Lijf & Lijn alle pijlers

Start to afval: 5-12 kg

30-12-2016 15:16 177 berichten
Hey dames,



Komend jaar wil ik echt serieus voor een slank en fit lijf gaan. Op zich ben ik best sportief maar ben sinds de geboorte van de kinderen altijd standaard 5 tot 10 kg te zwaar.

Lekker eten en drinken is dus bij mij het probleem. Ik ben nu 39 dus het zou mooi zijn als dit voor m'n veertigste lukt, haha dus ik heb tot eind mei de tijd.

Ik weeg 73 kilo bij een lengte van 1.68 en wil graag 8 kilo afvallen. Naast cardio, ik fiets en loop graag hard wil ik daarbij iets van krachttraining gaan doen. Ik heb al begrepen dat dit het beste werkt naast natuurlijk mijn eetgewoonten aanpassen.

Het lijkt me leuk om elkaar hier op de hoogte te houden met een stuk of 10 dames. Net als in een eerder geopend topic hier maar daarvoor was ik net te laat. Het zou ook fijn zijn als je net als ik tot een kilootje of 12 kwijt wilt dan heb je ook ongeveer hetzelfde doel.

Wie doet er mee?
Ik heb nog niet bijgelezen, maar kom even zwaaien en laten weten dat ik niet ben afgehaakt en weer terug kom zodra ik beter ben van de griep!



Zet hem op dames, en tot later!
Alle reacties Link kopieren
Pollewop, thanks voor je aanvulling!

Ik zie dat ik vlees ben vergeten te noteren, eet ik idd wel!.



Lijstje vandaag

O havermoutpap

T kaakje

L 3 crackers met smeerkaas en komkommer

2 eitjes en water

D weten we nog niet!
Alle reacties Link kopieren
Hexx griep hakt er altijd flink in hè! .

Hoe is het met de rest.
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 00:18
99.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hex hoe is het nu met je? Hopelijk weer een beetje opgeknapt?



Froezel ik hoop dat je wat met de tips kan... Enneee... als jullie nog lekkere tussendoortjes weten hoor k het graag!



Strandbal je sandwich van gisteren klinkt goed! Denk dat ik morgen maar eens even zoiets ga maken...



Ik ben (voor mn gevoel) deze week toch iets minder goed bezig als vorige week.... Maar eens afwachten wat de weegschaal gaat doen maandag!

Gisteren:

O: 1 cracker met kaas, bakje meloen

L: plak bananenbrood, bakje kwark, mandarijn

T: gekookt ei

D: zoete aardappel frietjes, 2 kleine chipolata worstjes, rode bieten

T: 4 blokjes kaas, 2 stukjes droge worst

Sporten: les xcore



Vandaag:

O: verse ananas, cracker met notenpasta

L: 2 crackers met gerookte zalm, rauwe worteltjes

T: banaan, stuk pure chocola

D: wordt een plaatpizza met zelfgemaakte saus (vol groente), rauwe ham, paprika, ui en kaas



Geen sport vandaag.. Morgen weer body pump.



Morgen ook uit eten (tapas arrangement....) en zaterdag dagje naar de sauna + eten daar... Dus ben heel benieuwd wat het maandag wordt.
Alle reacties Link kopieren
--
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi! Deze week (ondanks een etentje) toch 0.2 kg afgevallen! Nu dus -2.4 kg. Hopelijk haal ik volgende week de 3 kg. Ga mn best doen
Alle reacties Link kopieren
Wat goed flower!! Ik ga morgen op de weegschaal staan. Heb nog steeds beetje ruzie met dat ding, of ik ben raar of dat ding klopt niet helemaal. Hing van de week iig rond 64 en 64,5.. dus ga daar nu maar even vanuit. Ben ook sinds paar weken gestopt roken.. gisteren beetje een off day gehad, wat chips en chocola gehad.. (heb af en toe toch even nodig) vandaag weer gezond doen.. hopelijk kan ik ook weer beetje gaan sporten.. met mijn rug gaat iig stuk beter.



Leuk om de lijstjes te zien, zal binnenkort ook die van mij plaatsen.. nu snel even mijn huisje opruimen. Goed weekend allemaal!
Hey allemaal, even vluchtig bijgelezen.

Morgen weer weegdag, spannend. Het blijft lastig voor me, ik heb goede eetdagen en slechte, vandaag was zo'n slechte.

Sporten gaat goed, afgelopen week, bij uitzondering 5x. Ik voel me er heel goed bij, slaap ook beter, sinds ik regelmatig sport,ben fitter en opgewekter. Maar met eten heb ik erg slechte momenten.

Door het sporten heb ik minder tijd voor de ipad, haha, Dus ik forum wat minder maar ben jullie niet vergeten.



Flower, wat goedddd! Al bijna 3 in totaal.

En hexx, beterschap!
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 00:18
99.09% gewijzigd
Netjes strandbal, leuk zeg, zo'n programma speciaal voor net bevallenen.

Hier toch nog 71,5 .Was helemaal verbaast, gaat heel langzaam maar nog elke keer wat eraf???? Al spreek je over een paar honderd grammen.

Deze week wil ik toch echt proberen onder die 71 te duiken. Wish me luck. En hoe is het met de rest van jullie?
Alle reacties Link kopieren
He dames! Ik heb even niet de puf om te posten (zit even heel slecht in mn vel door alles), maar lees wel mee! Deze week niet heel veel afgevallen (0.4), maar zit in mn periode, dus vind het wel prima .
Hmmm, het loopt hier wel een beetje dood zegmaar he....

Komt dat nu door ontbreken tabel ofzo....?

Heb 3 goede dagen gehad, nu volhouden, pfffff, valt niet mee met die stressdagen, gebrek aan zonlicht, slaap....want ik slaap weer zo slecht, jee wat een klaagpost.

Vervelend pollewop, maar toch nog wat gewicht eraf, goed toch , na al dat lekkere eten.
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 00:19
0.00% gewijzigd
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:08
97.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vandaag vol spanning weer op de weegschaal.. gelukkig weer afgevallen!! -0.9kg



Nu dis 3,3 kg in totaal!

Hoe staat het bij de rest?
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 00:20
95.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig flower!!



Strandbal niet aankomen is ook niet slecht toch.. Deze week er weer tegen aan! Hier gaat het inderdaad even niet..... we weten niet precies wanneer we meer weten. Binnen nu en 5 weken krijgen we de uitslag van een genetisch onderzoek. Nav die uitslag wordt gekeken of de tese op 6 maart door kan gaan. Ik heb deze week wel heel veel beweging gehad, maar qua eten wel veel gesnaaid. Vooral het weekend. De weegschaal gaf vanmorgen 67.5 aan...... Dat is bijna een kilo meer dan vorige week. Deze week ga ik er weer voor qua eten . Emotioneel ben ik nog een wrakje......
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:13
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren






Gisteren een goede dag gehad qua eten.

O: lijnzaad cracker met notenpasta

L: 2 lijnzaad crackers met oude kaas, gekookt ei en geraspte worteltjes

T: bak kwark

D: sla met tomaat, bami met 2 kipsate stokjes en een beetje pindasaus (bij schoonouders)

Sporten: bodypump



Vanmorgen toch even op de weegschaal en gelukkig alweer 67.0 (kon me al niet voorstellen dat ik van 2 dagen wat meer snoepen 1 kilo was aangekomen).



Vandaag:

O: 1 lijnzaadcracker met oude kaas

Sporten: Yin Yoga

L: klein bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen, spel bolletje met oude kaas en komkommer

T: reepje pure chocola met cranberry's en amandelen

D: paar aardappeltjes uit de acti fry, 2 kleine chipolata worstjes en rode bieten salade

T: ?
....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 00:21
96.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ziet er goed uit strandbal!

Hier gisteren nog een stukje pure chocola gegeten en een paar kleine stukjes droge worst. Zat niet in de planning maar oke......



Vandaag tot op heden:

O: klein bakje griekse yoghurt met blauwe bessen er door

Sporten: 3,5km hardlopen

L: 2 zelf gemaakte crackers met oude kaas, een gekookt ei en snack tomaatjes
Alle reacties Link kopieren
Vandaag helemaal:

O: klein bakje griekse yoghurt met blauwe bessen er door

Sporten: 3,5km hardlopen

L: 2 zelf gemaakte crackers met oude kaas, een gekookt ei en snack tomaatjes

T: stukje pure chocolade met cranberry en amandelen

T: banaan

Sporten: xcore

D: macaroni

T: wijntje met paar blokjes oude kaas



Niet heel gezond, maar wel veel gesport...
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier.. Ik heb vandaag het boek: eet als een expert gekocht. Staan wel interessante dingen in en lekkere recepten!



Vandaag:

O: zelfgemaakte cracker met kaas, bakje ananas

L: bakje kwark, 2 lijnzaadcrackers met kipfilet en komkommer, gekookt ei

T: biscuitje, 3 pindarotjes

D: 2 mexicaanse wraps

T: glaasje wijn



Weer niet zo heel gezond, maargoed. Vanmiddag nog wel een heel stuk gewandeld, km of 6.



Morgen ga ik met een vriendin high tea'en... Weer niet zo gezond!
.....
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 00:03
98.69% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven