Lijf & Lijn alle pijlers

Fitness hoepel

21-01-2017 22:22 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een fitness hoepel kopen (1,5 kg)

Online genoeg te vinden maar ik wil morgen de stad in en de hoepel daar kopen.

Volgens websites van sportwinkels zijn er geen fitness hoepels te vinden, geloof ik haast niet..?



Wie heeft er 1 en waar vandaan?
Alle reacties Link kopieren
http://www.decathlon.nl/f ... Ii5kO-W1NECFYUp0wodm8UBeA



Zoiets? (staat geen gewicht bij, dus ik weet niet of het de goeie is). Decathlon heeft naast de website ook een aantal fysieke winkels en via de website kun je de voorraad in de fysieke winkels bekijken.
Decathlon, kijkshop ook gekeken?



Anders marktplaats is kijken!
http://www.decathlon.nl/fitness-hoop-id_8315594.html
Ik zag ze dacht ik ook bij Flying Tiger.
Alsjeblieft koop geen fitnesshoepel!!! Je kunt er behalve rondjes om je middel zo weinig mee. Een volwassen maat beginnershoepel is fijner, daar kun je langer dan 15 minuten mee hoepelen zonder blauwe plekken, je verbrand er minstens net zoveel calorieen mee en je kunt ermee dansen en het ook op andere plekken van je lijf gebruiken. Als je je regio geeft, kan ik je wel naar iemand verwijzen die ze maakt. Of online op hoopityourself.nl, dehoepelwinkel.nl ed.
Als je toch voor een fitnesshoepel gaat: koop er geen met bobbels aan de binnenzijde, je wordt er hartstikke blauw van.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad geen bobbels en zo licht mogelijk, schijnt het efficiëntst te zijn en daarbij ook het fijnst voor je organen. Te koop bij de Flying tiger, topshelf en Telstar/Intersport Daka.
zo licht mogelijk is ook niet fijn, dat is lastiger hoepelen in het begin omdat het sneller ronddraait en je niet goed aanvoelt wanneer je je hoepel een zetje moet geven met je buik. Ga voor iets rond de 400-700 gram en koop er een bij iemand die ze zelf maakt of de hoopnotica 6 delige hoop van hoopnotica bij sportbay. Kies een diameter ergens net onder je navel tot je borsten vanaf de vloer. Heb je veel buikspek, ga dan liever voor een wat grotere hoepel dus meer richting borsthoogte; ben je smal, ga dan voor iets onder je navel.
Alle reacties Link kopieren
Heb er 1 gekocht bij de kijkshop.

2 kg en hoepelt prima! Leuk om te doen
Ik heb de mijne gewoon gekocht bij Bol.com. Erg blij mee, goed voor de buikspieren!
Alle reacties Link kopieren
quote:MissAnnemarije schreef op 22 januari 2017 @ 19:05:

Ik heb de mijne gewoon gekocht bij Bol.com. Erg blij mee, goed voor de buikspieren!



Ja ik ga flink aan de slag voor mooie buikspieren!

Na 2 kinderen mag het wel wat strakker, ben slank maar mijn buik is nooit meer mooi plat geweest dus daar ga ik voor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van Declathon, weegt een kilo. Ik had die van Flying Tiger maar die was snel stuk. Ik heb ook een lichte speelgoedhoepel, eerst lukte me het daar niet mee maar nu ik het met die van Declathon heb geleerd, lukt het met die lichte ook.
Alle reacties Link kopieren
Die van Declathon heeft overigens geen bobbels maar ik kreeg er wel blauwe plekken van in het begin. En hij is te zwaar voor leuke trucjes.
Alle reacties Link kopieren
als je volgende week in de buurt van Utrecht bent: dan is de gezondheidsbeurs en staan volgens mij een aantal bedrijven met fitnesshoepels en kun je workshops volgen.
Er zijn ook beginnerscursus of workshops om te leren hoepelen, met trucjes.
Alle reacties Link kopieren
http://www.hoelahoepwinke ... oelahoeps-hoepels-kopen/8



Ik heb deze (de 2e), de roze zonder bobbeltjes, want dat leek me niet fijn.

Het deed best pijn in het begin, maar later ging het steeds beter en kon ik het langer volhouden..



Maar nu een dik jaar verder, staat die in het hoekje te verstoffen en train ik alleen nog maar in sportschool..

Dus voor mij was het uiteindelijk een miskoop omdat ik hem weinig gebruik, maar verder beviel die goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven