Mode & Beauty alle pijlers

Cameltoe in alle broeken

20-01-2017 13:47 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-dames/heren,



Ik zit met een broekenprobleem. Het afgelopen jaar ben ik helaas een paar kilo's aangekomen, en de broeken die ik had zaten bij mijn kruis niet meer mooi (lees: cameltoe). Ik dacht dat dat kwam omdat de broeken een maatje te klein waren, maar toen ik naar de stad ging om nieuwe broeken te kopen, bleek dat, welke maat ik ook aanhad, ik in letterlijk iedere broek een cameltoe had. Dit kwam ofwel omdat de broek te strak zat rond mijn kruis, of omdat hij daar juist te wijd zat en de stof dubbel ging zitten.



Nu vraag ik mij af of meer mensen dit probleem hebben, waar dit eventueel door komt en of mensen oplossingen hebben? Ik ben namelijk totaal geen persoon voor jurken of rokken, dus een mooi zittende broek is me heel wat waard
In de jaren 80 zag je dit ook heel vaak. Kan het zijn dat de snit nu weer anders is?
Alle reacties Link kopieren
Lang truitje erop?
Alle reacties Link kopieren
quote:MaryCrawley schreef op 20 januari 2017 @ 21:05:

Ik snap dat het heel lief bedoeld is maar maandverband, badstof kruisjes, etc. zijn natuurlijk niet de oplossing lijkt me. Het ligt niet aan TO, het ligt aan die broeken met te weinig variatie in pasvorm. Je moet je kleding aan je lichaam aanpassen, niet je lichaam vervormen om ergens in te passen...



TO, begin eens met een Levis curve in een hoge taille.Je hebt het al eens geprobeerd met een badstof kruisje begrijp ik? Ja zelf ken ik het probleem niet dus fijn dat jij het al getest hebt.
Probeer eens NYDJ not your daughters jeans.
quote:winkelfanaat schreef op 20 januari 2017 @ 23:44:

[...]



Je hebt het al eens geprobeerd met een badstof kruisje begrijp ik? Ja zelf ken ik het probleem niet dus fijn dat jij het al getest hebt.

Jeetje, je hoeft niet zo aanvallend te doen. Het is toch in de kern gewoon onnodig je eigen lichaam aan te moeten passen omdat er een te beperkt aanbod is? Als je alleen maar te korte broeken kan vinden ga je toch ook niet altijd met gebogen knieen lopen? De industrie zou zich wat meer mogen verbreden en zich verdiepen in lichaamsverhoudingen.



En ja ik ken het probleem. Het probleem is de pasvorm.
Alle reacties Link kopieren
quote:nattesok schreef op 20 januari 2017 @ 14:17:

Beter een kamelenteen dan een kamelenbobbel!Een bobbel is wat ik in sommige broeken krijg, teveel stof bij het kruis waardoor het lijkt alsof er wat zit Een ander model lost dat op dus ik vermoed dat dat bij TO ook zo is. Het heeft volgens mij meer met de verhoudingen te maken dan met (over)gewicht, ik ben slank maar wel klein en daar zijn veel broeken niet op gemaakt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Het ligt inderdaad aan de snit, dus geen gekke oplossingen met maandverband en badstof inlegkruisjes proberen.
quote:winkelfanaat schreef op 20 januari 2017 @ 20:45:

Er zijn van die onderbroeken met badstof kruisje te koop, misschien is dat een oplossing? Anders stukje ducktape.Wtf, ducktape?
quote:nattesok schreef op 21 januari 2017 @ 13:22:

[...]





Wtf, ducktape?ja even de schaamlippen aan elkaar tapen
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gehad. Ik ken ook niemand die dat heeft..



Lijkt mij dat het ligt aan hoe groot je schaamlippen zijn, en dat in combinatie met dun materiaal broeken en deze ook nog eens optrekken tot het niet verder kan.



Bij spijkerbroeken heb je dat probleem toch niet neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 21 januari 2017 @ 13:26:

[...]



ja even de schaamlippen aan elkaar tapenAls je het goed aanpakt kun je de bikiniewax ook laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaryCrawley schreef op 21 januari 2017 @ 10:07:

[...]



Jeetje, je hoeft niet zo aanvallend te doen. Het is toch in de kern gewoon onnodig je eigen lichaam aan te moeten passen omdat er een te beperkt aanbod is? Als je alleen maar te korte broeken kan vinden ga je toch ook niet altijd met gebogen knieen lopen? De industrie zou zich wat meer mogen verbreden en zich verdiepen in lichaamsverhoudingen.



En ja ik ken het probleem. Het probleem is de pasvorm.Aanvallend? Och och. Nee ik dacht jij hebt het al geprobeerd en bent er achter dat het niet werkt. Lichaam aan te passen? Ik zeg niet dat ze een schaamlipcorrectie moet doen toch? Ik zeg alleen dat een onderbroek met een badstof kruisje misschien uitkomst kan bieden. Net als jij een levi curve als oplossing ziet. (en mijn oplossing als lief bedoeld benoemd)
Alle reacties Link kopieren
quote:RedBaron schreef op 21 januari 2017 @ 13:31:

Nog nooit gehad. Ik ken ook niemand die dat heeft..



Lijkt mij dat het ligt aan hoe groot je schaamlippen zijn, en dat in combinatie met dun materiaal broeken en deze ook nog eens optrekken tot het niet verder kan.



Bij spijkerbroeken heb je dat probleem toch niet neem ik aan?



Helaas ook bij spijkerbroeken!

Bedankt voor alle tips, ik denk inderdaad dat het dan gewoon aan de snit van de broek ligt. Ik zal die Levi's curve die er genoemd is eens opzoeken en proberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ariel_1990 schreef op 21 januari 2017 @ 13:35:

[...]





Als je het goed aanpakt kun je de bikiniewax ook laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Schijnt juist dat niet waxen helpt, als ik wiki mag geloven: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kamelenteen
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
quote:winkelfanaat schreef op 21 januari 2017 @ 13:39:

[...]



Aanvallend? Och och. Nee ik dacht jij hebt het al geprobeerd en bent er achter dat het niet werkt. Lichaam aan te passen? Ik zeg niet dat ze een schaamlipcorrectie moet doen toch? Ik zeg alleen dat een onderbroek met een badstof kruisje misschien uitkomst kan bieden. Net als jij een levi curve als oplossing ziet. (en mijn oplossing als lief bedoeld benoemd)

Dan heb ik jouw bericht verkeerd opgevat, excuus.



En het heeft ook helemaal niets met de grootte van je schaamlippen te maken hoor. Mannen hebben er soms ook last van en dat is ook niet omdat die allemaal een gigantische penis hebben. Het gaat om de lengte en vorm van je heupen/billen en dit is echt een bekend probleem, google maar op 'long rise fit issues'. Kan je ook last van hebben bij ondergoed dat het niet lekker bij zitten.
Bah.
Chino al genoemd?
Alle reacties Link kopieren
Als er echt niets te vinden is zou je ook nog naar een kleermaker kunnen gaan en iets op maat laten maken.



Levi's biedt ook de mogelijkheid voor maatwerk: https://www.permanentstyle.com/2016/06/ ... -pair.html



Risico is wel dat je nooit meer wat anders wilt, als je eenmaal op maat gemaakte kleding hebt gedragen :-)
Alle reacties Link kopieren
Als je sinds je aankomen dat probleem hebt, denk ik aan veranderde billen, buik en heupen. Sporten kan helpen voor een betere vetverdeling/stroomlijning en vetverbranding. Qua eten zorgen voor een stabiele bloedsuiker is in elk geval beter dan gaan hongeren.

Lichaamsbeharing is een beetje uit de mode maar kan schelen in de aftekening.

Je zegt dat je niet van de rokken of jurken bent. Je smaak niet of vind je het niet staan/cq denk je dat het je niet staat. Andere optie zou zijn een tuniekje met legging.

Wat misschien een optie zou kunnen zijn is eens rondsnuffelen in kringloopwinkels. Daar hebben ze allerlei modellen uit voorbijgaande jaren. Wellicht dat je daar iets vindt. Dan ben je in elk geval niet steeds een hoop geld kwijt voor iets dat weer niet zit en kan je ontdekken of een bepaald model beter staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens last van een kamelenteen, dat komt dan omdat ik mijn broek te hoog heb opgetrokken
Alle reacties Link kopieren
Nooit last van, maar als ik dat wel zou hebben zou ik rokken gaan dragen en geen broeken meer. Ik zou me er voortdurend van bewust zijn dat anderen het kunnen zien en dat niet prettig vinden. Heb je het ook in bikini en bij laagvallende heupbroeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylphide75 schreef op 21 januari 2017 @ 21:33:

Nooit last van, maar als ik dat wel zou hebben zou ik rokken gaan dragen en geen broeken meer. Ik zou me er voortdurend van bewust zijn dat anderen het kunnen zien en dat niet prettig vinden. Heb je het ook in bikini en bij laagvallende heupbroeken?Nee, in bikini en in ondergoed is het niet te zien. Het is namelijk ook niet met iedere broek dat het er echt 'tussen' zit, maar dat de stof zich vlak onder die plek dubbelvouwt waardoor het lijkt alsof het tussen m'n schaamlippen zit. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk beschreven is haha
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ook ik dit probleem! Ik draag met name rokken en jurken vanwege dit. Zou het fijn vinden om spijkerbroeken of gewone broeken te kunnen dragen, want ook mijn sexy booty mag geshowt worden. Maar helaaas! Kan alleen broeken dragen met een lang shirtje erover😣
anoniem_366349 wijzigde dit bericht op 15-03-2018 10:03
Reden: Quote overbodig
68.84% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven