Mode & Beauty alle pijlers

Avondjurk gezocht!

15-01-2017 16:54 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ( over 3,5 week) heb ik een bruiloft met dresscode.. ik zoek dus een avondjurk.

Aangezien een avondjurk nou niet iets is dat je vaak zal dragen wil ik er niet al te veel aan spenderen. En, omdat het een bruiloft is wil ik niet in het zwart. ( die zijn genoeg te vinden).



Ik heb ook nog eens weinig tijd en koop dus het liefst online..



Wie kan me helpen? Ik had een mooie gevonden bij bon prix maar die is niet leverbaar.



Oh ja.. poedertinten en zachte kleuren staan me niet mooi. Ik wil het liefst een blauwe of andere knalkleur..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Heb de beide jurken inmiddels binnen... lastige keuze want ze zitten allebei perfect en staan heel mooi. ( aldus mijn omgeving).

Het badpakeffect van de blauwe is in het echt niet zo. Op de foto lijkt het gladde stof te zijn maar in het echt is het ook met chifon (heet dat zo?) erover heen..



Ik nijg nu toch naar de blauwe. Vooral omdat het makkelijk combineert met het pak van mijn man en ik al een zwarte clutch heb die er bij past. Makkelijk dus want dan hoef ik niks meer te kopen.



De paarse is qua kleur heel warm en maakt mijn groene ogen nog groener.. hij combineert mooi met mijn nude louboutins maar moet er dan wel een nude clutch bij hebben.

Morgen moet ik kiezen van mezelf want dan kan de andere terug
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Als ze allebei mooi staan, zou ik kijken naar wat je vaker in de toekomst nog gaat dragen. Wat is makkelijker te combineren om het weer anders te laten ogen? Nude clutch is sowieso redelijk makkelijk en goedkoop te verkrijgen gok ik.
Moeilijke keuze!

Allebei houden geen optie? Je zou maar 2 dagen achter elkaar een event hebben, ben je nu mooi voorzien
Alle reacties Link kopieren
2 foto's maken zonder je gezicht en dab helpen wij met kiezen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 januari 2017 @ 15:30:

2 foto's maken zonder je gezicht en dab helpen wij met kiezen! Jajaja .. precies dat!
Alle reacties Link kopieren
Vergeet zeker ook niet om te kijken of de jurken ook zittend nog comfortabel zijn. Ik heb zo wel eens een miskoop gedaan met een jurk die prachtig zat, maar toch vreemd ging trekken als ik op een stoel zat, en waarbij de details op de rug altijd zaten te prikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven