Waar een overdekt winkelcentrum?

16-01-2017 19:01 88 berichten
Hallo,



m'n vriend en ik willen volgende week een weekendje weg, aangezien het best koud

kan zijn lijkt het mij leuk om ergens naar toe te gaan waar een overdekt winkelcentrum

is, maar ik weet er niet veel.....



Weet iemand een leuk overdekt winkelcentrum?
.
anoniem_300751 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 14:51
99.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Tamboti schreef op 19 januari 2017 @ 18:20:

[...]





Oh jaloers op jullie! Hoe heeeerlijk om weer eens te neuzen bij de grote boekwinkels, de buitensportwinkels, eten bij de Mug & Bean... heimwee! (Al ken ik de mall in Somerset nog beter)Ben ik vandaag net langs gereden. Die is van buiten te zien ook groot. Is die ook leuk van binnen? Want dan is het op de terugweg misschien een stopje waard. Alhoewel the canal walk in century city ( kaapstad ) echt ook mega is ( en prachtig!)
Alle reacties Link kopieren
In Aken ligt een nieuw, overdekt winkelcentrum, in het winkelcentrum. En niet heel veel verder nog een welness, mocht je daar zin in hebben. En anders zit je sowieso in (de buurt van) Zuid-Limburg, mocht de kou meevallen kun je nog uitwijken naar Maastricht (niet overdekt, wel een aanrader).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Waarom plaatst iemand een topic om vervolgens geen 1x te reageren? Bizar.



Zeker aan het shoppen .
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 19 januari 2017 @ 15:27:

Ik ga in juli naar Kaapstad en begrijp dat ik V&A Waterfront niet moet overslaan ?

Wat is er zo leuk aan en vinden mijn kinderen het ook leuk En sushi eten bij Willoughby's in de mall. Yum!
hvm, woon jij in Kaapstad ?

We zijn 7 nachten in Kaapstad dus hopelijk genoeg tijd om alle leuke dingen te doen.

Ik heb even op Google gekeken en zie dat het er heel leuk uitziet ! Afgelopen woensdag geboekt dus ik moet me nog even inlezen in wat we allemaal gaan zien deze zomer
Alle reacties Link kopieren
Er is een Zuid-Afrika topic in reizen. Ben er afgelopen zomer geweest.
Ik heb hem gevonden, ga lezen leuk !
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 20 januari 2017 @ 11:40:

Ik heb hem gevonden, ga lezen leuk !Fantastisch land, zou zo weer terug willen. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik was vorig jaar in Bangkok. Daar staan de grootste winkelcentra die ik ooit heb gezien, en ook allemaal nog vlak bij elkaar in het centrum.

Tickets vanaf 500 euro pp, hotels schijnen best goedkoop te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:momo1980 schreef op 16 januari 2017 @ 19:47:

Wat een vreemde reacties…niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen houdt van een museum en niet iedereen houdt van winkelen. Laat mensen toch lekker doen wat ze zelf leuk vinden. En in het geval van TO is dat winkelen. En dus niet een museum bezoeken. Prima toch!



Geen echte tips maar ik zag wel dat outlet Roermond hier genoemd werd, maar die is niet overdekt (wel leuk trouwens).Helemaal mee eens.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 20 januari 2017 @ 09:40:

hvm, woon jij in Kaapstad ?

We zijn 7 nachten in Kaapstad dus hopelijk genoeg tijd om alle leuke dingen te doen.

Ik heb even op Google gekeken en zie dat het er heel leuk uitziet ! Afgelopen woensdag geboekt dus ik moet me nog even inlezen in wat we allemaal gaan zien deze zomer Helaas niet. Manlief wil er wel graag gaan wonen. Ben nu voor de zoveelste keer bij familie op bezoek. Ook ontzettend leuk! Jammer dat ik niet nog vaker kan. Misschien toch een keer echt een verhuizing overwegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:madelief030 schreef op 20 januari 2017 @ 13:22:

Ik was vorig jaar in Bangkok. Daar staan de grootste winkelcentra die ik ooit heb gezien, en ook allemaal nog vlak bij elkaar in het centrum.

Tickets vanaf 500 euro pp, hotels schijnen best goedkoop te zijn.Top! Die komt op mijn lijstje. Ze hebben er nu gelukkig weer een koning.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven