Mode & Beauty alle pijlers

Parfum

17-01-2017 14:13 51 berichten
Ik ben opzoek naar een nieuw parfum. Niet iedereen houdt van dezelfde geur, maar ben heel benieuwd welk geurtje jullie standaard in de kast hebben staan?



Mijn favoriet is en blijft door de jaren heen toch wel Chanel Coco Mademoiselle
Lolita lempicka

Pleasures estee lauder
Alle reacties Link kopieren
quote:EvaW schreef op 17 januari 2017 @ 15:23:

Ik heb standaard Be delicious van DKNY. Verder vind ik alles vies.Haha, jij schrijft letterlijk precies wat ik wilde typen!
La vie est belle en deep red
Alle reacties Link kopieren
Coco noir.



L'absolu van Narciso Roderiqes..kan zijn dat ik de naam iets verkeerd schrijf .

Heb n tester gekregen en ik vind m erg lekker.

Maar als je even googelt zie je de naam wel goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren




NIeuwe geur van Creed. Erg duur maar zoo lekker. Je ruikt m zelfs nog na 2 dagen inclusief douchen!
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 17 januari 2017 @ 19:10:

[img]https://fimgs.net/images/perfume/nd.38497.jpg[/img]



NIeuwe geur van Creed. Erg duur maar zoo lekker. Je ruikt m zelfs nog na 2 dagen inclusief douchen!Haha erg duur inderdaad, kom prijzen tegen van €214,-. Ik kan veel geld uitgeven aan parfum omdat ik er gek op ben, maar dit is wel een beetje buiten budget
Ik heb momenteel Chanel 5 l'eau. Ben er helemaal weg van. Ik houd ook van Coco Madamoiselle, die ga ik binnenkort weer kopen. Heb ook nog een fles Eternity moment staan, maar sinds ik die in de aanbiedingenbak van de Etos zag liggen vind ik 'm niet meer zo. In de zomer van ik Sun van Jill Sander een hele lekkere geur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stef89 schreef op 17 januari 2017 @ 21:57:

[...]





Haha erg duur inderdaad, kom prijzen tegen van €214,-. Ik kan veel geld uitgeven aan parfum omdat ik er gek op ben, maar dit is wel een beetje buiten budget



Deze is in 30ml voor €145 te koop bij Skins.



Ik zelf heb graag essentric molecule 01 van Skins
Alle reacties Link kopieren
quote:luca schreef op 17 januari 2017 @ 22:46:

[...]





Deze is in 30ml voor €145 te koop bij Skins.



Ik zelf heb graag essentric molecule 01 van SkinsOok erg lekker! Wist je dat je die kan gebruiken 'over' een andere parfum en dat ie daardoor beter ruikt? of was dat Molecule2
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Chanel No 5 is mijn alltime favourite. Verder Chanel No 19 Poudré, Molecule 01 (die kun je inderdaad ook met een ander parfum gebruiken) en Gentlewoman van Juliette Has A Gun. En speciaal voor de zomer Virgin Island Water van Creed!
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Hier gebruik ik regelmatig Chance eau tendre van Chanel en Knot van Bottega Veneta. Heel verschillende geuren, de eerste is echt een allemansvriendje en de tweede is wat minder toegankelijk maar vind ik wel heel lekker,



Er zit oranjebloesem in de top en als dat vervlogen is, wordt ie een beetje zepig, maar toch zwoel (als je het nog kunt volgen).



Ik kan echt vrolijk worden van een lekker geurtje
Alle reacties Link kopieren
Ik koop al jaren Boss Orange. Heerlijk, kruidige geur.



Maar Splash Cotton van Marc Jacobs, Crystalle Eau Verte van Chanel en Blanche van Byredo staan ook op m'n nachtkastje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zilver7 schreef op 18 januari 2017 @ 10:18:

Hier gebruik ik regelmatig Chance eau tendre van Chanel en Knot van Bottega Veneta. Heel verschillende geuren, de eerste is echt een allemansvriendje en de tweede is wat minder toegankelijk maar vind ik wel heel lekker,



Er zit oranjebloesem in de top en als dat vervlogen is, wordt ie een beetje zepig, maar toch zwoel (als je het nog kunt volgen).



Ik kan echt vrolijk worden van een lekker geurtje Oeh, die klinkt heel lekker!
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
The One van D&G, als hij op is altijd gelijk een nieuwe
live and let live
Alle reacties Link kopieren
Dat "zwoele" is vaak amber in een parfum. In haast al mijn parfums zit dat als basis, en patchouli.

Op fragrantica.com kun je zien uit welke geurnoten een geur is opgebouwd.

De topnoten ruik je na 10 minuten niet meer. De basis ruik je een stuk langer.
quote:Zilver7 schreef op 18 januari 2017 @ 10:18:

Hier gebruik ik regelmatig Chance eau tendre van Chanel en Knot van Bottega Veneta. Heel verschillende geuren, de eerste is echt een allemansvriendje en de tweede is wat minder toegankelijk maar vind ik wel heel lekker,



Er zit oranjebloesem in de top en als dat vervlogen is, wordt ie een beetje zepig, maar toch zwoel (als je het nog kunt volgen).



Ik kan echt vrolijk worden van een lekker geurtje



Bedoel je Knot van Bottega Veneta of Chance au tendre van Chanel?

Ik ben dol op zeep - en talkpoederluchtjes, vandaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 18 januari 2017 @ 11:59:

[...]





Bedoel je Knot van Bottega Veneta of Chance au tendre van Chanel?

Ik ben dol op zeep - en talkpoederluchtjes, vandaar Ik bedoel Knot! Het is een hele 'cleane' geur, maar geen zeepgeur in de zin van 'heel licht' hoor. Het is oranjebloesem met daaronder een mix van muskus, zeep en lavendel.
Ik heb gisteren Anyway van Juliette has a gun gekocht. Wauw, die is net zo lekker als de Blanche van Byredo die ik heb gekocht bij Skins.
Alle reacties Link kopieren
Heb een proefje van Eau du Soir van Sisley. Is heerlijk, na het eerste kwartier.

Lijkt een beetje op Dioressence.
Alle reacties Link kopieren
Chanel - Allure edp en YSL - Black Opium zijn mijn favorieten op dit moment
quote:Emma95 schreef op 18 januari 2017 @ 11:08:

Dat "zwoele" is vaak amber in een parfum. In haast al mijn parfums zit dat als basis, en patchouli.

Op fragrantica.com kun je zien uit welke geurnoten een geur is opgebouwd.

De topnoten ruik je na 10 minuten niet meer. De basis ruik je een stuk langer.



Topsite! Weet ook meteen waarom bepaalde geuren zoals coco mademoiselle bij mij dus niet lekker ruiken, terwijl ik die bij anderen wel lekker vind



Ik heb eigenlijk altijd Noa van Cacharel en Alien van Thierry Mugler. Al vind ik wel dat Alien nogal snel vervliegt.
Alle reacties Link kopieren
Black Opium - YSL

Feminine - D&G niet meer te koop, zo jammer

Tresore - Lancôme
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Voor m'n man net Dior Homme intense besteld
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Narciso Rodriguez, heeerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 20 januari 2017 @ 19:39:

[...]



Ik heb eigenlijk altijd Noa van Cacharel en Alien van Thierry Mugler. Al vind ik wel dat Alien nogal snel vervliegt.



Ik gebruik Alïen ook maar bij mij blijft die juist heel lang zitten, ruik t soms nog in m'n jas de volgende dag.



Mijn favo op dit moment Poemë van Lancome ruik ik soms s'avonds nog als ik in bed lig, zooo lekker. Weet niet of m'n zwangerschap ermee te maken heeft maar wil nu elke dag alleen maar die Poemë op.
•°: Don't be the same, be better!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven