Lijf & Lijn alle pijlers

Fitchannel

21-01-2017 16:03 12 berichten
Hallo,



Heeft er al iemand ervaring met fitchannel?

Het online platform over voeding en bewegen van mark tuitert?



Groeten,

Wolkje
Alle reacties Link kopieren
Nee maar ik heb er wel een reclame van gezien waarin deze "topatleet" een lunge demonstreert met zijn knie ver voor zijn voet uit. Bijzonder onveilig en vragen om knie problemen.

Ik heb daarnee dus genoeg gezien (ben zowiezo niet van de online health platforms)
quote:rastan schreef op 21 januari 2017 @ 16:38:

Nee maar ik heb er wel een reclame van gezien waarin deze "topatleet" een lunge demonstreert met zijn knie ver voor zijn voet uit. Bijzonder onveilig en vragen om knie problemen.

Ik heb daarnee dus genoeg gezien (ben zowiezo niet van de online health platforms)



Hmm en dat voor een ' topatleet'

Omdat het mij niet lukt me te motiveren om naar sportschool te gaan leek me dit online programma wel ideaal..

Maar wou eerst wat meer informatie verzamelen..
Alle reacties Link kopieren
Nee want je moet er voor betalen. Dat vind ik onZin mrt alles wat er op internet te vinden is over voeding en (goede) oefeningen
Alle reacties Link kopieren
Knie voorbij je tenen mag best hoor, doen balletdansers ook. Als je knie maar in de richting van je tenen gaat en er niet naast, dan gaat het fout.

Er is onderzoek gedaan naar de druk die in je knieën komt als je squat. Als je voorbij je tenen komt is de druk lager dan als je daar in blijft hangen.
quote:Oddish schreef op 21 januari 2017 @ 17:23:

Knie voorbij je tenen mag best hoor, doen balletdansers ook. Als je knie maar in de richting van je tenen gaat en er niet naast, dan gaat het fout.

Er is onderzoek gedaan naar de druk die in je knieën komt als je squat. Als je voorbij je tenen komt is de druk lager dan als je daar in blijft hangen.Logisch, want dan vangen je spieren je gewicht op, en niet ke knie.
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie?



Ik ben ook benieuwd!
Mark mag mij best een personal training komen geven. Telt dat ook?
quote:Pruttie schreef op 21 januari 2017 @ 19:04:

Mark mag mij best een personal training komen geven. Telt dat ook?
Heb besloten om zelf het 2 maanden te proberen, ben benieuwd...
Alle reacties Link kopieren
En Wolkje hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven