Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2016/2017

08-09-2016 21:30 1049 berichten
Het is bijna zover, hoewel het weer het niet verraad, de herfst komt er aan.



Ik ben benieuwd naar wat de trends ons allemaal te bieden hebben en natuurlijk naar de juweeltjes die jullie er tussenuit pikken.

Ik wil deze herfst en winter als hippie door het leven en ik kan niet wachten tot die trend zich aandient op het net, zodat ik uitgebreid kan winkelen vanuit mijn luie stoel.

Wat zijn jullie must haves?
quote:MonkeyTown schreef op 15 januari 2017 @ 17:16:

Ik vind het groenfluwelen vestje prachtig pumps, maar de momenten dat je zoiets kunt dragen te beperkt, te feestelijk voor alledag/werk. Het Pliséjurkje echt heel mooi!



Ja, maar voor 15 euro is het wel een feestelijk toevoeging voor heel af en toe.

Ik heb ooit laarsjes van suède gehad. is echt een kleur die bijna overal bij past.



Ik koop hem niet, want ik heb al teveel hangen. Voldoende voor feesten. Ik heb al een groen jasje wat ik prachtig vind.



Ik doe het voorlopig even met one-size en accessoires.

In die groene kleur heb ik nu nog een col besteld bij de Hema. Ik hoop dat de kleur zo mooi is als beweerd.

Ik heb er nog een paar meer bij genomen. Want in dat groen had ik een sjaal van H&M.

Jammer dat de kwaliteit wat minder is, want die kleur. Ik heb hem al 8 jaar. Die kleur en viscose, maar het valt nog mee.



Maar.... zit ik toch weer op het forum. Was niet de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 15 januari 2017 @ 14:07:





Ik zie wel deze van Expresso. Het groene vest van LeBallon is er ook nog in de grotere maten. Leuk prijsje. Twijfel. Geen zin in online, maar is wel mooi. Alleen zit ik altijd tussen maten in en ze zijn er niet allebei. Maar mouwen zijn 3/4 en koud. Wel mooi...

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]EDIT:



Nee, blazer is weg. Rokje alleen in XL. Andere blazer staan er nog wel. Nee, ga mijn kast verder leeg ruimen. Ik zoek die lekker warme lange trui.Oh ik ben zo verliefd op dit setje! Internet afgestruind maar nergens meer gevonden... zo jammer!


Deze jurk is volgens de site helaas uitverkocht, maar is er nog wel in L. Ik vind hem mooi maar hoef hem niet. Er zit een glimmer in. Ik heb 2 rokken waarin het zat. Stofje vind ik wel mooi.

L is er nog wel.



Deze is er weer in XL





Deze ook in XL, maar stof kan als een magneet pluizen aantrekken.



jasje


Wat zou er mis zijn met deze onesize hoed? In 3 kleuren. De veertjes is niet mijn stijl, maar een hoed is wel lekker als die past. Stieneke op Songfestival had beter zoiets dan die Indiaan kunnen dragen. Wylon droeg er een, maar dan heel anders. Als je toch veren wil - tot op de kont... dat wel. Hoed stond Wylon goed en hij kwam op nr. 2. Bijna gewonnen. (Het groene vest is er nog steeds..... Twijfel, twijfel. Maar ik wacht met bestellen tot ik die nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hoeden al een paar jaar helemaal leuk.

Het meeste draag ik zo een grote slappe zwarte.
Alle reacties Link kopieren
Ik Le es hier altijd mee, maar schrijf en koop niet zoveel. Gisteren in de laatste ronde van de sale (70% korting!) onder andere dit ingeslagen:























Erg blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Leuke broek en schoenen bb14!
Mooie buit BB.














Deze laarsjes zijn van Vamos.
Alle reacties Link kopieren
Wat een beeldschone laarsjes! Alledrie!
Ja hè. Ik ben helemaal verliefd op de onderste.
Ik heb mijn warme sokken en kousen terug gevonden. Daar zaten nog complete koppels in zonder gaten.

Ook heb ik misschien warme schoenen gevonden in een maat die beter past dan ik nu heb.

Er is geen enkele behoefte om te gaan shoppen. Online zijn ze er nog wel, maar ik ga ze liever in de winkel passen.

Maar dan moet ik waarschijnlijk naar 3 verschillende winkels.



Ik wil dezelfde als ik 3 jaar geleden heb gekocht. Daar konden steunzolen in, maar die heb ik niet nodig. Wel mis ik de demping.



Ik vind die laarsjes wel leuk, maar voor mij zijn ze iets te bont.

Zoiets zou ik wel willen, maar past toch niet. Is er ook alleen nog in maat 36.

Er is ook deze, maar die is er alleen nog in 42.



Nieuwe collectie. Is mooie kleur, maar meestal past deze toch niet.

Ik vind de hak net iets te hoog. Waarschijnlijk ook kwetsbare hak. Dus met strooizout?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil deze maar mag ze niet kopen (al teveel uitgegeven en niet nodig), misschien helpt het als ik ze hier plak. Zijn van 170 voor 68 euro (Sam Edelman, net-a-porter)











Leuke laarsjes Hiltje.
Dan vind jij deze laarsjes ook vast leuk Hiltje.





Voor de liefhebbers van pantervoetjes. Je kan er lekker op rondsluipen.



Serieus in overweging vanwege de zool en het weer. Tamaris. Timberland ziet er ook wel leuk uit voor onder een broek. En deze zien er ook degelijk uit. Ik heb zoiets, maar daarvan is de zool en het (dof in nubuck) leer te teer. Deze moet je echt aan zien. Te ruim ziet er niet uit. Van Sacha zag ik er leuke, maar die waren zo stug en alles deed pijn.

Bij alle drie is de demping vaak slecht (ze hebben er juist óók met demping). Als ze iets te ruim zijn dan loopt het niet met nat en glad weer.
quote:Cateautje schreef op 27 januari 2017 @ 10:42:

Voor de liefhebbers van pantervoetjes. Je kan er lekker op rondsluipen.



[afbeelding]



Die kunnen heel mooi staan onder een onopvallende bruine jurk. Moet je wel even de domme blikken van de moeders negeren, die vaak ruzie krijgen met dochters tijdens het shoppen. Dus ook niet meer mee vanwege de in moeders ogen vreemde aankopen ... of juist wél samen gaan en dan is dochter aan het woord. (Ik heb er wel eens een geholpen. Moeder wilde maffe laarzen kopen die haar echt niet stonden. Er was een schitterend alternatief dat ze met haar figuur beter kon nemen. )



Ach, het kan wel maar niet in iedere combinatie. Kort rokje erbij?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2017 09:08
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 januari 2017 @ 14:53:

Mooie buit BB.



Haha, ik snap hem nu pas! Maar het is een streepje. Kleur matcht wel exact hè.



@Hiltje: verleidelijke aanbieding! :-)
quote:bb14 schreef op 31 januari 2017 @ 15:18:

[...]





Haha, ik snap hem nu pas! Maar het is een streepje. Kleur matcht wel exact hè.



@Hiltje: verleidelijke aanbieding! :-)

Er valt niets te snappen, ik bedoelde er helemaal niets mee.

Ik vind gewoon dat je goed geslaagd bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven