Geld & Recht alle pijlers

Prive lease

21-01-2017 15:07 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een prive lease auto. Enige minpuntje is dt het logo van de leasematschappij erop zit. Ik wil daar een sticker overheen plakken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Ik heb wel ervaring met een sticker op een auto plakken ja.

Van hele bijzondere bestemmingen waar ik ooit geweest ben deed ik vroeger. Waren vaak rechthoekige stickers van een cm of 8 bij 12.

Van belang was goed ontvetten, en perfect droog maken van tevoren.
De vraag is dan of het wel mag van de lease maatschappij. Die stickers krijg je er vaak slecht af.
Want? Niemand mag weten dat je least?
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 21 januari 2017 @ 15:12:

De vraag is dan of het wel mag van de lease maatschappij. Die stickers krijg je er vaak slecht af.Ik wil het logo van de leasemaatschappij niet eraf halen. Ik wil een andere eroverheen plakken. Of bedoel je dat de auto stickers moeilijk te verwijderen zijn?
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 21 januari 2017 @ 15:19:

[...]





Ik wil het logo van de leasemaatschappij niet eraf halen. Ik wil een andere eroverheen plakken. Of bedoel je dat de auto stickers moeilijk te verwijderen zijn?Auto stickers zijn over het algemeen moeilijk te verwijderen. Zeker als je 'm er nu overheen plakt en 'm dan over bijvoorbeeld een jaar weer wilt verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan ook magnetische autostickers. Kun je oneindig vaak eraf halen en weer terugplakken zonder dat je daar iets van ziet. Misschien is dat iets? Moeten er alleen geen hoeken/vouwen zitten op de plek waar je 'm wilt plakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aapie87 schreef op 21 januari 2017 @ 15:22:

Er bestaan ook magnetische autostickers. Kun je oneindig vaak eraf halen en weer terugplakken zonder dat je daar iets van ziet. Misschien is dat iets? Moeten er alleen geen hoeken/vouwen zitten op de plek waar je 'm wilt plakken.Juist. Zie zag ik online inderdaad. En ze kosten maar een paar tientjes.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Ik heb een jonge lease auto gekocht en stoorde me aan de naam van het leasebedrijf onder mijn nummerplaat (dat zwarte ding waar de nummerplaat in zit)

Ik heb er zware tape overheen geplakt, zie je niks van.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 21 januari 2017 @ 15:25:

Ik heb een jonge lease auto gekocht en stoorde me aan de naam van het leasebedrijf onder mijn nummerplaat (dat zwarte ding waar de nummerplaat in zit)

Ik heb er zware tape overheen geplakt, zie je niks van.In mijn geval zit t op de auto zelf. Aan de zijkant.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 21 januari 2017 @ 15:28:

[...]





In mijn geval zit t op de auto zelf. Aan de zijkant. Daar zou ik ook helemaal niet blij mee zijn. Lastig.
Schaam je je omdat je een auto least?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 21 januari 2017 @ 15:36:

Schaam je je omdat je een auto least?



Nee hoor, maar ik vind t te veel. T zit op t dak, aan de zijkant en ook nog eens op de achterruit.

Ik denk dat ik die reclame ga cancellen. Die 20 euro korting die je krijgt is me niet waard.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 21 januari 2017 @ 15:44:

[...]





Nee hoor, maar ik vind t te veel. T zit op t dak, aan de zijkant en ook nog eens op de achterruit.

Ik denk dat ik die reclame ga cancellen. Die 20 euro korting die je krijgt is me niet waard.Dan ben je toch in een keer van het probleem af. Reclame cancelen, stickers verwijderen en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Dus zij betalen jou om die reclame te maken en jij vraagt je nu af of ze het goed zullen vinden als jij die reclame verwijdert terwijl zij er wel voor moeten blijven betalen?
Je meent het..
quote:Tulisa schreef op 21 januari 2017 @ 15:44:

[...]





Nee hoor, maar ik vind t te veel. T zit op t dak, aan de zijkant en ook nog eens op de achterruit.

Ik denk dat ik die reclame ga cancellen. Die 20 euro korting die je krijgt is me niet waard.



Oh maar dan is het toch een heel ander verhaal. Jij krijgt € 20 korting per maand op je leasecontract in ruil voor die stickers? Dan vind ik dat je niet mag piepen eigenlijk.

Of omruilen voor een auto zonder stickers en dan € 20 meer betalen per maand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 21 januari 2017 @ 15:44:

[...]





Nee hoor, maar ik vind t te veel. T zit op t dak, aan de zijkant en ook nog eens op de achterruit.

Ik denk dat ik die reclame ga cancellen. Die 20 euro korting die je krijgt is me niet waard.



Maar dat wist je toch voordat je het contract tekende? Hoe lang loopt je lease contract? Want je kan toch niet eenzijdig het contract veranderen? Je krijgt die korting van € 20 euro per maand omdat je stickers ( reclame) op de auto hebt. Als je nu ineens die stickers gaat bedekken pleeg je contractbreuk.



Neem contact op met de lease maatschappij en vraag of er een mogelijkheid is om de korting uit het contract te halen en de stickers te bedekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net heel die lease auto gecanceld. Ik heb net een andere gevonden goedkoper ,zonder die verschrikkelijke stickers, kortere looptijd van 18 maandrn en meer km. Aanvrag heb ik net verstuurd.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Nou slotje dan maar.
Alle reacties Link kopieren
En je kon zomaar kosteloos het contract beëindigen?
Alle reacties Link kopieren
quote:summerheat schreef op 21 januari 2017 @ 16:29:

[...]





Maar dat wist je toch voordat je het contract tekende? Hoe lang loopt je lease contract? Want je kan toch niet eenzijdig het contract veranderen? Je krijgt die korting van € 20 euro per maand omdat je stickers ( reclame) op de auto hebt. Als je nu ineens die stickers gaat bedekken pleeg je contractbreuk.



Neem contact op met de lease maatschappij en vraag of er een mogelijkheid is om de korting uit het contract te halen en de stickers te bedekken.



Lees mijn vorige reactie. Ik heb de auto geannuleerd. Ik wist niet dat er zoveel stickers op zou komen maar ik schrok toen ik zag hoeveel reclame er op de auto zou komen. Het was een looptijd van 2 jaar voor 175 euro.

Blijkt dat als ik de reclame zou bedekken ik een boete krijg van 100 euro per maand voor iedere maand dat ik zonder reed.

Achteraf toch niet zo'n goede deal.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 21 januari 2017 @ 16:35:

En je kon zomaar kosteloos het contract beëindigen?Ik heb 2 weken bedenktijd. Ik zit pas in de eerste week.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 21 januari 2017 @ 16:35:

[...]





Lees mijn vorige reactie. Ik heb de auto geannuleerd. Ik wist niet dat er zoveel stickers op zou komen maar ik schrok toen ik zag hoeveel reclame er op de auto zou komen. Het was een looptijd van 2 jaar voor 175 euro.

Blijkt dat als ik de reclame zou bedekken ik een boete krijg van 100 euro per maand voor iedere maand dat ik zonder reed.

Achteraf toch niet zo'n goede deal.



Ja, ik lees nu je vorige reactie. Maar die reactie was pas NA mijn reacties. Daarnaast is je openingspost dan niet echt duidelijk....



Ik heb een prive lease auto. Enige minpuntje is dt het logo van de leasematschappij erop zit. Ik wil daar een sticker overheen plakken. Heeft iemand hier ervaring mee?



Ik las in je openingspost dat je de leaseauto al had. Oftewel dat je er al in reed en een contract had ondertekend.



Edit....Je had een bedenktijd van 2 weken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven