Pijn na seks

22-01-2017 00:46 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Een paar dagen terug waren mijn maandstonden eindelijk gedaan, dus die avond direct met mijn vriend in bed gekropen.

De dag erna wouden we echter weer naar bed gaan maar dit deed zoveel pijn dat het gewoon niet ging, heel de binnenkant van mijn vagina leek wel geïrriteerd. We hebben altijd wel vrij ruige seks maar ik heb verder wel geen last en ook geen bloedingen ofzo, enkel wanneer de binnenkant aangeraakt wordt.



Ik heb dit nog eens voor gehad en dit is gelukkig na een paar dagen over gegaan maar ik vroeg me af of dit normaal is en hoe dit komt en voorkomen kan worden?
Te droog geweest misschien?
Alle reacties Link kopieren
Zou wel kunnen maar ik had op het moment zelf bijna geen pijn, het voelde allemaal wel veel strakker dan normaal?

Ik vind het vooral vreemd dat het de dag erna zoveel pijn doet dat het gewoon niet meer mogelijk is om seks te hebben
Ga anders even langs de huisarts, die kan kijken of alles van binnen goed zit.
quote:Phaedra_ schreef op 22 januari 2017 @ 00:54:

Ga anders even langs de huisarts, die kan kijken of alles van binnen goed zit.Dit is een goede tip
Alle reacties Link kopieren
Als ik 'direct' na mijn menstruatie weer seks heb en de dag daarna wéér seks heb, doet dit bij mij ook pijn. Althans, het is heel gevoelig en tegen pijnlijk aan. Die eerste keer is er niks aan de hand (al herken ik je beschrijving dat het wat strakker voelt wel) maar als we het kort daarna weer doen dus wel. Ik maak me er niet druk om, maar als het om echte pijn gaat en niet om een soort overgevoeligheid zal ik inderdaad voor de zekerheid eens langs de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten we het wat rustiger doen dan als mijn maandstonden net gedaan zijn.

Het doet wel vrij veel pijn als we het de dag erna nog eens proberen, een beetje alsof het daarbinnen wat gezwollen en geïrriteerd is?

Ik denk niet dat het iets ernstig is omdat het vanzelf weer weg gaat naar het is vooral heel vervelend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven