjes etc. Ook past ie prima bij mijn laarzen en staat ie zelfs mooi in de woonkamer als ik hem laat slingeren.



Je kan hem trouwens ook cross-over dragen. Ik heb de Jet Set tote, in Cognackleur.



Prachtige tassen hè Ik gebruik altijd maar één tas (zie plaatje) omdat ik niet zo heel veel mee sjouw (telefoon, portemonnee, lipstick, spiegeltje en kleine sleutelbos)







Fijn dat je geslaagd bent TO!
Alle reacties Link kopieren
Die tas kon me ook wel bevallen, meauve. Eenvoudig en elegant.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Mooie tas meauve !

Ik heb de Jane van Kors ook een eenvoudige maar mooie tas
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 18 januari 2017 @ 19:22:

Kan aan mij liggen, maar dat zijn allemaal halve plunjezakken. Zoek je een handtas of een plunjezak?



En een tas pas je toch so-wie-so elke dag aan je outfit aan, zodat hij past bij je schoenen en de stijl van je outfit? Dus voor welke outfit en in welke kleur zoek je nou een tas?Hoeveel tassen heb jij? 75?
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 19 januari 2017 @ 12:13:

[...]





Hoeveel tassen heb jij? 75?Ben het wel eens met Pejeka..Een tas pas je toch aan op je jas en schoenen? En cross over? Nooit doen!!! Doet niets voor je uitstraling en al helemaal niet voor je figuur. Een goede tas maakt het verschil tussen elegantie en tja...wat eigen;ijk..Een pakezel??
Alle reacties Link kopieren
quote:ivattje schreef op 19 januari 2017 @ 12:25:

[...]





Ben het wel eens met Pejeka..Een tas pas je toch aan op je jas en schoenen? En cross over? Nooit doen!!! Doet niets voor je uitstraling en al helemaal niet voor je figuur. Een goede tas maakt het verschil tussen elegantie en tja...wat eigen;ijk..Een pakezel??



Dat ben ik dan weer niet met je eens. Een mooi, klassiek crossbody model kan ook heel mooi staan. Ik draag mijn tas bijvoorbeeld niet voor, maar achter mij dus dan is het heuptasjes-idee volkomen weg. Alles valt of staat met het juiste model tas.



Daarnaast aanpassen op jas en schoenen, serieus? Als je een neutrale tas hebt dan kan die juist overal bij. Een rode tas bij een blauwe jas en gele laarzen is misschien niet zo mooi, maar verder valt het toch reuze mee?



Volgens mij is het een kwestie van 'je net zo druk maken als je zou willen'
Ik draag mijn tas normaal gesproken niet cross body, maar met 2 kinderen en wat boodschappentassen is het soms handiger dan een tas die steeds van je schouder glijdt. Mijn huidige tas heeft geen handvatten, misschien dat het dan anders zou zijn, dan kun je hem gewoon daarbij pakken.



Aangezien jullie er verstand van lijken te hebben, heb ik nog een vraag. Hoe zit het met grootte van de tas en figuur? Zelf ben ik 1.80 en tik qua gewicht net de 3 cijfers aan (maat 46). Ben goed in proportie maar oog lomp. Is dan juist een wat grotere tas optisch mooier of een kleinere? Of maakt dat weinig verschil?
quote:Miss-Colorado schreef op 19 januari 2017 @ 15:15:

Ik draag mijn tas normaal gesproken niet cross body, maar met 2 kinderen en wat boodschappentassen is het soms handiger dan een tas die steeds van je schouder glijdt. Mijn huidige tas heeft geen handvatten, misschien dat het dan anders zou zijn, dan kun je hem gewoon daarbij pakken.



Aangezien jullie er verstand van lijken te hebben, heb ik nog een vraag. Hoe zit het met grootte van de tas en figuur? Zelf ben ik 1.80 en tik qua gewicht net de 3 cijfers aan (maat 46). Ben goed in proportie maar oog lomp. Is dan juist een wat grotere tas optisch mooier of een kleinere? Of maakt dat weinig verschil?Zoals ik al eerder schreef draag ik tassen met een gemiddelde breedte van 30 cm.. Persoonlijk vind ik dat het beste passen bij een wat voller figuur. Maar goed, maak je niet al te druk over dat soort dingen, het gaat er om dat je een tas hebt die je echt mooi vindt.
Hoe groter de tas is, hoe kleiner jij lijkt. Werkt ook zo met sieraden en accesoires. Ik zou dus een grote tas kiezen.
Mooi, safrat! Die vind ik het mooist. Ik vind grijs en bruin zo saai, dan heb ik liever een lever kleur of zand ofzo. En cognac vind ik ook een mooiere kleur. Maar die zal wel duur zijn, of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 19 januari 2017 @ 12:13:

[...]





Hoeveel tassen heb jij? 75?

Als je zowel een zwarte, cognackleurige en één of twee gekleurde leren handtassen hebt, kom je een heel eind bij verschillende outfits.

Nog een aparte mooie werktas en een klein avondtasje en dan ben je - behalve voor reisjes - wel voorzien..



Ik heb in mijn handtas altijd lippenstift en deo, portemonnee, sleutels, telefoon, opschrijfboekje en pen.

Al naar gelang wat ik ga doen vul ik dat aan of gaat er een extra tas mee.
Ik heb teveel tassen. Maar ik koop nooit echt dure tassen, wel een keer een hele mooie rooie leren tas gevonden bij de kringloop, bijna nieuw. Maar geen idee welk merk het is hoor. Ik beoordeel een tas niet op merk, wel op schoonheid en degelijkheid in combinatie met betaalbaarheid.



Pejeka, ben jij een shopaholic? Kan hoor, het komt meer voor. Maar voor elke outfit een tas, dan moet je zo ongeveer de koningin zijn ofzo. Of een beroemdheid.
quote:Ameliaaa schreef op 19 januari 2017 @ 15:55:

Mooi, safrat! Die vind ik het mooist. Ik vind grijs en bruin zo saai, dan heb ik liever een lever kleur of zand ofzo. En cognac vind ik ook een mooiere kleur. Maar die zal wel duur zijn, of niet?Deze heeft een afneembare schouderband. Bijna elke tas van Claudio Ferrici heeft dat trouwens. De prijs is 249 euro.
quote:Ameliaaa schreef op 19 januari 2017 @ 15:49:

Hoe groter de tas is, hoe kleiner jij lijkt. Werkt ook zo met sieraden en accesoires. Ik zou dus een grote tas kiezen.Nee, dat is beslist niet waar. Als een grote vollere vrouw met een hele grote tas gaat lopen slepen dan is ze altijd op weg naar de supermarkt, dat is het plaatje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 19 januari 2017 @ 15:49:

Hoe groter de tas is, hoe kleiner jij lijkt. Werkt ook zo met sieraden en accesoires. Ik zou dus een grote tas kiezen.



Nee, niet helemaal. Wel staat het beter als je accessoires kiest die bij je postuur passen. Geen petieterige tasjes, kettinkjes, stoffen met kleine bloemetjes voor een lange forse vrouw als ik. Dan lijkt het net of ik een reuzin ben.

Evenzo geen tengere korte vrouw met een grote schoudertas.
quote:amarna schreef op 19 januari 2017 @ 17:42:

[...]





Nee, niet helemaal. Wel staat het beter als je accessoires kiest die bij je postuur passen. Geen petieterige tasjes, kettinkjes, stoffen met kleine bloemetjes voor een lange forse vrouw als ik. Dan lijkt het net of ik een reuzin ben.

Evenzo geen tengere korte vrouw met een grote schoudertas.Ah zo. Heb ik al die afleveringen van What not to wear toch niet helemaal voor niks gekeken.
quote:Cateautje schreef op 19 januari 2017 @ 16:36:

[...]



Nee, dat is beslist niet waar. Als een grote vollere vrouw met een hele grote tas gaat lopen slepen dan is ze altijd op weg naar de supermarkt, dat is het plaatje.Dat is jouw eigen invulling ervan, denk ik. Dat mensen die wat dikker zijn, grote tassen met eten bij zich hebben. Ik heb dat idee totaal niet hoor. Het plaatje is niet wat iedereen erbij denkt maar gewoon hoe het er visueel uitziet.
quote:safrat schreef op 19 januari 2017 @ 16:02:

[...]





Deze heeft een afneembare schouderband. Bijna elke tas van Claudio Ferrici heeft dat trouwens. De prijs is 249 euro. Oeps, ik geloof dat To iets zoekt wat tien keer goedkoper is. Maar ik denk niet dat een tas per se duur moet zijn om mooi te zijn. Maar ik vind deze wel mooi. Alleen niet mijn budget. Ach ik zou hem ook leuk vinden helemaal afgedragen op een rommelmarkt hoor, zo'n slons ben ik wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven