Koffers en tassen kopen in Den Haag

17-01-2017 15:03 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet een nieuwe koffer hebben en mijn broertje een nieuwe tas. Doorgaans ga ik naar Rotterdam naar de Hoogstraat waar veel verschillende winkels zijn die koffers en tassen verkopen. Maar nu ben ik in Den Haag gaan wonen en vroeg mij af of er ook zo'n straat is in Den Haag. Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
De Bijenkorf?
Google?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n straat is er niet helaas. Van Os in de Passage en Wennekes in de Vlamingstraat zitten wel dicht bij elkaar in het centrum van Den Haag.

En dan zit het Brabants Lederwarenhuis er nog met twee vestigingen, 1 in de Frederik Hendrikstraat en 1 in Nieuw Babylon.

Succes!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Van Os, in de Passage.
Alle reacties Link kopieren
---
anoniem_326397 wijzigde dit bericht op 17-01-2017 15:23
Reden: dubbel op
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyL0101 schreef op 17 januari 2017 @ 15:20:

Zo'n straat is er niet helaas. Van Os in de Passage en Wennekes in de Vlamingstraat zitten wel dicht bij elkaar in het centrum van Den Haag.

En dan zit het Brabants Lederwarenhuis er nog met twee vestigingen, 1 in de Frederik Hendrikstraat en 1 in Nieuw Babylon.

Succes!Die zaken ken ik inderdaad allemaal wel, maar die zijn allemaal erg prijzig. Die winkels die in Rotterdam zitten zijn ook niet te vinden op google en zijn stukken goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Primark heeft ook koffers.
Alle reacties Link kopieren
bol.com
Don't worry, be happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:HappyButterfly schreef op 17 januari 2017 @ 15:35:

bol.comWil ze liefst even fysiek kunnen beoordelen voor dat ik ze koop, anders moet ik ze weer terug sturen ...
quote:Brockhaus schreef op 17 januari 2017 @ 15:22:

[...]





Die zaken ken ik inderdaad allemaal wel, maar die zijn allemaal erg prijzig. Die winkels die in Rotterdam zitten zijn ook niet te vinden op google en zijn stukken goedkoper.Dan zou ik naar de Action gaan, maar voor goede kwaliteit moet je toch echt naar een goede tassenwinkel!
Alle reacties Link kopieren
Er is dan niet echt een koffer- én tassenwinkel. Naja, Action, Primark en Hema, eventueel. Maar daar is de keuze beperkt.

Winkels die tassen verkopen genoeg. Koffers is wat lastiger.
The owls are not what they seem
TK Maxx
Alle reacties Link kopieren
quote:Sprinkie22 schreef op 17 januari 2017 @ 16:54:

TK MaxxDie is nieuw inderdaad, bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Misschien staat er in de bijenkorf ook nog een fijne koffer met 30% off of meer.
Alle reacties Link kopieren
Bijenkorf heeft nu korting, misschien ook op koffers of bij de HEMA verkopen ze ook koffers volgens mij
Alle reacties Link kopieren
Weer zoiets waarvoor ik altijd naar de V&Dging...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat Duifhuizen ook 2 vestigingen in Den Haag heeft. Die hebben een aardig assortiment van betaalbaar tot wat duurder.
Alle reacties Link kopieren
Neem de trein naar Rotterdam...
Bijenkorf eigen merk heeft goede koffers met 5 jaar garantie voor ongeveer 100-150€ afhankelijk van hoe groot je ze wilt hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:neener-neener schreef op 22 januari 2017 @ 10:16:

Bijenkorf eigen merk heeft goede koffers met 5 jaar garantie voor ongeveer 100-150€ afhankelijk van hoe groot je ze wilt hebben.Hebben ze die nog? Ik dacht dat ze helemaal gestopt waren met hun eigen merk om meer up-market te gaan? (op de website staan ze in ieder geval niet)
Alle reacties Link kopieren
V&D
Het merk heet nu idd anders, weet even niet de naam, maar het is nog steeds van de bijenkorf.
Alle reacties Link kopieren
is het al gelukt met je koffer uit Den Haag die je niet online wilde bestellen en wel uit een speciaalzaak maar niet te veel mag kosten? Zo'n winkel is altijd handig om te weten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet even op en neer naar Rotterdam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven