Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst







Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).





Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
quote:Troeteltje schreef op 18 januari 2017 @ 17:30:

"Gewone" TV kijken wij ook nauwelijks.

Netflix is het helemaal voor ons. Man meer de films, ik meer de series.Dan is daar je antwoord. Als je al een paar jaar elke avond netflix kijkt, zie/ken je vanzelf veel series toch?
Ik heb al een hele tijd Netflix, kijk zelden wat op tv en vind het soms heerlijk om een nacht te bingen.

Al kont dat tegenwoordig niet echt meer voor ivm andere bezigheden.
Andere bezigheden....in de nacht.....jij maakt het spannend.
Wij kijken 1 serie per keer maar wel meerdere afleveringen soms per avond. We kijken geen gewone tv. We hebben Netflix al lange tijd zodoende al heel veel series gezien.



Wat me erg opvalt is dat er op het moment veel Noorse,Zweedse etc series op staan. Die talen vind ik zo niet fijn om naar te luisteren.
Ik ben er erg blij om, vind heerlijke series en heel veel woorden zijn hetzelfde in het Nederlands.

Alleen als ik wat simpels wil kijken om wat bij te doen ofzo dan heb ik liever Engels. Gelukkig is 95% gewoon Engels op Netflix.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 17 januari 2017 @ 22:56:

[...]





Hij is dan ook een waar sex symbool in IJsland



https://www.theguardian.c ... -darri-olafsson-interview



Ik heb t artikel niet helemaal gelezen dus weet niet of er spoilers in staan.Haha! Leuk om te lezen
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk weinig netflix. Dat komt omdat, wanneer ik een nieuwe serie start ik wil weten hoe het verder gaat. Dan zit ik ieder vrij moment te kijken. Soms versloft mijn huishouden, vergeet ik de hond uit te laten...

Ik heb dit ook met boeken trouwens, die lees ik alleen op vakantie

Daarom alleen series kijken in de vakantie. Op vrijdagavond wel vaak een film van netflix voor het hele gezin.
Alle reacties Link kopieren
En luisterboeken Miepje? hartstikke fijn tijdens het schoonmaken.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 18 januari 2017 @ 10:00:

Ben aan Crossing Lines begonnen. Wel aardig, maar het haalt het niet bij Skandinavische series.

Wie heeft er nog een suggestie?

Heb The Killing, Trapped, Norskov, Modus, Wallander, Dicte en Sandhamn Murders al gezien.Thicker Than Water...Zweedse serie. Ik vind het goed.
Alle reacties Link kopieren
[quote]vivaratje schreef op 18 januari 2017 @ 10:36:

[...]The Cliff!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
quote:Troeteltje schreef op 18 januari 2017 @ 17:52:

Andere bezigheden....in de nacht.....jij maakt het spannend.



Een liefde die niet van series en films kijken houdt. En idd 's nachts liever wat anders doet



Soms vind ik het wel eens jammer dat hij zo leuk is dat ik hem liever zie dan een weekend bingen
Alle reacties Link kopieren
quote:MonkeyTown schreef op 18 januari 2017 @ 22:39:

[quote]vivaratje schreef op 18 januari 2017 @ 10:36:

[...]The Cliff!Ik lees het hier wel, heb nog heel wat series te kijken!
quote:Daaromniet schreef op 18 januari 2017 @ 22:15:

[...]



Thicker Than Water...Zweedse serie. Ik vind het goed.



Net aan begonnen maar na vijf minuten in slaap gevallen.

Dat lag niet aan de serie, ik was gewoon moe
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op aanraden van dit topic de IJslandse serie Trapped gekeken. Vond het goed maar wel ietsiepietsie traag. Interessante karakters, dat wel.



We gaan nu eerst Shooter afkijken (de laatste aflevering staat vandaag erop als het goed is. Ik vond Designated Surviver ook goed. Begint een beetje sloom, maar wordt heel spannend en politiek.



The Americans vonden wij trouwens ook leuk. Gave vermommingsacties en elke aflevering een verhaaltje op zich.
Dat langzame vind ik nou juist fijn.

Het is grondig, je hebt veel tijd om de karakters en het verhaal te doorgronden.

Ik heb niks met 'snelle' series heb ik gemerkt. Ik wil me lekker mee laten voeren en ben juist blij met rust in het verhaal.

Dan zijn de actiestukken extra spannend in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 19 januari 2017 @ 11:03:

Dat langzame vind ik nou juist fijn.

Het is grondig, je hebt veel tijd om de karakters en het verhaal te doorgronden.

Ik heb niks met 'snelle' series heb ik gemerkt. Ik wil me lekker mee laten voeren en ben juist blij met rust in het verhaal.

Dan zijn de actiestukken extra spannend in mijn ogen.Helemaal mee eens.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Nijntje schreef op 19 januari 2017 @ 11:00:





. Ik vond Designated Surviver ook goed. Begint een beetje sloom, maar wordt heel spannend en politiek.



.Ik vond het juist spannend beginnen en daarna teveel politiek geleuter
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een serie zonder geweld, zonder overdreven verdriet etc. Gewoon een vrolijke en leuke serie.
quote:Daenerys1994 schreef op 19 januari 2017 @ 11:49:

Ik ben op zoek naar een serie zonder geweld, zonder overdreven verdriet etc. Gewoon een vrolijke en leuke serie.

Gillmore girls

Call the midwife



En zo zijn er nog heel veel.
Is Bitten leuk? Zag net dat het gebaseerd is op een boekenreeks die ik leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
@Daenerys

Drop Dead Diva
Mary the Virgin.
quote:Daenerys1994 schreef op 19 januari 2017 @ 11:49:

Ik ben op zoek naar een serie zonder geweld, zonder overdreven verdriet etc. Gewoon een vrolijke en leuke serie.



Modern Family & Grace en Franky.



Met een beetje verdriet :

Dowton Abby, Bomb en land Girls, Call The Midwife.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 19 januari 2017 @ 11:54:

Is Bitten leuk? Zag net dat het gebaseerd is op een boekenreeks die ik leuk vind.Het is heel slecht, maar wel leuk als je van het genre houdt
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Emma95 schreef op 18 januari 2017 @ 10:00:

Ben aan Crossing Lines begonnen. Wel aardig, maar het haalt het niet bij Skandinavische series.

Wie heeft er nog een suggestie?

Heb The Killing, Trapped, Norskov, Modus, Wallander, Dicte en Sandhamn Murders al gezien.The bridge vind ik een echte aanrader, norskov, modus en dicte en sandhamn murders ken ik nog niet. Welke raad je me aan om mee te beginnen? Vond vooral The killing erg gaaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven