Sex met een (nog) vreemde meid

19-01-2017 21:17 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op chatsites zie je de vraag veel voorbij komen van jongens, maar, bestaan ze wel? Meisjes die gewoon met een vreemde willen afspreken en seks willen? Nee, ik bedoel dus voor seks, niet geld
Alle reacties Link kopieren
quote:froufrou80 schreef op 19 januari 2017 @ 22:46:

[...]





Haha, ja die dickpicks. Kan iemand gasten even uitleggen dat er weinig dingen zo onsexy zijn als dat? Ze vinden het vooral zelf heel geil geloof ik.kreeg een keer slappe dick toegestuurd met veel haar . Heb gezegd dat hij zijn snor moet scheren omdat ik zijn gezicht niet kon zien.
you go girl
quote:jeansjacket schreef op 20 januari 2017 @ 08:42:

[...]





kreeg een keer slappe dick toegestuurd met veel haar . Heb gezegd dat hij zijn snor moet scheren omdat ik zijn gezicht niet kon zien.Yuk.. Ik heb een beeld. Sommige dingen kun je toch echt beter voelen dan zien.




Ik ben bijna jaloers want heb er nog nooit een gehad. Vriendinnetje krijgt ze om de haverklap, die kan een hele wall of Fame aanleggen
Alle reacties Link kopieren
Wil jij zo'n grote snor zien dan froufrou80?



Ontopic: Ja ze bestaan zeker. Gelukkig maar!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 20 januari 2017 @ 08:42:

[...]





kreeg een keer slappe dick toegestuurd met veel haar . Heb gezegd dat hij zijn snor moet scheren omdat ik zijn gezicht niet kon zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 20 januari 2017 @ 08:42:

[...]





kreeg een keer slappe dick toegestuurd met veel haar . Heb gezegd dat hij zijn snor moet scheren omdat ik zijn gezicht niet kon zien.Ik noem dat altijd een sneue tapir in het oerwoud.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 19 januari 2017 @ 22:03:

[...]





Meid. Maak je niet druk.Denk dat meid te zeer klinkt als geit.
Klinkt alsof je erg veel succes hebt op tinder, To. Not. Dan denk ik dat je visueel gezien niet erg in de smaak valt. Tja het is wat oppervlakkig he, dan krijg je dat het een vleeskeuring wordt. Mooier vlees krijgen of een andere manier zoeken om een sexdate te vinden. Als je betaalt, heb je wel alle keuze he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 20 januari 2017 @ 09:37:

[...]

Ik noem dat altijd een sneue tapir in het oerwoud.tapirs zijn cool!
koekies zijn lekker
Er is geen leuk mannelijk woord voor meid om terug te gooien helaas. Jochie is net iets denigrerender van toon, jongen niet denigrerend genoeg en knul, mm, on second thougt, die klinkt wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 20 januari 2017 @ 09:47:

Er is geen leuk mannelijk woord voor meid om terug te gooien helaas. Jochie is net iets denigrerender van toon, jongen niet denigrerend genoeg en knul, mm, on second thougt, die klinkt wel. Koorknaap?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 20 januari 2017 @ 09:47:

Er is geen leuk mannelijk woord voor meid om terug te gooien helaas. Jochie is net iets denigrerender van toon, jongen niet denigrerend genoeg en knul, mm, on second thougt, die klinkt wel. zeg wel eens moet je luisteren knulletje whahahahhaahhaah
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 20 januari 2017 @ 09:37:

[...]





Ik noem dat altijd een sneue tapir in het oerwoud.die ga ik onthouden whahha
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 20 januari 2017 @ 08:46:

[...]



Yuk.. Ik heb een beeld. Sommige dingen kun je toch echt beter voelen dan zien.Geloof dat ik deze ook niet had willen voelen whahahha. Gelukkig kreeg ik ook een keer een rugpartij met goddelijke kadetjes toegestuurd.
you go girl
quote:jeansjacket schreef op 20 januari 2017 @ 10:01:

[...]



Geloof dat ik deze ook niet had willen voelen whahahha. Gelukkig kreeg ik ook een keer een rugpartij met goddelijke kadetjes toegestuurd.kijk, dat doet toch veel meer, die snapt het tenminste
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 20 januari 2017 @ 10:01:

[...]



Geloof dat ik deze ook niet had willen voelen whahahha. Gelukkig kreeg ik ook een keer een rugpartij met goddelijke kadetjes toegestuurd.



Sowieso vind ik veel haar een no-go!

Vrouwelijke kadetjes, ik ben er gek op!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 20 januari 2017 @ 10:09:

[...]





Sowieso vind ik veel haar een no-go!

Vrouwelijke kadetjes, ik ben er gek op!ik kreeg gelukkig wel mannelijke kadetjes. Een mooie mannen kont en ik ben in de wolken whahhaha
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 20 januari 2017 @ 10:05:

[...]



kijk, dat doet toch veel meer, die snapt het tenminsteja dat zeker en en kwam ook nog een goed gesprek uit.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 20 januari 2017 @ 09:47:

Er is geen leuk mannelijk woord voor meid om terug te gooien helaas. Jochie is net iets denigrerender van toon, jongen niet denigrerend genoeg en knul, mm, on second thougt, die klinkt wel. Ventje.
Alle reacties Link kopieren
Pudding Tarzan
Alle reacties Link kopieren
Het mannelijk equivalent van meid is man.

Ooit was er zo'n reclame voor de landmacht: "hee man, hee meid".



Ik snap niet wat er mis is met meid. Prima woord, it's all in the mind.
...
quote:Dragisa schreef op 19 januari 2017 @ 22:00:

Offtopic, maar wat heb ik toch een pesthekel aan het woord "meid" Dan zie ik meteen vrouwen uit Volendam, Gouda, Assen etc. voor me.
Ja die bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Jep, ze zijn er. En zoals al genoemd hebben vrouwen nogal de keuze. Ik vind een dickpick ook geen probleem trouwens, maar wel als dat je openingszet is. Als we mailen/appen, klikken en richting date gaan zie ik wel graag wat hij in huis heeft. Het is niet het eerste waar ik op selecteer, maar alsjeblieft geen minipik als verrassing.



Oh, ik denk trouwens dat het ook te maken kan hebben met de leeftijdsgroep waarin je zoekt? In de mijne een hoop gescheiden volk, gezin al in huis, geen zoektocht naar de grote liefde meer en gewoon zin in lekkere seks?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven