Op zoek naar een vakantiehuisje aan speeltuin/speelveld

21-01-2017 17:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijd op zoek naar een vakantiehuisje (geen chalet of stacaravan) aan een speeltuin of speelveldje op een terrein zonder open water (ivm nog niet kunnen zwemmen jongste kind). Het liefst ergens op de eilanden, maar het oosten en zuiden van Nederland of Belgie is ook prima. We gaan met twee jongens van vier en zes jaar, die heel graag samen met andere kinderen willen spelen en wij zouden graag vanaf ons huis een oogje op ze kunnen houden.



Tot nu toe is alles of al volgeboekt voor de eerste weken van augustus of ligt er open water (vijvers, zwemmeertjes etc) op het terrein.



Heeft iemand een gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
wij zijn naar Land van Bartje geweest. Is een park van Landal in Drenthe. Als je het plattegrond bekijkt zie je een grote open vlakte met huisjes rondom. Dat is een zandvlakte waar ze leuk kunnen voetballen en spelen. Direct daaraan grenzend zit een speeltuin al heb je door de afstand niet direct zicht (of je moet al goede ogen hebben). Er zit ook een ponyranch bij die speeltuin. Wij vonden het een heel leuk park waar veel te doen was. Ook mooie omgeving en huisjes.



Verder is Landal Rabbit Hill in Gelderland ook kindvriendelijk. De kinderbungalows liggen vrijwel allemaal vlakbij een klein speeltuintje. Landal Coldenhove is ook leuk (met indoor speelparadijs) maar ik weet zo niet meer of daar veel kleine speeltuintjes zijn verdeeld over park.



Dit zijn in ieder geval onze favoriete parken met 3 kids van 7, 4 en 2 jaar.
http://www.pieternellahoe ... ngen-rachel-joyce-relinde

Hier hebben ze leuke huisjes bij een minicamping geen open water etc . In Zeeland.

Kan alleen de bezetting niet checken.

5 minuten lopen van het strand ideaal !
Alle reacties Link kopieren
Leistert in roggel, limburg. Nooit gestaan maar woon er vlakbij en kom er regelmatig. Huisjes maar ook chalets en voor caravans. Binnen en buitenzwembad en een meer met speeltuin. Maar afgeschermd door haagjes. Leuke plaza .
Alle reacties Link kopieren
Landall Rabitt Hill is erg leuk!

Ja kan zelf je bungalow uitzoeken.

Leuke animatie. Prima zwembad. Leuke speeltuin buiten



Vakantiepark Dierenbos. Ook supertof!

Ze hebben er verschillende veldjes met huisjes.



Camping De Berenkuil is echt gaaf.

Daar kun je ook een accomodatie huren.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ooit bij de Katjeskelder geweest. In een kinder vip bungalow. Volledig omheind.
Alle reacties Link kopieren
Hof van Saksen in Drente. Kinderhuisjes...helemaal op kinderen gericht en grenzend aan speelveldjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tamara888 schreef op 21 januari 2017 @ 18:42:

Leistert in roggel, limburg. Nooit gestaan maar woon er vlakbij en kom er regelmatig. Huisjes maar ook chalets en voor caravans. Binnen en buitenzwembad en een meer met speeltuin. Maar afgeschermd door haagjes. Leuke plaza .



Volgens mij is er op het gedeelte waar de huisjes staan (Buitenhof) geen water. Maar bij de (grote) speeltuin ligt een vijver. In de plaza ligt een binnenspeeltuin, en langs de Leistert E-village,

Als je er vlakbij woont, kun je er in het voorjaar gaan staan. Dan is er gratis kamperen voor inwoners van Leudal

(Ik woon ook vlakbij...)
Alle reacties Link kopieren
quote:sjansje schreef op 21 januari 2017 @ 18:58:

[...]





Volgens mij is er op het gedeelte waar de huisjes staan (Buitenhof) geen water. Maar bij de (grote) speeltuin ligt een vijver. In de plaza ligt een binnenspeeltuin, en langs de Leistert E-village,

Als je er vlakbij woont, kun je er in het voorjaar gaan staan. Dan is er gratis kamperen voor inwoners van Leudal

(Ik woon ook vlakbij...)Dat klopt maar alleen voor te kamperen en wij zij geen kampeermens ...Je kan je nu weer opgeven voor dit gratis kampeerweekendje. ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tamara888 schreef op 21 januari 2017 @ 19:09:

[...]





Dat klopt maar alleen voor te kamperen en wij zijn geen kampeermensen ...Je kan je nu weer opgeven voor dit gratis kampeerweekendje. ...
Wij hebben op De Katjeskelder zo'n huisje gehuurd aan een speelveldje.
Alle reacties Link kopieren
Landal Land van Bartje en Coldenhove staan inderdaad al op het lijstje van mogelijkheden. Rabbit Hill zijn we een aantal jaar geleden geweest en viel ons toen tegen (we hadden een donkere bungalow, ver weg van de activiteiten).



De Berenkuil, de Leistert en Hof van Saksen zien er inderdaad leuk uit, maar hebben allemaal open water en vallen dus tot de jongste zijn zwemdiploma heeft af.



De anderen ga ik nog bestuderen. In ieder geval bedankt zover!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven