Mode & Beauty alle pijlers

Hudsons Bay in Amsterdam

18-01-2017 21:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komt er een Hudson Bay in Amsterdam?



http://fora.nl/conversations/hudsons-bay-amsterdam



Wanneer gaan de eerste winkels open?
Alle reacties Link kopieren
Google dan verder! Pffffffffffffffffffffff



http://falala.nl/hudsons-bay-winkels-nederland/



Hudson Bay Amsterdam

Naast een fantastische winkel als Primark Amsterdam, komt er ook een enorme Hudson Bay winkel in Amsterdam. De openingstijden, adres, contactgegevens, openingsdatum en belangrijke info zijn nog niet bekend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dat staat er toch?

Eind dit jaar staat er ook.
Ab imo pectore
Ga je hier ook ruzie maken?

Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 18 januari 2017 @ 22:19:

Ga je hier ook ruzie maken?

Enn altijd hè, pffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar al?! Bedankt Enn..
Alle reacties Link kopieren
Mijn Google abo is verlopen. Wat is Hudson Bay? Het staat bij 'mode', dus het zal wel kleding zijn. Goedkope meuk ala Primark en H&M?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 18 januari 2017 @ 22:43:

Mijn Google abo is verlopen. Wat is Hudson Bay? Het staat bij 'mode', dus het zal wel kleding zijn. Goedkope meuk ala Primark en H&M?Nee, het is een warenhuis. Als ik het goed heb is het een soort v&d maar dan anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 18 januari 2017 @ 22:35:

Dit jaar al?! Bedankt Enn..Momenteel worden de panden Rokin 21 en Rokin 49 gebouwd, eind dit jaar zijn beide gebouwen gereed en worden ze opgeleverd aan Hudson’s Bay. De monumentale Vleeshal wordt op dit moment gerenoveerd en zal gelijktijdig met de panden op het Rokin worden opgeleverd



Opleveren is nog geen opening.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 18 januari 2017 @ 22:21:

[...]





Enn altijd hè, pffff.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 18 januari 2017 @ 23:11:

[...]



Momenteel worden de panden Rokin 21 en Rokin 49 gebouwd, eind dit jaar zijn beide gebouwen gereed en worden ze opgeleverd aan Hudson’s Bay. De monumentale Vleeshal wordt op dit moment gerenoveerd en zal gelijktijdig met de panden op het Rokin worden opgeleverd



Opleveren is nog geen opening. En het kan nog langer duren want ze zijn voor Rokin 21 nog in gesprek om nog 2-3 panden ernaast te kopen. Senza wil wel verkopen maar Betsy Palmer en die boekhandel willen (nog) niet.
Nu de VenD verdwenen is blijkt er toch ineens dringend behoefte aan een warenhuis?
Alle reacties Link kopieren
Hij komt in ieder geval ook naar Utrecht. Jippie.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Als Scheltema maar niet weggaat.
Wij krijgen er ook eentje! Wat ik heb begrepen; het is een warenhuis wat duurder is dan V&D maar goedkoper dan de Bijenkorf.
Het zit qua segment op hetzelfde niveau als de Bijenkorf. Ze verkopen designerlabels en heel veel andere merken.

Ze hebben van alles, sieraden, tassen, schoenen, kleding, woonaccessoires enz.

Ik heb er in ieder geval heel goedkoop merkschoenen gescoord voor mijn zoon.
Ik ben benieuwd of de Hudson in NL net zo leuk wordt als in Canada. Daar verkopen ze er ook meubels en hebben ze ook een leuke tassenafdeling. Lingerie is wel vergelijkbaar met Bijenkorf. Nu Nordström uit de VS nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel af hoe ze zich willen onderscheiden van de Bijenkorf. De Bijenkorf heeft alle relevante merken voor het marktsegment. Dan kan HB hoogstens iets vergelijkbaars doen. Of proberen exclusiviteit voor sommige merken te krijgen. Prijsconcurrentie is meestal niet gebruikelijk bij die merken. Dus dan kunnen ze hoogstens wat doen aan de service en aantrekkelijkheid van de winkel.
Laatst was ik in B te Utrecht en ik vond het zo aftands er uit zien. Leuk dat je duurdere merken verkoopt, maar de rest straalt geen luxe uit. Vloeren en plafonds oud, niet goed schoongemaakt, rekjes dicht op elkaar en een vreemde entree. Amsterdam is al iets beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 18 januari 2017 @ 23:04:

[...]



Nee, het is een warenhuis. Als ik het goed heb is het een soort v&d maar dan anders.Klopt http://hudsonsbaynieuws.nl/wat-is-hudsons-bay/
Alle reacties Link kopieren
IKWILV&DTERUG
quote:Madyn schreef op 21 januari 2017 @ 18:34:

Ik ben benieuwd of de Hudson in NL net zo leuk wordt als in Canada. Daar verkopen ze er ook meubels en hebben ze ook een leuke tassenafdeling. Lingerie is wel vergelijkbaar met Bijenkorf. Nu Nordström uit de VS nog.



Ik loop iedere dag met heerlijk warme handen dankzij mijn HB wanten, als ze versleten zijn hoop ik dat ze ondertussen in NL zitten anders ben ik genoodzaakt weer naar Canada te gaan om nieuwe te gaan halen

Nordstrom vind ik ook een mooie winkel, dat is misschien wat meer V&D dan Hudsons Bay.
Alle reacties Link kopieren
https://fd.nl/ondernemen/1206883/activi ... onder-druk

Oeps... Snel doorbouwen in Amsterdam en Rotterdam voordat de stekker er uit gaat.....
Alle reacties Link kopieren
In Den Haag gaat ie dit najaar open.

Stradivarius is daar al wel open, maar dat is echt drie keer niks vond ik.
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven