Waar kan je een keuken naar eigen ontwerp laten maken?

19-01-2017 09:21 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kunnen jullie mij op het Viva-orakel helpen ;) Voor onze nieuwe woning zijn we op zoek naar een keuken die we nog niet bij de Hollandse keukenboeren zijn tegengekomen. Mijn vriend en ik denken aan een keuken in de stijl van de afbeelding die ik heb toegevoegd. Hebben jullie een idee waar je zoiets kan laten maken voor een redelijke prijs?

[img]https://nl.pinterest.com/pin/371547037994769705/[/img]
quote:RegretteRien schreef op 19 januari 2017 @ 10:29:

[...]

Qua frontjes, kleurstellingen, blad en opstelling wel. Maar jij valt voor het gedeelte waar er nogal veel ruimte tussen de deurtjes zit en je de kastombouw ziet begrijp ik?Ik denk dat vooral de TO juist dat zo geweldig vindt. Het ziet er direct veel ambachtelijker uit dan standaard fabrieksdeurtjes.
En dus moet je naar een ambachtsman, dwz een meubelmaker/timmerman.
Heel vroeger zag je deze keukens vaak. Ik zou eens zoeken op ouderwetse of oudhollandse keukens.
quote:sssssst schreef op 19 januari 2017 @ 10:45:

[...]



Ik denk dat vooral de TO juist dat zo geweldig vindt. Het ziet er direct veel ambachtelijker uit dan standaard fabrieksdeurtjes.Het viel mij niet direct op. Nu ik het zie denk ik vooral aan de nadelen (dingen niet goed kunnen vinden in kastjes, minder ruimte erin, extra hoekjes om je aan te stoten en niet goed schoon te krijgen) maar ieder zijn meug.
Alle reacties Link kopieren
quote:RegretteRien schreef op 19 januari 2017 @ 11:43:

[...]





Het viel mij niet direct op. Nu ik het zie denk ik vooral aan de nadelen (dingen niet goed kunnen vinden in kastjes, minder ruimte erin, extra hoekjes om je aan te stoten en niet goed schoon te krijgen) maar ieder zijn meug. Haha, hier precies hetzelfde.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 19 januari 2017 @ 10:54:

En dus moet je naar een ambachtsman, dwz een meubelmaker/timmerman.Idd. Hebben wij ook. Iets apart en wat niemand anders heeft.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik vind er niks bijzonders aan om eerlijk te zijn. Gewoon een goede timmerman dit laten maken maar daar zit een prijs aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven