Mode & Beauty alle pijlers

Mooi smal ogend model Nike of NB?

19-01-2017 21:30 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nieuwe sneakers.. heb nu air max maar vind ze te grof ogen, helemaal in de zomer onder een jurkje geen gezicht. Ben verder tamelijk tenger..

Nu wil ik online bestellen.. zie wel Nike sneakers maar is er iets waar ik op moet letten? Specifiek model? Of new balance of ander hip merk wat nu hip is? Voor 30-ers.. jonge moeder ????
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zowel het standaard model van New Balance als het "retro"model van nike. Ik hou ook erg van normale, beschaafde sneakers . Niet die lompe dingen.



De nikes die ik heb lijken erg op deze:

Nike



Maar dan helemaal zwart.



De New Balance die ik heb zijn deze:

New Balance



Alleen bij mij zit er een beetje groen in ergens.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Bij nieuwe New Balance schoenen vorlt het trouwens alsof je op een wolkje loopt
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
De opnieuw ingevoerde Nike Air Max Zero zijn heel fijntjes en sierlijk vind ik! Van de week in de winkel gepast en gekocht. Vond de air max 1 (en 90 al helemaal) ook te grof.
quote:Tessa44- schreef op 19 januari 2017 @ 21:53:

DezeDeze vind ik dus wel snel lomp ogen, zeker onder een rokje, doordat de zool aan de achterkant naar achteren steekt. Schoenen waarbij de zool achter recht naar beneden of, nog beter, iets schuin naar binnen loopt, lijken kleiner.
Alle reacties Link kopieren
Nike roshe run, draag ik regelmatig onder een jurkje en lopen fijn. Maar anders even inspiratie op Pinterest doen. Er is genoeg keus. Ohja Adidas heeft ook wel leuke modellen. Hier wissel ik het trouwens af. Ene keer draag ik sneakers onder een jurkje andere keer laarsjes
Alle reacties Link kopieren
Sneakers zijn sportschoenen en dus leuk onder sportieve kleding. Niet onder een jurk. Je gaat ook niet met pumps aan op de tennisbaan staan ofzo, omdat je die pumps zo leuk vindt staan bij je tenniskleding.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag in de zomer converse onder jurkjes, in de winter adidas superstars. Ik heb ook enkellaarsjes maar sneakers passen beter bij mijn jurkjes, en bij mij.



Zwarte Nike thea's staan onder simpele zwarte jurkjes ook leuk, die heb ik ook, maar doen wel erg zeer aan je hakken.
Alle reacties Link kopieren
Allstars zijn geen sportschoenen. En of iets lomp oogt ligt ook aan je schoenmaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het lage model Nike Internationalist. Met mijn smalle voeten lopen ze heerlijk. En ze zien er totaal niet lomp uit. Ik heb ze in het zwart en het logo is wit. Zo'n fijn paartje daarom heb ik ze dubbel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar van le coq sportif, heel smal ogende sneakers.
quote:pejeka schreef op 19 januari 2017 @ 22:52:

Sneakers zijn sportschoenen en dus leuk onder sportieve kleding. Niet onder een jurk. Je gaat ook niet met pumps aan op de tennisbaan staan ofzo, omdat je die pumps zo leuk vindt staan bij je tenniskleding.Nee hoor! Vele sneakers zijn niet geschikt als sportschoenen en kunnen alleen maar voor de 'leuk' gedragen worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 19 januari 2017 @ 22:52:

Sneakers zijn sportschoenen en dus leuk onder sportieve kleding. Niet onder een jurk. Je gaat ook niet met pumps aan op de tennisbaan staan ofzo, omdat je die pumps zo leuk vindt staan bij je tenniskleding.



Als pumps comfortabeler zouden zijn dan sportschoenen wel hoor!



Verder zijn sneakers meestal geen sportschoenen.
Alle reacties Link kopieren
Sneakers zijn zeker nog niet uit hoor. Vind ze super mooi.



Nu het mooie weer er aan komt wil ik weer frisse sneakers kopen. Ik heb ook smalle voeten. Misschien zit er hier 1 voor je bij?



https://wittesneakers.com/producten/nike-sportswear/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven