Contact met aliexpress

20-01-2017 14:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb iets op aliexpress besteld. Het probleem is dat het pas een paar dagen later aankomt dan dat ik het nodig heb. Ik zou aliexpress willen vragen of er spoed op kan komen, zou dit lukken? (Verwachte aankomstdatum: 3 maart) en via waar moet ik contact opnemen? (We hebben al een mail gekregen dat het pakketje op de boot zit een paar dagen geleden)
Hahaha, te grappig. Hij denkt dat aliexpress te bellen is zodat een van de miljoenen winkeltjes gebeld worden door Aliexpress en dan de boot sneller gaat varen voor hem?
Dit topic doet me er aan denken dat ik nog iets moest bestellen wat ik over een maand en over 2 maanden nodig heb. Ben benieuwd en als het niet op tijd komt dan heb ik pech.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel heul vaak op Ali maar ik heb nog nooit een verwachte aankomstdata ergens zien staan...

Met welke vervoerder is het verstuurd, weet je dat toevallig?

En mijn ervaring is dat de meeste vertraging zit bij de Nederlandse douanes. Pakjes zijn meestal te volgen tot ze in Nederland aankomen en daarna niet meer. Ik heb nog 2 bestellingen lopen die al vanaf 25-11 op Schiphol liggen maar nog steeds niet binnen helaas;(
Alle reacties Link kopieren
De enige 'oplossing' die ik kan bedenken als je het echt op tijd nodig hebt is het nogmaals bestellen (en betalen natuurlijk) en dan extra betalen voor snelle verzending. China Post Registered Airmail bv duurt bij mij meestal tussen de 6 en 14 dagen..



Hou er ook rekening mee dat heel China op dit moment een beetje 'stil' ligt ivm het Chinese nieuwjaar. Fabrieken zijn dan vaak gesloten dus dan duurt het allemaal nóg langer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven