Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen waar je niet mee uitglijd

15-01-2017 11:26 40 berichten
ik heb zoveel schoenen ook met groeven waar je allemaal mee uitglijd. Zelfs met timberlands glij je uit.





Is er iemand hier die zweert bij wonderschoenen?
quote:Pinda-Kaas schreef op 15 januari 2017 @ 11:27:

het kan ook liggen aan hoe je loopt?Leg eens uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop bij gladheid, sneeuw etc. altijd op mijn kistjes. Maar daar moet je het type voor zijn denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Met deze (nieuwe technologie) kun je echt op ijzel lopen.

Valt niet onder de categorie 'mode en beauty', maar ze werken echt: http://www.merrell.com/US/en/arctic-grip-2/
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 15 januari 2017 @ 13:00:

Met deze (nieuwe technologie) kun je echt op ijzel lopen.

Valt niet onder de categorie 'mode en beauty', maar ze werken echt: http://www.merrell.com/US/en/arctic-grip-2/Die hebben ongeveer hetzelfde idee als winterbanden (noppen en uitstekende punten). Het zou kunnen werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Olang-boots met het OC-systeem (in- en uitklapbaar spikesysteem). Ben er al vier jaar heel gelukkig mee en krijg ook regelmatig te horen dat deze snowboots er wél leuk uit zien.
manamana...tutuutududu
Ik heb al 10 jaar dezelfde berg wandelschoenen die ik elk jaar inspuit met waterafstotende spray. Werkt perfect. Beenwarmer eroverheen zodat de sneeuw niet mijn schoen in loopt en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ligt hier overal ijs en heb ik schoenen met spikes aan zoiets als deze link: Icebugs

Ik weet niet of ze zoiets ook in Nederland verkopen maar voor mij de meest zekere manier om met de honden te gaan lopen.

Met alleen sneeuw draag ik laarzen met een heel grof profiel.
quote:hopperdepopper schreef op 15 januari 2017 @ 14:24:

Momenteel ligt hier overal ijs en heb ik schoenen met spikes aan zoiets als deze link: Icebugs

Ik weet niet of ze zoiets ook in Nederland verkopen maar voor mij de meest zekere manier om met de honden te gaan lopen.

Met alleen sneeuw draag ik laarzen met een heel grof profiel.Die heb ik inderdaad ook in de winkels gezien.
Alle reacties Link kopieren
Losse spikes.Kun je onder elke schoen bevestigen. Ideaal!

Alle reacties Link kopieren
Die van Sorel (plaatje Philae2) bevallen mij goed. In mijn jarenlange ervaring: het moet maar net een 'match' zijn. De huidige laarzen van Sorel doen hun werk prima maar gegarandeerd dat ik bij een ander model of uitvoering van dat merk gelijk op mijn gat lig. Ik zou niet teveel blindvaren op merken.



Als het echt gaat om ijzel/ijs: dan zou ik die noppendingen eens overwegen (die je onder schoenen/laarzen kunt doen. Ik ben iig al aan het googlen dankzij dit topic. Lijkt mij heel handig voor reizen van/naar werk, kan moeilijk de hele dag op snowboots rondlopen of meezeulen)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Dr Martens, in al die jaren nog nooit uitgegleden!
live and let live
Alle reacties Link kopieren
Bij de gladheid zoals we die hier meestal hebben (weinig sneeuw, dun laagje glad) helpen profielzolen niet. Wat wel helpt zijn zolen van de juiste rubbersoort. Net als met winterbanden. Die hebben weliswaar extra profiel om sneeuw af te voeren, maar ook een zachter soort rubber om ook op gladde wegen extra grip te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Voetbalschoenen
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er aan als ik gymen kies zowieo nikies die hebben nog nooit uitgegleden bij me en die van asics zijn ookk geweldig platte schoenen zoals ballerina's niet te doen en hakken ook niet echt zou dan haklaarsjes kopen als je die leuk vind dat zwart het mooist is ik weet zelf niet meer how mijn favoriete heten maar ik weet wel dat het teken of symbool een kikker is
Alle reacties Link kopieren
O en panther schoenen glijden o snel uit niet nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven